Revire geldiğimizde doktor yaralı adamı hasta yatağına yatırdı. Adamın yüzündeki kanları sildiğinde büyük bir şok geçirmiştim. Çünkü bu adam Tom'du.
Donakalmış bir şekilde doktor ve Tom'u izliyordum.
Doktor Tom'un kafasını sargı beziyle sardı. Ve kırık olan kolunu alçıladı.
Elindeki kağıda birşeyler yazdı ve bakışları bana döndü. "Liderim, birazdan uyanır. Çok bir şeyi yok. Sadece kolunu kırmış. Birkaç ameliyatla düzelir." dedi doktor.
"Liderim." dedi doktor şaşkın bir şekilde.
"Ne var?" dedim.
"Siz neden bir insana yardım ettiniz?" diye sordu.
Oturduğum sandalyeden kalktım. "Bu seni ilgilendirmez. Şimdi bizi yanlız bırak." dedim sesimi yükselterek.
Emrimi alan doktor odayı terketti.
Hasta yatağının yanındaki sandalyeye oturdum ve Tom'un uyanmasını bekledim.
"Siz neden bir insana yardım ettiniz?" Neden etmiyim? Ben o kadar kötümüyüm? "evet" zihnin bile benim tarafımda değil... ;-;
"Sesli söylüyorsun gerizekalı.." sesin geldiği tarafa döndüm. Bu Tomdu. Halsiz bir şekilde yattığı yerden bana bakıyordu.
Oturduğum sandalyeden kalktım ve öylece olduğum yerden Tom'a baktım. "Gerizekalı? Hah! Düzgün konu karşında bir lider var!" dedim çok ciddi bir şekilde.
"Bana emir veremezsin!" dedi kendini beğenmiş.
"Tamam kapa çeneni." dedim ve arkamı dönüp kapıya yöneldim.
Tom hala susmuyordu. "Ne yani korkak bir bebek gibi kaçıyor musun?" o kadar sinir olmuştum ki ona yumruk atmamak için kendimi tutuyordum. Ama derin bir nefes aldım ve sanki bu cümleyi hiç söylememiş gibi çıktım odadan.
Ofisime doğru gidiyordum ki karşıma çıkan asker durmama neden oldu.
Asker elindeki kağıdı bana verdi ve "Liderim, Tom'u ne için kullanıcaksınız? Eğer mahkûmsa bir zindan ayarlıycam." dedi.
Pis bir gülüş atarak "Ona işkence odasını hazırla. Çok eğlenceli olucak~" dedim.
Ona yıllardır işkence çektirmek istiyordum zaten...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Lider [Tord Fanfiction]
FanfictionSimsiyah bir ruh düşünün. Sadece kendisi için yaşayan, kendisi için insan öldüren... O bir lider. Ulaşılmaz bir lider. Ve sana olan nefreti dünyayı sallar. Ama her şey olduğu gibi devam edecek diye birşey yok~ Nede olsa en büyük aşklar SAVAŞ ile ba...