•15•

820 76 17
                                    


Baş Belası; Yoongi kontrole gidiyorum gelmek istediğini söylemiştin o yüzden yazayım dedim.

M.ynngi; Seni evden alıyorum o halde.

Baş Belası; Yarım saat kadar sonra gelebilirsin.

Erkenden gitmeyelim.

M.ynngi; Benim aslan oğlum 5 aylık oluyor?

Daha tuhafı, BENİM BİR ÇOCUĞUM OLUYOR!?

Baş Belası; Alışmalısın artık. Doğumda ne olacak böyle giderse?

M.ynngi; Sahi, doğum riski yok değil mi?

Yani yanlış anlama ama oğlumun sana ihtiyacı var.

Benim de öyle. ( Bu mesajı sildiniz.)

Baş Belası; Bu önemli değil. Ben O'nu her şekilde doğuracağım.

Ama bugün seninle bir şey konuşmalıyım.

Kontrolden sonra konuşalım uygunsa?

M.ynngi; Pekala.

Baş Belası; Yarım saat sonra görüşürüz O zaman.

M.ynngi; Görüşürüz.

Baş Belası çevrimdışı.
M.ynngi çevrimdışı.

~~~~

En ufak bir ses yoktu arabada. Hoseok gergince etrafına bakıyor, gözleri dolmuş olan Yoongi'de takılıyordu.  Kontrolde bebeğin kalp atışlarını duyduğundan beri bu haldeydi. " Yoongi biraz konuşsak iyi olacak."

" Tamam, güzel bir yer bulayım konuşuruz." Başını üzgünce eğdi Hoseok." Şuradaki banklar daha uygun."

" Peki." Arabayı yanaştırıp uzunca direksiyonla bakıştı Yoongi. Hoseok'un söyleyeceği şeyler içerisinde derin bir korku oluşturuyordu zira ilk defa bu kadar ciddiydi sevdiği. O sırada Hoseok sesizliği bozmak istercesine kapıyı açtı ve beklemeden indi.
Önce Hoseok sonra Yoongi olmak üzere yavaşça banka oturdular. " Yoongi, söyleyeceğim şeyler seni üzecek mi bilmiyorum. Ama eğer öyleyle lütfen endişelenme tamam mı?" Yoongi yutkundu. " Dinliyorum."

" Biliyorsun, doğum pek masum riskler taşımayacak. %80 ve üzeri bir ölüm tehlikesi söz konusu. Eğer bana bir şey olursa..." Yoongi hızlıca kafasını kaldırıp Hoseok'a çevirdi. " Dinle Yoongi, bana bir şey olursa O'na sahip çıkacaksın. Sırtını O'na da dönme bir sinirin varsa bana karşı besle fakat çocuğuma, çocuğumuza yansıtma lütfen."

" Sana bir şey olmayacak, Hoseok. Bunları konuşmamıza gerek yok." Gülümseyip yeşilliklere baktı turuncu saçlı olan. " Aklının bir kenarında kalsın da." Yoongi sinirlice ayağa kalktı ve Hoseok'a döndü.

" Gidelim." Hoseok başını sallayarak Yoongi'nin peşine takıldı.

İyi bayramlar💕

Ledsen [Sope/Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin