•26•

706 63 12
                                    

Bu bölüm de düz olacak 💕❤️

~

Hoseok, kendini güvende hissettiği kollarda açmıştı gözlerini. Uzun zaman sonra bu ona çok iyi geliyordu, adeta yaralarını bir bir sarıyordu.

Biraz daha sokuldu beyaz göğüse, hiç bırakmak istemezcesine. Çok işleri vardı bugün, turuncu saçlı yattığı yerden düşünüyordu.

Dün olanlar neydi? Neden di?

Yoongi'ye belki içten içe kırılmıştı fakat hak veriyordu. Bu hissi iyi bilirdi.

Yataktan zorlanarak doğruldu ve ayaklandı. Son zamanlar içi içine sığmıyordu. Sanki ömrü dakikalara dayanmıştı, bitecekti.

Hayatı bolca sevmeyi öğrenmişti, farklı lezzetleri, kültürleri öğrenmiş örnek alarak başının bir kenarına yazmıştı. Çok boş zamanı oluyordu.

Arkasından gelen buğulu sesle gülümseyip döndü.
" Meleğim, kalkmışsın."

Hoseok elini yatağın boş kısmına koyarak eğildi.
" Günaydın!" Yoongi, Hoseok'u yakalayıp kendisine çekti. " Bebeğim, bakıyorum çok enerjiksin?"

" Ah, evet~" diyip kıkırdadı. " Aç mısın?"

Hoseok gözlerini Heyecanla açtı. " Fazlasıyla!"

" Güzel, gel bakalım." Yattığı yerden doğrulup dar paçalı eşofmanını biraz daha çekti. Kendisine tişört seçerken Hoseok kapının pervanından izliyordu.

" Tommy Hilfiger'ı giyme, Adidas daha güzel bence."
Yoongi kaşlarını kaldırıp dudağını büzdü. Bu görüntü, Hoseok'u çıldırtmaya yeterdi.

" Peki, Mastermind?" Hoseok parmağını yanağına atıp hafifçe gülümsedi. " Hayır, Adidas." Yoongi, iri Adidas yazılı tişörtü alıp üzerine geçirdi ve Hoseok'u yakalayıp pembe dudaklara uzandı.

Özlemle öperken, Hoseok'ta aynı şekilde karşılık veriyordu. Yoongi, Hoseok'u kapıya yaslayarak dilini daha derine attı. Hoseok'un hamile olduğunu hatırladığında hızlıca Çekildi.

Hoseok endişeli gözlerini, Yoongi'ye çevirdi.
" Yoongi, tiksindin mi benden?" Beyaz tenli çocuk gözlerini daha çok büyüterek kendisini tokatladı.

" Yoongi! Yapma acıtacaksın!"

" Hoseok, hamile olduğunu unutmuşum, özür dilerim bebeğim affet beni lütfen." Turuncu saçlı duyduğu kelimelerle kahkaha atmaya başladı.

" Y-yoongi ayh, sen..." Peş peşe gelen kahkahalarını bir türlü durduramıyordu. " S-Sen ne diyorsun?"

Yoongi tuhaf tuhaf bakmaya başlamıştı bile.
" Hoseok, gülünecek ne var?" Kahkahalarını, sevimleri gülümselere bırakarak bilgece cevap verdi.

" Swag'ciğim, cinsel ilişkinin bebeklere herhangi bir zararı olmuyor." Yoongi, rahatlamışça iç çekerek arkasına yaslandı. " Öyleyse, beklemeyeceğim?"

" Durduğun kabahat." Yoongi tekrar dudaklarını uzatarak O'nun dudaklarını kavradı. Öpüşmeleri gittikçe derinleşmişti.

~

Bilerek smut yazmadım ^.^

💕

Ledsen [Sope/Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin