-10

781 43 121
                                    

"Efendim." kapının önündeki asker gerçektende iyi bir haber getirmiş gibi görünüyordu.

"Evet?" elini anlına doğru götürdü ve hazır ola geçti. Ve konuşmaya başladı.

"Sanırım onun nerde olduğunu biliyorum." bu haber gerçekten çok mutlu etmişti beni. Bunca seneden sonra ilk kez görecektim onu.

"..Onu o cehennemden kurtarman için seni görevlendiriyorum. Sana güveniyorum dostum..."

....
...
..
.

"Tom! Napıyorsun sen?! O dosya o rafa koyulnaz seni salak!!" artık bıkarcasına bana bakmıştı. Ne yani düzenimi bozmasına izin mi vereceğim?!

"Deniyorum Tord! DENİYORUM!!" Bir kedi gibi tıslamıştı resmen.

"Bağırma bana!" diye söylendim. Ama zerre umrunda değildi.

"Bağarırım!"

"Kapa çeneni karşında bir lider var!"

"Hayır! O hentai lordu bana istediğini yaptıramaz!" hayır yaptırabilir...

"Daha geçen gün korkudan bana 'liderim' diye hitap ediyorsun!"

Ellerini bağladı ve "Tamam." dedi ve ardından kapıya doğru döndü. İlerlemeye başladı.

Ona ben ne yapacağımı biliyorum >:3

Oturduğum yerden kalktım ve bende dışarıya yöneldim. Ofisten çıktığımda onu gördüm. Olduğunca hızlı bir şekilde ilerliyordu.

Ama ceketimin cebinden çıkardığım minik kuvandaya basmam ile arkasına, yani bana döndü ve yanıma yaklaşmaya başladı.

Gerçekten şaşıtmış olacaktı ki yüzüme değişik bir şekilde bakmaya başladı. "B-bana ne oluyor?!"

Omuz silkerek "Bilmem" dedim. Aslında şu kuvandayla neler yapabileceğimi merak ediyorum. Ve denemek için harika bir vakitti.

Kuvandayı görememesi için arkamı döndüm. Ve biraz butona baktım. Hmm.. Şu... Üzerinde kalp şekli olan butona basarsam?

AA dur.. Basmışım.. Ne ara bastım lan?! Ehem! herneyse olanları izlemek daha iyi olucak gibi.

Arkamı döndüğümde Tom bana bakıyordu. Ama.. gözlüğünün üzerinde pembe kalpler vardı. Ve ataracasına büyüyüp küçülüyordu. Vay be.

"Tom? İyimisi-! Lan!" sözümü kesen resmen kucağıma atlamasıydı.  "Babacık!(Daddy)~"

Dur ne? Baba..cık?

"..dosyalarını düzenleyemediğim için üzdünüm" iki koluyla boynumu sardı.  "..Cezalandır beni!!"

Ne tür bir ceza istediği apacık ortadaydı. Hehhehe..

O cezanın adamı burda~

Ellerim belini sardı ve onu duvara doğru ittirdim. Duvarla benim aramdaydı. Onu iyice sıkıştırdım. "Demek ceza istiyorsun ha?"

'İstiyorum' dercesine baktı suratıma. Küçük bir kahkaha attım ve kıravatından, sanki tasmaymış gibi tuttum. Ve kendime doğru çektim.

Kısa bir süreliğine dudaklarına yapıştım. Çünkü şu an koridordayız ve bizi görme olasılıklar fazla.

Dudaklarından ayrıldım ve kıravatından tutarak onu ofise soktum. Ardından kapıyı kitledim.

////

HEHHEHEHEHEHHEHEHHEHHE~

Arkadaşlar bu bölüm baya plansız geldi yani çok uğraşmadım. Yani fark ettiyseniz kısacık bişiy.

Yazım yanlışı gibi şeyler varsa üzgünüm.

Ha birde HEHEGEEGHHEHEHHEH~

<6
   3
<6













Kırmızı Lider [Tord Fanfiction]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin