11. Bölüm

8.5K 98 8
                                    

Abim dudaklarımı tüm hızıyla yemeye devam ederken ben daha fazlasını istiyordum. O anki şevkle parmak ucumda yükselecektim ki birden aşağı taraflardan inanılmaz bir sıvı çıkışı hissettim.

Hasiktir ben banyoda abimi görünce ped takmam gerektiği aklımdan uçup gitmişti. Sikerler. Ahhh sns, ah salak kafalı sns!!!

Abimin göğsüne ellerimi çıkartıp onu itmeye çalıştım. Ama maalesef ki bu dalyan gibi yiğidim bir adım bile kıpırdamamıştı. Hatta ve hatta dudaklarımın üzerinde gülümseyip daha da vahşileşmişti.

Aklıma gelen fikirle gülümsedim. Ehehehhehe aferin kızım sana! Maşallah maşallah götünüzü kaşıyın nazar değmesin tütütütütü.

Dilimi dışarı çıkarıp ağzını açmasını sağladım,o dilimi ağzının içine iteceğimi sanırken ben okkalı bir tükürük biriktirip ağzına fırlattım.

"LAN NAPIYORSUN SEN APTAL MISIN KIZIM??? TÜKÜRMEK NE KEZBAN?!?!??!?!?"

"ÇEKİL DEDİĞİMDE ÇEKİLSEYDİN SEN DE BEĞĞĞĞ!"diye çemkirip hızla yanından ayrılmaya hazırlanıyordum ki ben daha odanın yarısına gelemeden bileğimden tutup çekiştirmişti.

Şimdi sıçtım işte! Gözü orama değmişti. İlk olarak kaşları çatıldı, ardından havalandı ve şimdi de pişmiş kelle gibi 32 diş sırıtıyordu. Şerefsiz!

"Mmm kırmızı çok yakışmış."diyip dudağını yalamasıyla bayılmıştım. Gerçekten bayılmıştım bu arada ciddi söylüyorum yani. Bi kere ben hiç yalan söylemem tağam mııı???

Bilincim yerine gelmeye başladığında sırtımın altındaki şey her neyse onun çok sert olduğunu dibine kadar hissediyordum. Bir ses duymayı bekledim gözümü açmak için ama hiçbir şey duymuyordum. Heyoooo ben bayıldım ya hani?!?!?? Bi kolonya molonya yok mu amk az tokatlayaydınız, bitmiş insanlık!!! PÜÜÜÜÜÜÜÜ! Olur mu böyle cani vatan hainleri sizi?

Sonunda dayanmayıp gözlerimi açtığımda büyük bir şoka uğramıştım. Neden diye sorarsanız gözlerimi açtığımda mutfak zemininde boylu boyunca yatıyordum lan ben!

Bir hışımla toparlanıyordum ki başımın zonguldaması kendini belli etti ve iki büklüm kaldım. Anladık burdasın orospu çocuğu 2 dakika sal beni be!

Ayakta düzleşip beynime 2-3 yumruk attıktan sonra yürümeye başladım. Üstümü başımı değiştirmek için odama çıkacakken birden ah oh sesleri duymamla salona yöneldim. Lan noluyor amk?

Başımı tutarak hızla salona ilerledim. Saatte 938293829838291882 km hızla falan gidiyordum. Başım döndü bi sn.

Görebileceğim her şeye kendimi hazırladım. Ahh benim imkansız yarim, ahh benim kara bahtlım. Umarım beni aldatmıyorsundur seni sıçan!

Kafamda dönen samanyolu müziği eşliğinde yüzümü kaldırdım, sakince gözlerimi açtım.

Oha oha o ne lan???? Resmen grup yani amk. Lan napıyonuz? E ohaaaaaa! Yuh böyle yazık değil mi kadına olum? Çüş ama artık.

"Abiğğğğğğğğğ!!!! Sen porno mu izliyorsun salonun ortasında bewğğğğ?" umarım yan komşular duymamıştır.d

"Birincisi. bana. abi. deme." mmm tehditvari, ürkünç, tehlikeli,bedboy...

Ayağa kalkıp bana yaklaştı ve "İkincisi verseydin izlemezdik kızım!" cümlesini bitirirken elini boynuma çıkardı ve tırnağıyla derin bir çizik attı.

Ne kadar da haşin of! Sizce de harika, mükemmel, olağanüstü, tapılası, ah oh değil mi yiaaaa?!??!.!,!.?!

"Of ama abbb - Gözleri irileşti ve daha korkunç bir hale geldi. Tam bir mafya yaaaa! - yani Meriçcanberkiştikoşkomcum bunu odanda izlesen olmaz mı? Koskoca televizyonda izliyorsun. Sanki salonda sevişiyolar gibi böyle de.s"

"Bu yüzden daha güzel ya kızım. Ayrıca o ne lan?? Düzgün konuş karanlığım ben lan!"

Resmen yerimde eriyordum yiaaaağağağağğaa. Başımdaki sancı tekrar kendini belli edince yüzümü ekşitmek zorunda kalmıştım. Hey hey bi dakika durun orda. Benim hemen bu durumu sorgulamam lazım.

"Bir şey soracağım. Ben niye kendimi mutfak zemininde başımda sancıyla buldum?" sırıttı.

"Kanınla alakalı bir şey söyledim bayıldın üzerime, ben de yere fırlatıverdim işim gücüm yok seni mi tutcam bir de?" Hödük!

"Ne demek yere fırlattım?"

"Baya işte elimi kolumu çektim pat yerdesin. O zemini de sil ha. Kanlı kanlı duruyordur şimdi o." sinirlenmiştim!

Kahpeeeeeee, it! Sana verdiğim dudağa yazıklar olsun be.

Hatırlayınca elim dudağıma gitti. Kesinlikle şişmiş olmalıydı, hayvan gibi dişledi. Meteor işte ne olucak!

Yeni bir bölümle karşınızdayız. Okuduktan sonra arkadaşlarınızla falan paylaşır, yorum yapar ve tabi bir de beğenirseniz çok güzel olur. Uzun süredir bölüm atmıyorduk bu yüzden aniden böyle bir şeyler yazdık. Ha bir de diğer kitaba da bakarsanız seviniriz. Hadi görüşürüz.




Abim Bir Mafya +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin