Bismillahirrahmanirrahim bana doğru yaklaşıyor dağ gibi çocuk. Hadi öp valla bir şey demeyeceğim, nolur öp. ÖP ULAN BEYNİNİ YUĞURDUĞUM!.!!!!.!
Dik dik bakarken birden aramızdan -tövbe estağfurullah o neydi gızz - bir şey geçti.
Siz deyin uçak, ben diyeyim vandırvumun. -AH BİR DAKİKA MÜKEMMEL KADIN BENİM VE BEN BURDA OLDUĞUMA GÖRE GEÇEMEM YANİ KAPİŞŞ GERİZEKALI SÜNEPELER- pardon aşklarım demek istedim de dilim sürştü-???
O neydi diye bakmak için arkaya döndüğümde duvara saplanmış bir pompa gördüm. Amaan pompaymış, ben de bir şey sandım. Tekrar yiğidime döndüğümde hâlâ oraya bakıyordu. Çok da önemli değil halbusam yoksa pompa benden güzel mi lan? BİR DAKİKA NE POMPASI BE!?!?!?!?!!?
Kim neden okula lavabo pompası getirir len mQ? Her şeyi geçtim neden ultra mükemmel, efsane, olağanüstü derecede yakışan bir çiftin üzerine pompa atıyorlar? Yalnız çift diyen ağzımı yiyim. Of keşke beyim yese ben de onunkini yerim; yerişiriz, verişiriz. Of düşünürken azdım galiba!.!.!!! Ay aman tanrım masumluğum elden gidiyeahhh. Hemen bilgisiz, cahıl, seksi ve harika masum, tatlı watty kızı olam.
Kimin attığına bakmak için önüme döndüğümde sinirli bir çingene gördüm. Böyle bokumsu bir yaratık, pek çirkin. AY SEN KORU GADDDDD!!!!! Dik dik bakıyor.
Ah, doğru ya tabi siz de benim gibi Cennetten düşme bir varlık ve Yunan tanrısı kadar muazzam bir yakışıklı görseydiniz böyle bakardınız büyük ihtimalle. Ay dur bir saniye cnm. İhtimalinin köküne kibritle kule sikiyim -pardon dikiyim- KESİN AMA KESİN BAKARDINIZ OLLUMM.
Neyse kıza harika, cezbedici, güzel ve bir o kadar da sinirli bakışlarımı atarken bize doğru gelmeye başladı. Aman aman yürüyüşe bak, sanki vikteryasikrıt mankeni sümüklü paçoz.
Yanımıza geldiğinde o cırtlak şeyiyle bağırdı:
-MERİÇCANBEEEĞĞRRK!?!?!?!!O KİM AYOL? BENİM ADIM SUDENAZSU. Siz bana aşık olunası, mükemmel, kraliçe, prenses, 90-60-90 bebek diyebilirsinizz 😉😉😏. Aslında öyle değilim benim vücudum 95-56-98. TAŞIM BEN TAĞĞŞŞŞŞ!!!
Her neyse konumuza döneyim.Biraz etrafa bakındıktan sonra fark ettim de sanırım meteora sesleniyor. Ehhehhehe. Adını da öğrenmiş oldum. Aynı ona yakışır dağ gibi, zengin züppe, bedboy maşallah. MERİÇCANBERK YANİ DÜŞÜNEBİLİYOR MUSUNUZ? Çocuklarımın babası, evimin direği, götümün kenarı -aslında götümün kenarı daha seksi ve tanrı ya da bilemedim kapışırlar aşkımla- ve tabiki benim sahibimin adı Meriçcanberk. Ne güzel yaaaaaa!
Neğğğğ!? O kim oluyor da benim gelecekteki efsane bed boy mafya ama bir o kadar çocuksu, masum kocama bağırıyor ulan yakarım burayı!.1.!.!!!!
Kocacığım umursamazca kıza bakıp:
-Senin ne işin var burda Dilan? dedi o aptal şırpıntıya.
Demek yellozun ismi DİLAN! Resmen yılanı çağrıştırıyor ya.
Dilan dönüp :
-Ne demek ne işin var aşkıymmmmamammmamam, seni özlediiiyym ama bennn çiokkk, dedi.Sonra bana bakıp; "Bu çirkin de kim?" diye eklemişti soluğunu tuzluyarrakladığım. -Aklınıza sapık şeyler gelmesin, silin ağzınızdan akan suları bakıyım.-
"PARDON DA KÖR BİLE KOKLAYARAK BENİM GÜZEL HATTA MÜKEMMEL OLDUĞUMU ANLAR TAMAM MIIII?!?!??"
Ey gad beni nelerle uğraştırıyorsun böyle küstüm sana ya. Öf ama yani.s
Tüm prensesliğimle sakince söyledim bunları. Herkes bana baktı, e tabi bakılmayacak kız değilim de bu kadar da olmaz amk tacizci, tecavüzcü potansiker coşkunları sizi.
Neyse kız buraya doğru ters ters bakıp "Hadi aşkitoşkummm kantine gidip yiyişelim, ay pardon yiyelim." dedi. Bir de göz kırpıyor. Ay ben bunu yolarım. YOLLLARIM! Y O L A R I M LAAAĞĞĞĞĞNN.!.1!.
Pis orospu mendebur yılan. Şu tavırlara bak. Gad bana bir şeyler oluyor yaa. Beyin nöronlarım zonkluyor. Meriçcanberk ayağa kalkıp beklemeye başladı. Ben de pompaya tekrar bakıp neden pompa diye düşünüyordum. Düşüncelerim kibar bir öksürük sesiyle... Pardon ayıp olmasın kusmayın ama, balgam çıkaran lama sesiyle kesildi.
Dönüp kaş göz işareti yaptım. "Kalkarsan eğer geçecek sefgilimmm gerizekaaaaaa." dedi yılan. Döndüm ve dedim ki "Sen pompayı nerden buldun kevaşe, sürtük?"
Bence konumuz pompa olmalı yani. Ama şöyle ki aslanım, koçum beni itti ve o bitli Dilan'la gitti. Ahhh önüme ne göller, sıçan martılar çıkıyor aahhhh! Ama geçeceğim ben bu engelleri olum. SUDE NAZ SU'YUM BEN AYOL HOŞT!!!
Onlar konumuzun pompa olmasını umursamadan kantine inince ben de peşlerinden sınıfın çıkışına kadar süründüm. Ardından iç sesim dedi ki Hayatım ayağa kalkıp yürüsene harika zeki misin sen? Ben de hemen onu dinledim ve ayağa kalkarak koşmaya başladım.
Her neyse ama yani onlar garip tabi ki, pompa yani aq boru değil az düşünmeliydik.
Hey heyyy gençler, seks severler, SNS hayranları saçmalamayın tabi ki de onları kantinde gözetlemeyeceğim alt tarafı yemek almaya gidiyorum şurda. Siz beni kıskanç çirkeflerden mi sandınız yoksa? Hiç yakıştıramadım hem de hiç!
Aşağıda gözümün içine baka baka kocamın boynuna yapışıyor ORUL ORUL OROZBU EVLADIII, BENİM BU BAYILANILAN GELİN MİSALİ HANIMEFENDİLİĞİMİ ÇEKEMEYEN KUNDUZ!
Hatta şuan o minicik eteğini umursamadan bacaklarını ayırıp masaya oturdu. Ay gad bu kilot giymemiş pembeliği meydanda aayyyyyyy. MERİÇCANBERKİMİN KAFASINI YARIM KARIŞLIK ETEĞİNİN ALTINA SOKTU. LAN SES GELİYOR ŞAPUR ŞUPUR KOCAMA NAPTIRIYOR O?!??!?!?!?!
KAFASINI GERİ YASLADI İNLİYOR GERİZEKALI! Kocamın beni aldatışını kaç kişi görüyor bilmek amacıyla etrafa baktığımda kantinin yarısının eli çükünde, kalanı kendi kendine izleyerek inliyordu. Ay yakışıklılar çokmuş heeee. Hele karşıda çadırı kuran beyaz saçlı.... Off tam çadırından susuzluğumuzu gidermelik!
Aklıma tekrar kötüçocuğum geldiğinde bir hışımla önüme döndüm. Dilan Meriçcanberk'imin saçlarından tutup kafasını kaldırmıştı ve şlap diye erimin şişkin kucağına oturdu. Lan bu çocuk ne yemiş içmiş? Pantolunundan kendisi kadar şey büyüdü ya lan.
Ah geleceğin masum mafyası, ah iyilerin dostu kötülerin düşmanı yarim benimmm elden gidiyorsunnn ahhh!!!!!
Tabi bu son noktaydı artık. Hemen kalkıp masalarının yanına gittim ve dedim ki "Meriçcanberk bak ben daha güzelim, ne yapacaksın sen bu ezik böcüğü? İstersen ben her dediğini yaparım, gel beni al."
Usulca fısıldadı "Sen çok masumsun, bunu sana yapamam."Ağlayarak ayaklarına kapandım "Parmak aralarını bile yalarım. Sana her gün masajlar yaparım bedboyum. Nolursun gel benim ruhumu, muhumu, götümü şapur şupurla ama bırakma beniiiii."
Efsane gururlu bir kız olmasam şuan yalvarıyor olurdum ama ben yalnızca ikna etmek için konuşma yapıyorum farkında mısınız? İdol alın bence beni kızlar. Ve yani bence işe yarıyor.
Bu sırada çocuğun paçasına yapışmışım, aman Allah'ım ne kadar da gururlu ve güzel bir kız. Aşık oldum! Keşke beni sikse.
Düşüncelerimden silkelenerek ayrıldım. Cidden silkelenerek, biri beni silkeliyordu herhalde.
Sanırım bu kocam. Sümüğümü ve göz yaşlarımı sümkürürek paçasına sildikten sonra yukarı doğru burnumu silerek çıktım. En sonunda benden kurtulduğunda değişik bir şekilde öpücük atarak uzaklaştı, kusmuş da olabilir karmaşada emin olamadım. Bence bu bir işaretti?!?!!
MERİÇCANBEEEĞĞRRK BENİ BEKLE AŞKIMMMM!!! SUDENAZSU VE MERİÇCANBERK AŞKI DOĞUYOR ULEENNN HEHEHHEYTTT. SENDEN ÇOCUK YAPACAM. ARABA DA ALDIRACAM. BENİM DE OLACAN. HEY YAVRUM HEY DAHA NELER NELER YAPACAM!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abim Bir Mafya +18
Teen Fiction17 yaşında şehre yeni taşınmış bir kız, gizli mafyaya yakınlaşarak yapılabilecek en büyük hata için ilk adımı atıyor. Ama nereden bilebilir ki işlerin bu kadar sarpa saracağını? Kendini mafyanın ellerine bırakmak onun isteyeceği son şey bile değil...