Kapitola 7. Starý známý

21 5 0
                                    

,,Co tady sakra děláš?" zeptal se zatím klidně Chase. ,,Co? Zachraňuji se." odpověděl Serža a šel o krok dopředu. ,,Ještě krok a proženu ti kulku hlavou."

,,Klid Chasi. Chci vám pomoct."
Chase povytáhl obočí. ,,Pomoct? Tak jako na Měsíci? Kvůli tobě zabili Doca!!" naštval se Chase.
,,Phillipe klid." snažila se ho uklidnit Andy.

,,Poslechni svoji kamarádku, Chasi. Na Měsíci sem měl za úkol zničit tu základnu a veškerý důkazi. Takže zabít i vás. Víš Chasi, kdysi sem tam dělal. Zkoumali dne tam mimozemský život. No ale pak se všechno vymklo kontrole. Organa nás začala zabíjet. Nemohli sme uniknout. Větší skupiny zabíjela pomocí jedovatého plynu. Proto plno těch mrtvol bez známek poškození těla. Já jediný sem unikl. A jelikož tu máte celkem větší skupinu asi budete potřebovat tohle." Serža sáhl do batohu a vyndal z něj plynové masky. Chase se na něj podíval zatímco na něj stále mířil. ,,Jak si se sem dostal?" zeptal se.
,,Jak řekl Savvy ty systémy NASA se dají snadno hacknout. Takže ste si jen mysleli, že ste mě zabili. Vrátil sem se do modulu a ukryl se tam. Pak stačilo jen vyskočit na ISS. Jelikož všechna pozornost byla věnována vám tak si mě nikdo nevšiml." odpověděl Serža a odklonil svoji zbraň. Chase na něj pořád mířil ,,Nevěřím ti." řekl potom.
,,To nemusíš. Ale já mám masky, vy ne."
,,Když se budeme držet v malých skupinách tak masky nepotřebujeme." odvětil Chase.
,,Pravda. Ale snáz vás zabíjí." Serža vzal dvě masky a hodil je Chasovi. Ten jednu podal Andy. ,,Dej mu druhou šanci." řekla potichu.
,,Co mi brání v tom, tě tu hned nezabít?" zeptal se.
,,Tvoje lidskost." řekl Serža. Chase odešel ze zbrojnice a ukázal ostatním ať následují. Andy vyšla jako druhá, Serža až poslední. Chase zkontroloval, jestli je čistý vzduch a přešel přes křižovatku. Skrčil se a šel dál. Andy ho následovala. Už ve zbrojnici si nasadila tu masku. Po chvíli cesty začala mít určité potíže. Začalo se jí zatemňovat vidění. Špatně slyšela. Až nakonec omdlela. Chase si ničeho nevšiml. Pořád pokračoval dál. Po chvíli se otočil a řekl ,,Už sme sko-" nedořekl. Andy byla pryč. I se Seržou. ,,Andy!!!" zakřičel. Vzal do ruky masku a trochu k ní čichl. Pak masku prudce odhodil. ,,Ten parchant ji uspal...jen počkej až tě najdu ty zmrde." nasraný Chase se rychle rozběhl zpět k řídícímu modulu. U něj ovšem prudce zabrzdil a skočil za nejbližší úkryt. Před vchodem do řídící místnosti stáli tři emzáci. A snažili se dostat dovnitř.

Počátek [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat