Büyük bir savaşın içerisindeyiz. Evet şu anki durumu anlatacak en iyi cümleydi bu...
Öylece ofisinde oturuyordum ki bir anda kapımın açılmasıyla irkildim. Kapının başındaki asker telaşlı gözlerle bana bakıyordu.
"Sen kapı çalmak ne bilmiyor musun? Karşında bir lider var!" diye haykırdım. Böyle davranan kişilere sinir oluyorum.
"E-efendim özür dilerim ben sadece şeyy.." dedi asker telaşlı ve korkmuş bir şekilde.
"Ne var?" dedim sesimi yükselterek.
Asker "...Helikopterlerle taşıdığımız kimyasallar nedeni bilinmeyen bir sebepten dolayı yere çakıldılar." dedi
Oturduğum sandalyeden kalktım ve askere doğru yaklaştım. "Beni hemen oraya götür!" dedim.
Asker kafasıyla onayladı. Ve beni kimyasalların düştüğü alana getirdi.
Öylece yere bakıyordum. Gerçekten kullanılmaz hale gelmişlerdi.
Askere " Etrafı ara. Belki birkaç tanesi kurtulmuştur." dedim.
Emrimi alan asker hemen etrafa bakınmaya başladı. Kimyasallara yanına yürüyordu. Ama bir anda durdu.
"Liderin burada birisi var." dedi ve eli ile işaret etti.
Askerin işaret ettiği yere doğru yürümeye başladım. Ve evet, gerçekten orda birisi vardı.
Yerde baygın yatan bir adam, kafası yarılmış ve sanırım kolu kırılmıştı. Yüzünü kaplayan kanlar onu adeta boyamıştı. Ama sanki ben bu adamı tanıyor gibiyim. Yüzü çok tanıdık.
Asker adama doğru eğilerek nabzının atıp atmadığını kontrol etti. "Liderim hala yaşıyor." dedi.
Bir süre yerdeki adama baktım. Hala yaşıyor olması bir mucizeydi sanırım. Çünkü kimyasallar çok ağır bir demir kutunun içerisindeydi. Ve bu kutu adamın üzerine düşmüştü.
"Onu hemen revire götür." dedim askere.
Asker yerdeki adamı kucağına aldı ve revire götürdü. Bende onlarla birlikte revire gittim.
_______________________________________
Merhaba!
Evet bu yeni tomtord kitabım. Umarım beğenirsiniz.
Bu seferki daha iyi olacak. Bundan eminim.[Bu sayfa biraz kısa oldu üzgünüm :V]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Lider [Tord Fanfiction]
FanfictionSimsiyah bir ruh düşünün. Sadece kendisi için yaşayan, kendisi için insan öldüren... O bir lider. Ulaşılmaz bir lider. Ve sana olan nefreti dünyayı sallar. Ama her şey olduğu gibi devam edecek diye birşey yok~ Nede olsa en büyük aşklar SAVAŞ ile ba...