M.ynngi; yah! Bana kapıyı açmıyorsun!( Mesajınız iletilemedi.)Ve üstüne polisi aradın!
( Mesajınız iletilemedi.)Pes, Hoseok!
( Mesajınız iletilemedi.)Hoseok...
( Mesajınız iletilemedi.)Uykularımdan uyanıp elimi yatağın sağ tarafına atıyorum lakin, orası tam 4.5 aydır boş.
( Mesajınız iletilemedi.)Tanrım kimi kandırıyorum? Seni delice özledim Hoseok! ( Mesajınız iletilemedi.)
Sevgili evren, çoğu zaman beni sessize alıyorsun ama bu sefer duymalısın ve sevdiğim adamı bana geri getirmelisin. ( Mesajınız iletilemedi.)
Ah bebeğimi de tabi.
( Mesajınız iletilemedi.)İyi geceler Hoseok, Güzelce uyu bebeğim.
( Mesajınız iletilemedi.)M.ynngi çevrimdışı.
~~~~
" Jin Hyung, sence engeli kaldırmalı mıyım?"
Ultrason görüntülerinden başını kaldırıp irislerini Hoseok'a dikti Sarı saçlı adam. " Onca ağır sözden sonra mı?"
Hoseok sol elini karnına koyarak bebeğiyle konuşmaya başladı. " Sen babanı sev tamam mı, minik oğlum. Eminim ki öğrendiğinde O'da seni her şeyden,herkesten çok sevecek."
" Neden bu kadar iyi olmak zorundasın, Hoseok?" Güzel adam elindekileri masaya fırlatırcasına attı.
" Sadece seviyorum Hyung." Seokjin histerikçe gülüp bağırmıştı masum çocuğa. " Hoseok kendine gel artık! Bu bebeğin doğumunda ölme ihtimalinin %80 ve üzeri olduğunu biliyorsun!"
Hoseok evet, belki korkuyordu. Fakat bu bebeğinden vazgeçmesi üzerinde olasılık dahi olamazdı. Derin bir aşk ve şefkatle bağlıydı minik fetüse,O'nu canı pahasına koruyacaktı. O evrenin bir erkeğe bahşetmiş olduğu latifeydi zira Tanrı lütfetmişti.
Hoseok, 3 aydır Yoongi'nin boşluğunu O'nunla doldurmuş O'nun için yaşıyordu ve bu yüzden bu yolda yürümeye dermanı her zaman vardı.Düşüncelerinden sıyrılıp Hyung'una iyi geceler dedi ve yatak odasının yolunu tuttu genç adam. Uyumak yaraları iyileştirmezdi elbet ama bir süreliğine insanlığı rahat bırakıp huzurlu olmasını sağlayabilirdi. Tabii Yoongi'nin dahil olmadığı rüyalar eşlik edecekse...
Gözlerini usulca kapatıp teslim oldu karanlığa. Gerçekleri bir kenara bırakıp elini büyük yatağın boş tarafına attı. Kim bilirdi, belki de Yoongi de O'nu özlüyordu gizliden? Güldü kendine Hoseok. Saçma düşünceler yeniden yanı başındaydı.
Diğer elini karnına koyup gülümsedi bu sefer. O'nun bir parçasını taşıyordu içinde, asi minik bir Yoongi vardı orada. Huzurla nefes verip tanrıdan sükutu hayale uğramamak için yardım istedi. Bebeğini büyütebilmek, yanında olmak için yalvardı O'na. Her gece yaptığı gibi...•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ledsen [Sope/Texting]
Fanfiction10.03.18 Başlangıç - 08.08.18 Bitiş " Özür Dilerim, Sevgilim..." (Angst değildir ve Mpreg içerir!)