Kapitola 12. Zachráněn?

24 6 4
                                    

Sergej nebyl daleko. Andy se otočila a zamávala na Chase. Ten k ní přiběhl. Uviděl, jak se do jednoho z modulů snaží malou škvírou dostat dva emzáci. Chase zamířil a AWP na hlavu jednoho z nich a poslal ho na onen svět. Ten druhý se na ně hned rozběhl.
,,A kurva." řekl Chase ,,Zdrhej."
Chase s Andy se rozběhli pryč. Doběhli zpět k hlavnímu modulu a postavili se za dveře. Emzák vběhl dovnitř a chvíli se rozhlížel. Než se vzpamatoval bylo po něm. Tentokrát střílela Andy. Potom oba dva doběhli zpět k Sergejovi. Ten se mezitím vyhrabal ven. ,,Díky bohu, že ste tady." řekl ,,Zachránili ste m-" než to dořekl hrudí mu projel oranžový ,,nůž" hozený jedním z emzáků. Sergej padl na zem. Chase se podíval za něj a nemohl uvěřit vlastním očím. ,,No do prdele." oba dva se okamžitě otočili a začali utíkat. U velícího modulu se Chase zastavil a připevnil tam jednu ze tří C4.
,,Jdeme do jídelny." řekl.
,,Cože??" divila se Andy.
,,Všichni jsou tady. Nikdo tam nebude." vysvětlil. Andy přikývla a vyrazili na cestu. Asi za 10 minut dorazili k jídelně. Když vešli dovnitř nestačili se divit. Jídelna byla celá porostlá tou oranžovou látkou. Uprostřed byli sloupy. Ty stejné jako na Měsíci. Chase přistoupil k jednomu z nich a připevnil na něj druhou C4. ,,Co chceš dělat?" zeptala se Andy.
,,Odpálit je tady. Je tu záchranný modul takže se máme jak dostat na Zem."
Andy se na něj vystrašeně podívala. Chase k ní přišel a objal ji. ,,Všechno bude dobrý. Dostaneme se odtud." řekl. Andy ho jen tiše poslouchala. ,,Tak pojď. Jdeme k tomu modulu." řekl a vydali se na cestu.

Takže tohle je předposlední kapitola :D poslední vyjde možná ještě dneska, pokud ne tak určitě zítra.

Počátek [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat