Putera Aria ke Hongkong

2.2K 78 26
                                    

"Daddy, pegang Maya nak pengsan handsome nya Aria"

"Memang handsome pun"

"Abang Dian memang teruk change Aria pakai baju semua dressing style abang. "Camelia jeling Mata.

"Hye sibuk pasal apa, boyfriend Maya. Ada suami okay"

"Tahu. But I change Nedim ikut style Camelia"

"Pakaian APA yang anak ku pakai?" Puteri Laila senyum lihat penampilan baru Aria.

"KU tidak selesa memakai seluar begini. Tidak bisa KU menukar ketat bunda" Aria perbeul skinny jeans.

"Hah semua kamu berpakaian manusia."

"Pak Buntar kelihatan bergaya sekali. Si Dahlia memaksa KU memakai. Pelik sekali wajah ku Puteri"

"Jika Nenda melihat diri Kalian bertukar Rupa pasti Nenda terkejut. "

"KU jugA terkejut Bunda melihat wajah Dan diri KU. Lucu bunda."

"Sayang kata nak keluar dengan Maya?"

"Bunda, KU mahu pergi bersama Maya"

"Ayah KU kelihtan menawan seperti mu"

"Bukan menawan. Handsome, atau kacak. Memang kacak macam ayah. " Laila senyum.

"Bunda KU pergi."

"Kenapa?"

"Ku merasa kurang selesa dengan celana in" ketawa Nedim lihat Aria.

"Pergilah Putera, KU tidak mhu mengikut, KU merasa seperti orang kurang upaya bila berjalan dengan celana ini. Puteri rambut ku di potong kelihatan berbeza dari Rupa KU"

"Tak apa. Aurora suka. Mummy jantung berdegup kencang" Rain ketawa lihat Aurora.

"Dang Suria pasti terpegum melihat dirimu"

"Nedim nak ikut Aurora Japan ke bawah Ada pool" Nedim menandang wajah Puteri Laila.

"Pergi Nedim."

"Buat apa disini?"

"Ad, masih Tak boleh terima APA yang Ad dengar. Kalau Tak pasal tua jahat tu arwah mummy masih hidup"

"Ad kena Redha, banyak Kan solat ingat Allah setiap Hari dalam solat jangan lupa sedekah Al Fatihah untuk mummy. Bila Ada Masa baca Yassin. "

"Buat, tiap malam jumaat akan baca Yassin ramai ramai. Ad cuma sedih. Semua Ada mummies Ad Tak Ada. Daddy Ada. Tapi sometime daddy busy, Ad Tak Ada masa nak cakap dengan daddy. Ad tahu daddy busy Kan diri sebab daddy pun nak lupa mummy. Abang Iqram Ada family."

"Mummy, Mel Dan Elly sentiasa ada Kan?"

"Yes. Mummy Mel sentiasa Ada dengan Ad. Mummy Elly pun. They love me. Semua pun sayang Ad. Ad patut syukur."

"That's my girl. Assignment dah habis?" Ad senyum angguk kepala.

"Hye, pasal apa muka masam?" Rocky duduk tepi Johnny peluk bahu.

"Wa Tak suka ahh dia tua, lagi may sama Ad. Anak baru 20lebih ahh"

" Kalau dia betul suka sama Ad, Ad pun suka macammana?" Seng ambil rokok Leng dihisap.

"Wa Rasa macam sudah lama Kita enam Tak duduk macam Ni. Dari umur 20 lebih di sini. Sampai tua. Wa kadang kadang takut ahh,Tak Tau sapa mau p dulu"

"Sapa pun jangan p Mana ahh. Wa Tak ready mau hilang adik Adik ahh"

"Lu okay ahh Ming?"

"Wa masih terkejut ahh. Wa punya papa lagi cinta sama Bunian. Lagi kahwin sama melayu. Itu makcik lagi dendam. Drama ahh"

Putera Aria & Maya Sari Where stories live. Discover now