Kapitila 8. Odpočívej v pokoji

28 6 6
                                    

Chasovi se zrychlil tep. ,,Co teď do hajzlu?" řekl si. Seděl za rohem a doufal, že ho nenajdou. V rukách svíral FAMAS. Byl nervózní. Potil se. V tom ho něco napadlo. Otevřel batoh se zbraněmi a dal do něj FAMAS. Vyndal několik nábojů do Magnumu a do ruky si vzal AWP.
,,Snad to vyjde." pomyslel si. Opatrně vstal a přeběhl na druhou stranu chodby. Vykoukl a do jedné postranní uličky hodil ty náboje. Jak dopadly na zem tak slabě zacinkaly. Emzáci zpozorněli. Chvíli se rozhlíželi a pak se otočili k sobě. Vypadalo to, jako by se na něčem domlouvali. Pak dva z nich odešli směrem k místu, kam dopadli náboje. Třetí zůstal hlídat. Chase obrátil oči v sloup. ,,No...tak tě trochu otestuju." řekl si sám pro sebe, lehl si na zem a připravil AWP ke střelbě. Po chvíli míření vyšla ze zbraně velká rána. V ten okamžik se emzák s dírou v hlavě zhroutil k zemi. Zbylí dva k němu okamžitě přiběhli a zděšeně se začali rozhlížet. Vyšla druhá střela a druhý z nich se zhroutil. Třetí na nic nečekal. Zděšeně utekl pryč. Chase chvíli počkal a pak přišel ke dveřím. ,,To jsem já, Chase, otevřete." řekl.
Dveře se pomalu otevřeli a Chase vstoupil dovnitř. ,,Co se stalo?" zeptal se Savvy. Pak se zarazil a znovu se zeptal ,,Kde je Andy?"
Chase smutně svěsil hlavu.
,,Dva ty emzáky sem zabil, třetí utekl." začal ,,Ve zbrojnici sme potkali Seržu. Namluvil nám nějaký blbosti a když sme se vraceli tak Andy unesl. Nechápu, jak sem si toho nemohl všimnout." Chase naštvaně zhodil na zem židli, která stála poblíž. ,,Do hajzlu." řekl Savvy. ,,Jak mohl přežít? A jak se sem vůbec dostal?" Zeptal se. Chase jim vše vysvětlil a pak rozepl batoh se zbraněmi. Vyndal z něj FAMAS a podal ho Savvymu. Ten si ho od něj vzal i s náboji. Magnum dostal Peter. ,,A já nic?" zeptal se uraženě Sergej. ,,Ty mě moc neser nebo ti z mozku udělám pomazánku." řekl Chase.
,,Co teď?" zeptal se Savvy.
,,Vy půjdete obnovit spojení. Já půjdu najít Andy." řekl Chase. Nastalo ticho. To ukončil hlasitý výstřel. Všichni okamžitě klesli k zemi. ,,Savvy kurva k zemi!!" vykřikl Chase.
,,Chasi?" řekl potichu Savvy a podíval se na střelnou ránu v jeho hrudi.
,,Do hajzlu NE!!!" vykřikl Chase a rychle se zvedal. Než to stihl zazněl druhý výstřel. Savvy se s další střelnou ranou, tentokrát v hlavě, zhroutil k zemi. Chase se k němu doplazil. ,,Savvy kurva prober se!!" zakřičel a z očí mu začali téct slzy. Asi po 10-ti minutách se zvedl, vzal ze země AWP a odešel z místnosti.
,,Kam jdeš?" zeptal se Tchan. ,,Zabít toho parchanta." odpověděl Chase ,,A najít Andy."
,,Jdu s tebou." řekl, zvedl se, od Savvyho vzal FAMAS a následoval Chase.
,,Mi jdeme obnovit to spojení." řekl nakonec Peter. Chase kývl na souhlas a všichni se vidali svojí cestou.

Počátek [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat