Eu stateam pe telefon. Ma uitam pe You Tube(👆👆👆)
Imi pace ascest voideo la nebunie. Pana si muzica merge cu videoclipul.Oricum decid sa stau pe wattpad si gasesc un zodiac cu Creepypasta.
Il citesc si ajung la un capitol interesant (👇👇👇)
Eu:Stai eu sunt Taur asta inseaman ca....Slendyyy...Slendyy.
Cred ca ma auzot toata padurea. Bine ca e parasita.Eu:Slendyyy...Slendyyy...
Slendy urca rapid la mine.Slendy:De ce dreaqu tipi ca te dau afara.
Eu:Vino incoa ca e important.Jeff:Ai patit ceva pitico???
Eu(Pitica lui):Nu sunt bine insa nu stiu daca Slendy va fi.
Slendy:De ce?Eu ii arat poza cu zodiacul si ii zic.
Eu:Slendyyy...Stii ca sunt Taur??
Slendy:Si ce?
Eu:Stiam ca nu ai ochii dar nu ca esti si porstanac??
Slendy:Nu sunt pristanac dar nu inteleg ce imi arati.
Eu:Uita-te la titlu zi la zodia mea.Slendy isi da cu un tentacul in cap.
Eu:Deciiii....??.zic cu o fata de catelus.
Slendy:Nu.Ma ridic.O iau pe Margret de la Jeff care statea si se uita la mine si Slendy si incep sa il alerc pe Slendy cu un cutit.Slendy ma ia in tentaculele lui si eu ii fac o mica*cat el de mare*zagrietura.
Toti din conac aveau niste fete gen cum a reusit sa faca asta.Asta insemna ca ca va fi pe afara vreo 2-3 luni.
Slendy:Vei fi pedepsita.
Eu:Daca imi luai ¡Phone 7 te lasam in pace.
Slendy:Mmm...pedeapsa este sa stai la Offy 1 luna si sa fi cuminte ca daca aud ca nu esti te mai tin acolo.
Eu:Nuuu...duma la Splendy sau la Tendy sau la Trendy (da are 4 frati)
Slendy:Nu vei merge la Offy.
Eu:O so pun pe Adda sa te omoare.
Slendy:Pe cine??
Eu:Ammmm...nu mai conyeaza ma duc sa imi fac bagajul.Eu bolboroseam si Jeff se uita la mine.
Jeff:Stii pitico si eu am stat la Offy ceva timp.Nu e asa rau.
Eu:Hai zici tu? Macar zi-mi cine e pe acolo.
Jeff:Bloody Painter,Nina, Candy Pop si Candy Cane, Clockwork, Judge Angel si mai e si The Puppets(Papusarul) si parca Red Angel.Eu:Mama mea cati sunt.
Jeff:Da stiu sati calma pitico ca sunt de treaba.Coboram impreuna jos.
Slendy:Gata am vb cu Offy si a zis ca te va primi.Jeff ma tine strans de talie ca eu cred ca daca nu o face saream le Slendy. Sub privirile toturor. Stateau si se uitau la noi de parca nimeni nu ma mai vazut suparata.
Eu:Gata sunt mai calma. Acum haide sa ma duci acolo ca eu nu stiu unde e.
Slendy:Ai bagajul facut???
Eu:Da! spun si arat spre micul meu geamantan mov.Slendy ma ia de mana si ne teleportam in fata unui conac mult mai mare ca a lui Slendy.
Slendy:Esti bien??
Eu:Putin ametita.
Slendy:E de la teleportare.Iti va trece in cateva minute.
Eu:Ok!!Am intrat cu Slendy in conac si in fata noastra era un lungan cu tentacule albe imbracat decat cu un palton maro pe el.
Cred ca are aceleasi piteri ca Slendy asa ca o sa gandesc frumos.???:Buna eu sunt Offer Man insa imi poti spune Offy.
Eu:Sunt Lore.
Offy:Bine stai calma ca o sa am grija de ea fratioare.
Slendy:Bine eu am plecat de aici.Offy:Hai sa iti arat camera ta.
Mergeam cu Offy pe niste holuri mari.Pe jos era un covor rosu si lung.Pe pereti erau poze cu cei de aici. Cred??
Eu:Ce mare e conacul asta. Cum se face ca stii exzact unde trebuie sa mergi??
Offy:Pai de ce nu as stii daca e conacul meu???
Eu:Nu stiu insa eu cred ca mas pierde pe aici.
***
Offy:Uite aici e camera ta.
Eu:Bien cine e langa mine???
Offy:In stanga e Nina the Killer si in dreapta e The puppets.
Eu:Bine!!Intru incamera.In ea se afla un pat,un birou mic,un duplap modest,o noptiera langa pat,pe birou o lampa cu lumina roz si un geam cu un pervaz mai mare pe care pot sat.
Offy:Daca ai nevoie de ceva Nima e la ea in camera.
Eu:Bine mersi!!Offy dispare foarte repede.Pe bune astia zici ca se fac invozibil.
La conacul lui Slendy
Jeff(in mintea lui):Mmmfff...imi e atat de dor de pitica mea.Ce ma fac fara ea o luna intreaga???Sally(in realitatea):Jeff esti bine?
Jeff:Da.Sunt bine.
Sally:Iti e dor de ea nu??
Jeff:Da insa o sa rezist.O sa ma mai duc pe la ea si o so mai vad.Slendy:Ba nu.Nu ai voie sa o vezi. Nici tu nici nimeni de aici.
Jeff:Ooouufff....O sa rezist.O sa rezist pt ca o iubesc aaa adica nu..nu am zis nimic important.Slendy/Sally:Ddddaaaa...siiigur. Au zis amandoi sarcastici.
Inapoi la mine :(((
Acum ca ma-m instalat sa vad ce fac.*Cioc,Cioc*
Gata am gasit ce sa fac
Eu:Intra!!Pe usa intra o fata cu parul negru cu o suvita mov la coada avand o funda mare,imbracat cu un pluover mov si o fus scurta si neagra.
Ea:Buna eu sunt Nina the Killer dar imi poti spune Nina.
Eu:Buna sunt Lorena dar merge si Lore.
Nina:Si ce ai facut de ai ajuns aici??
Eu:La-m taiat pe Slendy pe un tentacul.Foarte mult!!
Amndoua:😂😂😂
Nina:Hai sa iti arat casa. Vrei??
Eu:Da ca oricum nu aveam ce sa fac.A..nu vrei sa fim prietene??
Nina:Ba da vreau!!Coborm jos.
Nina:Turul incepe de jos.jos era bucataria so o masa in mijloc cu vreo 10 scaune.
Eu:E frumoasa!!
Nina:Vezi ca sub scara e dormitorul lui Offy si nu ii pre palce cand intram acolo.
Eu:B-b-bine!!
Nina:Si acolo e birolu lui Offy.zice si arata spre o usa de 3-5m nu stiu sigur cat au ei inaltime.Oricum.Apoi urcam la primul etaj.
Nina:Acici sunt dormitoarele.Nu te vei rataci ca scrie numele fiecaruia pe usa.
Eu:Ok ca oricum ma voi tine dupa tine pana la camera mea.
Nina:Stai calma ca doar aici sunt dormitoare asa ca vei fi bine.
Eu:Daca zic tu??Apoi la al doi-ela etaj.
Nina: Aici sunt baile si toaletele ca suntem prea multi si na.Apoi urcam la ultimul etaj.
Aici e decat livingul sau camera centrala.Aici stam noi de obicei.Erau 3 canapele mari,un covor pufos pe jos,un senimeu mare,in centru o masuta de cafea si vreo 2 fotoli puse in forma de patrat. Canapele cu fata sre semineu si fotoliurile partea laterala a canapelelou fata in fata.
Nina:A venit fata!!striga ea si toti se uita spre mine.
Pe un fotoliu era un baiat cu parul rosu pe celalant un baiat cu parul..albastru neon?? Pe canapele era o fata cu parul tot abastru neon,un baiat cu o masca alba cu un zambet pe ea,o fata cu parul alb,un baiat cu parul negru.Pe jos statea o fata care avea gura ca Jeff dar cusuta si in loc de un ochii avea un...ceas de buzinar??
Toti se uitau spre mine.Insa eu mi-am facut curaj intr-un sfarsit si am zis.
Eu:Buna!
Toti:Buna!Dupa ce Nina mi-a prezinta pe toti. Mama ce multi sunt!! Ma-m prezentat si eu.Eram umpic speriata insa nu am lasat asta sa se vada.
Am mai stat de vorba pana..
Red Angel:Siiii....Lore ai vrun iubit??
Eu:Eu ma duc la mine in camera ca sunt obosita. Paaa!!
Red Angel:*soptind*Vei fii a mea *evil face*DOAMNE NU POT SA CRED!Mi-am gasit si eu cameraSingura.Nu credeam ca reusesc insa uitema aici.Ma schimb in pijamale si aud pe cineva batant la usa.
Offy pov
Am duc sa vad ce face si daca ia cunoscut si pe restu.Acum bat la usa.Si aud un "Intra!" asa ca asta fac.Ea:Buna Offy ce mai faci??
Eu:Bine!Vroiam sa stiu daca ai vazut conacul si ai fcut cunostinta cu ceilanti??
Ea:Da am facut cunostinta si am vazut si conacul.Lore pov
Dupa ce Offy pleaca eu adorm repede.Ma gandeam la Jeff.Sper sa fie bine.Si acum Adorm si eu ca lumea.--------
Sa stiti ca Offy nu e asa rau.
Am ajuns si la el.Cu toti de aici sunt de treaba. Ma cam enervat Red Angel cu ultima sa intrebare stupida insa nu ma consum pe el.Sa stici ca Jeff va reusi sa stea fara mine.Va fi puternic cum a fost meru.Asta imi place la el. Mereu este puternic si fizic si phihic!❤❤❤❤
CITEȘTI
🔪Creepypasta🔪
De TodoCartea este scrisa prin 2018 cand eram o copila fara sa stie prea multe despre scris. Totusi pastrez cartea ca amintirie a tututror gandurilor nebune ce mi-au trecut prin cap. Descriere=Vafe=Macare pentru Toby Scuzati greselile gamaticale. 【In viito...