Yeni bir güne daha çalmayan alarmım ile uyandım. Evet, doğru okudunuz. Çalmayan alarm! Yanımda duran pembe şey 04.00'ı gösteriyor ve henüz bu dehşet-ül vahşet olan insanın -o ben oluyorum- gözlerini açıcak olmasına bile 2 saat var.
Sağ elimle başıma vurduktan sonra yanımda duran pembe alarma bakmayı es geçip -çünkü bakmak yerine elimin tersiyle vurup yere düşmesini sağladım- hazırlanmam gerektiğine karar vererek aynanın önüne geçtim.
Yavaş ve yamuk adımlarıma rağmen sapasağlam gelmeyi başarabilmiştim. Maşallah bağaa, çok güzelim heee! Hele şu boya, posa, saçlara, başlara! Çok uğraşılmışım yapılırken yiaaaa!.!
Saçımı nasıl yapmalıydım acaba? Eski zamanlarda çok kullandığım ve beni muazzam gösteren bir saç modelinde karar kıldıktan sonra gerekli malzemeleri elime alarak saçımla ilgilenmeye başladım.
(Karar verdiği saç modeli.)
Bu saç biraz abartılı mı olmuştu? Yok canım daha neler! Ben eski okulum olan Diyarbakır Lisesi'ne bile ne saçlarla gitmiştim. Hey yavrum heyyyy. Burası koskoca İstanbul! İSTANBUL'DA NE ABARTI OLABİLİR Kİ YANİ SONUÇTA?!?!?!?!??!?!
İşimi hallettikten sonra kendime patlatmaya ihtiyacım olduğunu bildiğim için çekmeceye koşup aradığımı bulana kadar içini darmadağın ettim. Ama aradığımı bir türlü bulamıyordum.
Agresif bir insanımdır ve bu şekilde öfkeleyenmeye devam edersem yapacaklarımdan asla sorumlu değilim. Sinirle çekmeceyi yerinden çıkartıp cama fırlattım. Camın yarısıyla birlikte çekmece ve içindekiler de büyük bir gürültüyle bahçeyi boylamıştı. Kırık camdan içeri sıpaydırmen girip beni öpmeye başladı. Bir süre sonra klitorisime ağ atıyor olduğunu da fark ettim. Galiba boşalıyor, bu ne amk?
Demeyi çok isterdim amaaaaaaaa... Nerde bende o güç? Tek yapabildiğim sinirle çekmeceyi geri itmek ve bir altındakini açmak olmuştu. İŞTE BAAAAMMMMMM! Karşımdaydı. Ultra pahalı olduğunu düşündüğüm, (çünkü cenk aldı olum, tabi pahalı olcak yane) harika kokulu, muazzam parfümüm tüm endamıyla bana göz kırpıyordu.
Parfüme aşkla bakıp -daha çok gözümde çıkan dolar işaretiyle bakıp- üzerime bir miktar bocaladım.
Taa ki henüz giyinmediğimi fark edene kadar....
Sns senim aklını yiyim ben aklını! Okulun ilk günü işleri, parlama ihtiyacı ve yeni, popüler kız olucak olmak derken beynim havalarda uçuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abim Bir Mafya +18
Teen Fiction17 yaşında şehre yeni taşınmış bir kız, gizli mafyaya yakınlaşarak yapılabilecek en büyük hata için ilk adımı atıyor. Ama nereden bilebilir ki işlerin bu kadar sarpa saracağını? Kendini mafyanın ellerine bırakmak onun isteyeceği son şey bile değil...