Arkadaslar umarım kitabı beyenirsiniz.Bu bölüm pek komik degil.Diğer bölümleri yazarken gülücemden eminim.inş.sizde bu bölüm dahil okurken gülersiniz.iyi okumalar dilerim.gxjdid bu arada ben selin cjdkdasf
Yine sıkıcı akşam yemeğinden sonra toplanmıştık.Ve babam söze başladı.Özellikle benim dinlememi istiyolardı.Zaten evde tek çocuk bendim.Birazcık da mantıklı olmak gerekir ama."kızım biz karar aldık.Seni İstanbul'a göndericez.İstanbul'da liseye gideceksin sana değişiklik iyi gelecek.Hem tedavine orada devam eder-" "tamam.Ben 17 yaşındayım.anlıyorum.Kanserim bunu biliyorum.Sizde biliyorsunuz.Kibarca anlatmanıza gerek yok.kanserliğim gittikce kötüleşiyor.İstanbulda'ki uzman doktora gidicem." "Hira bizde gelmek isdiyoruz" "Ah baba siz beni strese sokmakdan başka birsey yapmıyosunuz.Bana acıyan gözlerle bakınca gözünüzü çıkarmak istiyorum.Ben Tek Giderim" Bu cümleyi o kadar hızlı demiştim ki nefesimi bi an kontrol edemedim.Annem "kızım bugün doğum günün.Hediye olarak İstanbul biletini,İstanbulda ki evini,okul masraflari ve Kredi kartini aldik.Ahh çok güzel hediyeymiş yha ben onlardan sadece bana acımamalarını istiyorum.Bana acıyolar.Bu yuzden onlari istemiyorum ya.Böyle olmaları beni hasta ediyordu.Bugün uçağa binecekdim.Orada tek bi liseye degil yeni bir hayata başlayacakdım.Annemler her boku para sanıyolardı.Babam beni uçağa bırakdıkdan sonra gitti.Ve amcamların beni karşılayacağını söyledi.Uçakda cok daş jojuklar vardı.Ama yerim seni bhennnn.Bir yere oturdum.Yanım henüz boştu.Sonra bir çocuk yanima oturdu.Çocuk dediğime bakmayın.Baklavalı meteordu.Benimle aynı yaşıt gibiydi.Hic gülmüyordu ve konusmuyordu.Acaba dili mi yoktu?? "selam" dedim.birkac dakika sonra oldukca soğuk sesle "selam"dedi. "İsmin ne :) " diye sordugumda bana bakdı.Hele sükür tenezzül edebilmişti.Oyss kusursuz suratlı bebelacım benimm yerunn.Cok seker amaa.Bir süre sonra "Mert"dedi.oyss qalp qalp qalp daş senii.Deyişi yine soğuktu.İcimden dediğimi sandığım fakat onun duyabileceği ses tonunda söylediğim"bu kadar soğuk davranmayı seviyosan kutuplara git derim baklavalı meteor" ohah ne dedim yha baklavali meteor ne yha.ah lanetler girsin bu gune.Al işde yine elma gibi olmuşdum.Bana "Yavsamak icin iyi bi erkek degilim"dedi.of tam sicma animdan kareler yazmalıkdı yha.Ohaa ben sürtük degilimmm.Nabdimm??!!Al isde elma oldum mutlumusun meteorcuk? -_- Sonra koyunlarım geldi.İnsanlar uyumak icin koyun sayarlarya o koyunları bende sayıyordum.Ama benim peşimi bırakmıyolardı.Sağ koyunum:"şaka olduğunu söyle daha kızarmadan salak" dedi.Sol koyun:"belki mert saka yaptim diyecek birazdan" dedi.Sonra seslice "Defolun piçler"dedim.Oha ama simdi elmadan daha beter olmusdum.Sonra utanarak Mert'e bakdım "Sensin piç"dedi.La amına tobestt "sana demedim.birini hatirladim"dedim Sonra ne kadar mal oldugumu fark ettim.Bana "ne"dedi ve sonrada "sacmaliyorsun?!!"dedi.Dedi mi kukredi anam.Yok ama kesin türist bu jojuk.yeni türkçe öğreniyo.baksana iki kelime zorla diyo tobest yha.Aciklama yapmam gerekdi.Ama koyunlarimi ele veremezdim."ee şey dediklerim şakaydı.cidden."dedim.Sonra koyunlarimin tesekkur etmelerini bekledim.Ama piç dedim diye küsülmezki yha.Merte bakdim.pic smile yapıyordu.Of piç yha.Sonra "tamam.Mızmız."dedi.mızmız?ok baybayın.ne mızmızı yha?puoff.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MIZMIZIM.
Kısa Hikaye17 yasindaki bir kiz kanser.Ailesi ve arkadaslari bu kizin kurtulacagina inanmiyor.Ama o inaniyor.Kanser hastaliginin ne kadar ileride olsa bile inaniyor.Onune cikan engellerden her zaman geciyor.Ve bir erkekle tanisiyor.Hayat hikayeleri cok farkli...