*Hoseok'un ağzından*
Kucağımdaki masum bebeğimi SeokJin hyung'a dikkatlice uzattım.
Cuma günü gelmiş, yanında bir de kasvet getirmişti. Fakat bu kasvetin sebebi benim içimdeki tuhaf duygulardı.
Son günlerde yaşadığım olaylar sonucu Yoongi'yi suçlamış, Ondan ayrılıp bir daha görmek istemediğimi söylemiştim.
Pişmandım.
Her zaman olduğu gibi.
"Hoseok söylediklerimi odaklan!" Bağıran SeokJin hyung'a döndüm. "Dinliyorum Hyung."
"Yoongi'yle konuştum, bu gün bebeği 2 saat görebileceğini Onun henüz küçük olduğunu ve sana ihtiyacı olduğunu söyledim." Merakla gözlerimi açıp montuma biraz daha sokuldum.
" Peki, ne dedi?"
" Kabul etmiyor, sadece bu günlüğüne kabul ettirebildim." Dolan gözlerimle arkamdaki banka oturdum.
Hiçbir şey yolunda gitmiyordu.
Lanet olsun ki, hiçbir şey istediğimiz gibi gitmemişti.
"Hoseok sen biraz uzaklaş istersen, tatsız durumlar yaşanmasın. Biliyorsun, ikinizde kırgınsınız."
Birazdan gelecekti ve Doğruyu söylemek gerekirse Onu özlemiştim.
Tabii yeniden ukalaca konuşarak, tamamen düzelmek üzere olan bir ilişkiyi mahvetmiştim.
Çeneme, parmaklarıma, beynime sıçayım.
Sorun çıkartmadan bebeğimin üzerine eğilip, minik burnuna bir öpücük bıraktım.
Ona bağlıydım, O kanımdı benim canımdı.
Ciddi ifadesini bir kenara bırakıp gülmesiyle Aynı şekilde tebessüm ettim.
Soğuktan burnu kızarmış Hyung'uma dönerek gözlerimi sildim. "Biraz ileride bekliyor olacağım." Başıyla onaylayarak kalktığım banka oturdu.
Çoktan yol almış bir şekilde karşıdaki parka ilerlerken, arada yan bakışlarımla O tarafı gözetliyordum.
Salıncaklardan birisine oturup uzayan saçlarımı yan tarafa ittirerek Biraz önce geldiğim bölgeye teşrif etmiş siyah saçlı adamı inceledim.
Sevdiğim adam.
Hiç etrafına bakmadan kucağındaki bebeğimize odaklanmış bir şekilde Onunla ilgileniyordu.
Bu görüntü anlatılamayacak kadar güzeldi fakat...
Neden etrafı süzüp beni aramıyordu?
Sözlerim Onu çok kırmıştı, açıkça belliydi zaten.
Fakat bu kadar kolay vazgeçmesi...?
Olur şey miydi?
•
1K OKUNMA *~*ÖLDÜM GALİBQ
İNANILMAX MUTLU OLDUM ŞU AN ;)
Ve şu aktarma olayı...
Beynim yanmış durumda ama bu konuda da süper mutluyum çünkü hiçbir T-Army Onlara saldırmamış veya fotoğraflarını çekmeye çalışmamış.
T-Army'i güzel bir şekilde hatırlayacaklar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ledsen [Sope/Texting]
Fanfiction10.03.18 Başlangıç - 08.08.18 Bitiş " Özür Dilerim, Sevgilim..." (Angst değildir ve Mpreg içerir!)