-13

1K 55 142
                                    

Ofisimin kapısını açtığımda hızlıca içeri girip kapıyı ardımdan kapattım.

"Ben geldim To-" sözümü kesen şey her yerin darmadağanık olmasıydı. Her şey yırtılmış, kırkılmıştı.

Ofisinin dağnık olması hoşuma gitmiyo-

"LAN?! TOM!!! ŞİMDİ SENİN ANANI SİKTİM OROSPU ÇOCUĞU!"

Kırarcasına kavradım cebimdeki kumandayı. Ve ofisten sert adımlarla geri çıktım ardından da kapıyı sertçe kapattım.

"PAUL!!" sesimi duyan paul koşarak yanıma geldi. "Sorun ne Tord?"

Çok sinirliydim. Elimle Paul'un yakasından kavradım. Ve dişlerimi sıkarak "Nerde o!?!!?"

"K-ki-?"

"TOM NERDE?!!?" Matt yüzünden zaten fazlasıyla sinirliydim. Ve şimdi bu ughhh!

"O-onu bulucam Tord.." sertçe yakasını bıraktım. Az daha yere düşüyordu. "Güzeeel~! Şimdi git."

Paul kafasını olumlu salladı ve hızlı bir şekilde koşmaya başladı.

Tom'u doğduğuna pişman edicem. >:3

Ardından bende başka bir yöne doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım. Bir elim cebimde kumandayı kavrıyordu. Onu gördüğüm anda işini bitiricem.

"L-liderim!" yanıma koşarak gelen askerle biraz irkildim. Ama çokta belli etmemeye çalıştım.

"Ne var?"

"Dışarıda oturan birisi var efendim!" Tom?

Olumlu bir şekilde kafamı salladım. Ve ardından binadan çıkmak için kapıya doğru yöneldim. Önüme gelen herkesi ittim.

-Tom-

....orospu çocuğu.. Benden yararlanıyordu...

Her ne kadar bir adam olsamda, bir çocuk gibi yere oturmuş ağlıyordum. Neden mi?

Hani...niyeti kötü bir insan...çocuğun vücuduna -özel bölgesine- dokunur ya..sonrada kimseye söyleyemez... çocuk birşey yapamaz çünkü korkar.

İşte o çocuk benim...

Kapıdan çıkan Tord'u görebiliyorum. Çok kızgın görünüyor. O korkunç yüz ifadesiyle bana yaklaşıyor.

Cebinden çıkardığı kumandayı bana doğru uzattı.. ve sırıttı. Düğmeye bastı....

"Benimsin..."

....

Gözlerimi bir odada açtım. Fazlasıyla... Şık bir odada? Ve yattığım yatakta fazlasıyla yumuşak.

"Igghghıhgh-ggghhghhıhah" bu ses?

Yanımdaki yorganla baktım. Şişikti. Altında birisi olmalıydı. Ama ben kimle yattımki? Dur.. belki bu red army bilmemnesi sadece bir rüyadır?! Tanrım!

Yanımdaki her kimse umrumda deği- dur.. Üstümde niye kız kıyafeti var!? Hizmetçi kıyafeti!!?

Hmm.. Yanımdaki her kimse baya fantezili bir kız. Herneyse bu kadar uzattığım yeter kim var yanımda?!

Yorganı kavradığım gibi çektim. Ve sanırım bu yaşadıklarımın rüya olmadığını o zaman anladım....

Benim suçum neydi ya?!

.........

Hello guys!

i hope you like this shit. i'm fucking lazy lol

I know this bölüm is bad.

Bye bye! 👋👋















Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kırmızı Lider [Tord Fanfiction]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin