MEDYADA MERİÇCANBERK VE SUDENAZSU'NUN BAHSETTİĞİ O ŞIRPINTI.
Mükemmeliyetin beden bulmuş hali olan biricik abimle şu şırpıntının yan yana ne işi olabilirdi yiaağğğ !?!? Daha fazla dayanamayarak hızlıca yanlarına yürüdüm. Dillere destan olan mühteşemül-harikayt gülüşümü sergileyip elimi uzattım.
- Merhaba yelloz, ben bu dünyanın en güzel, en masum ve en seksi kızı Sudenazsu'yum. Sen kimsin?
Ezikleyici tavrımı takınmayı tabi ki eksik etmemiştim haah.d
- Yaa öyle mi? -gözleriyle beni bir çöp tenekesiymişim gibi süzdü- Ben de şu yanımda gördüğün ilah gibi mükemmel varlığın sevgilisiyim.
Pişmiş kelle gibi sırıtıyordu paçozlar paçozu, sevimsiz, sıçık surat. Bana bana, şu mükemmel varlığın helaline. Çirkin şeyin söylediklerini teyit etmek için Meriçcaberk'e döndüğümde bakışları Götay'ın sakin olmamı sağlamak için tuttuğu belime kaymıştı. Onun bana yaşattıklarını yaşatmak için Götay'a daha da sokulup şırpıntıya döndüm.
- O mükemmel varlık dediğin benim ABİM. Ayrıca sana ismini sormuştum.
-Duru Melis Akso.
Götay'a doğru sessizce '' Sakso olmasın o." dediğimde kankicim kahkahayı patlatmıştı. Tabi o an her şey orantısız olduğu için kalçamda Götay'ın çükünü tüm çıplaklığıyla hissediyordum. Meriçcanberk'in açılan gözleriyle onun da bizim tek vücut haline gelmiş olduğumuzu fark ettiğini anlamıştım. Ama kesinlikle bozuntuya vermeyecektim. Yerime güzelce yerleşip yosmaya döndüm.
-Bir insana soyadı bu kadar yakışabilirdi sanırım. -piç sımayl piç sımayl piç sımayl ahahahhaha yürü be kızım sns kim tutaaar seniğğ-
-Anlamadım canım.
-Şaşırmadım.
-Her neyse. Aşkıııımmm, beni babanlarla tanıştırmayacak mısın? Çok güzel görünüyorlar yaaaa.s
Konunun birden kendisine dönmesiyle irkilen ABİM bize baktıktan sonra '' Tamam, gidelim.'' dedi ve o salağı sürükleyerek yanımızdan ayırdı.
Didem'in gelinliği tam üzerine göreydi belki ama babişkomla hiç yakışmıyorlardı. Didem bize layık değildi ahh ahh... Yalancı yırtık yaranmak için yalanlar uyduruyor bir de. Göz var nizam var yahu hey allahım of slk. GOD BIZİ BU SALAK ŞIRPINTILARDAN KORU YA!!!!!
(EKREM VE DİDEM)
Şuna bak, nasıl da sırıtıyor iguana çiftleşmesi sonucu oluşan mahlukat. Hızlıca göz yaşlarımı silip şeytani bakışlarımı atmaya başladım. Meriçcanberk aşkım bakışlarıma umursamazca kafa salladıktan sonra kel ve didoya doğru ilerlemeye devam etti. Onlarla selamlaşıp sohbet etmeye başladılar. Gerizekalıya bak ya, az daha zorlasa ağzı yırtılcak yalakalıktan.
Orada biraz oyalanıp bize yakın bir yerlere oturdular ama yine de konuştuklarını duyamıyordum. Acaba ne konuşuyorlar ya? OFFF!!
Götay dikkatimi dağıtmaya ve moralimi düzetmeye çabalıyordu. Bir süre sonra başarılı oldu, onları umursamayı bırakmıştım. Beraber pastalardan ve oradaki tüm yiyeceklerden yiyip çılgınca dans etmiştik. Ciddi anlamda dikkatimin dağıldığı sırada dans pistinde iki bok parçacığı görmüştüm. Evet bunlar Duru ve biricik(!) abimdi. Birbirlerini nereden tanıdıklarını gerçekten merak ediyordum.
Pistte bize doğru yaklaştıklarını görünce Götay'ın yanımdaki gerilen bedenini hissetmiştim. Gerilecek ne vardı ayol? Onları çiğ çiğ yerim ben bee! Karşılarında koskoca SUDENAZSU (Ç)AĞLAYAN duruyor. Duru sinsice abime daha da yanaşıp arsızca dans etmeye başladığında sinirden gözüm dönmüştü. Ama bunu onun bilmesine ne gerek vardı, öyle değil mi?
BU OYUN İKİ KİŞİLİK BEBEĞİM
ŞİMDİ SIÇTIM AĞZINA
DEMEK SANA YANAŞAN SÜRTÜĞE KARŞI KOYMUYORSUN HA?!?!!
Hızlıca Götay'a dönüp bakışlarımla planımı anlattım. Evet bunları birkaç saniyede başarmıştık çünkü biz efsane bir çiftiz. Başını onaylarcasına sallayıp elimi tuttu. Hunharca tango yapıyorduk. Tüm bakışlar bize dönmüştü. Fadır gururla bakıyordu. Dido biraz kıskanmıştı, sanırım yıldızın kendisi olmasını istiyordu. OH NO TATLIM BURADA BEN VARIM <*<
Ateşli bir şekilde dansı bitirirken Meriçcanberk ve Duru'ya ateş püskürten bakışlar atıyordum. Bakışlarımı bölen şey fadırın abimi ve beni yanına çağırmasıydı.
Usulca yanına ilerlerken abim kolumu sıkıp '' Bunu ağır ödeyeceksin sıçan." diye sinirle fısıldayınca başımdan aşağıya kaynar suların boşalmasına sebep doğmuştu.
Bir saniye, bir saniye şşşş durun orda... Korkmama gerek yok çünkü herhangi bir şey yapabilmesi için yalnız kalmamız gerekiyordu ehehehehe.
Kel ve dido bize muzurca bakıp ''Biz balayına gidiyoruuuuzz.'' diyene kadar gerçekten rahattım.
CAFER SIÇTIK BEZ GETİR!!!!!
Biraz kısa bir bölüm oldu. Kusura bakmayın ve diğer kitabımıza bakmayı unutmayın. Sizleri seviyoruz, umarım beğenmişsinizdir.
Ben sevmiyorum amk kendi adına konuş. -diğer yazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abim Bir Mafya +18
Teen Fiction17 yaşında şehre yeni taşınmış bir kız, gizli mafyaya yakınlaşarak yapılabilecek en büyük hata için ilk adımı atıyor. Ama nereden bilebilir ki işlerin bu kadar sarpa saracağını? Kendini mafyanın ellerine bırakmak onun isteyeceği son şey bile değil...