Puteri renascute 2

93 4 5
                                    

Din capitolul trecut
Ma uit la Jeff.Jeff se uita la mine. Ne aprobam amndoi stiind ca asfel nu putem scapa asa ca il urmama pe Lucy.

Capitolul de azi
Urcam dupa Lucy pe scariel lucioase.Deja simt cum toata viata din mn se scurge si cum inima mea e la maraton. Jeff ma vede putin speriata si imi ai mana in mana lui mai mare si calduroasa.
*
Ajungem la biroul lui.Lucy se pune pe scaunul sau si noi pe celelamte 2 amplasate infata biroului.

Lucy:Sii...cum ati ajuns aici?
Eu:Varianta lunga sau varianta scurta??
Lucy:Scurta!
Eu:Pai....credema ca...nu am nici cea mai mica idee de ce am ajuns aici insa*ma uit la Jeff*e mai bn ca in Alaska.
Lucy:Care dintre voi a fost in Alaska?
Eu:Euu...Si am fost si pe capul lui Slendy si in Hawaii.
Lucy:???
Jeff:Acum putem pleca??
Lucy:Amm...nu.Mai bn explica-mi Lore cum ai ajuns tu cu Jeff aici??

Ma uit la Jeff.Dc dreaqu vrea sa stie de la mine?Si cum sa ii spun.
Pai vezi am stranutat si m-am trezit aici.Asta nici eu nu as crede daca nu ar fi posibil.Ma mai uit odata la Jeff.
Jeff...ammm....mai stii faza cu lupul??
Jeff:Daa.Ce e cu ea??
Lucy:Ce faza??
Eu:Miau!(Aa!)
Lucy:Tocmai a mieunat?
Jeff:Da.

Ma pun pe jos si fumul ala negru ma transforma intr-o pisuca neagra.Ies din fum si ma duc la picioarele lui Jeff.

Eu:Mmmmrrrr.....
Jeff:Off...pisica?Pe bune!?
Lucy:De unde a aparit pisica??
Jeff:Pisica e Lore.

Jeff pov
Dupa ce Lore a iesit pisica din fum vine la picioarele mele.Eu o iau in brate si incep sa o mangai pe cap.Lucy se uita la pisica nescapand-o din ochii.

Eu:Vrei sa o mangai??
Lucy:Ammm...da de ce nu??
Eu:Lore tu ce zici??
Lore:Miau...Miuau....Miau!!
(Dc nu?)

Lore sare din bratele mele si se duce la Lucy in brate.

Eu:Ai grija sa nu ii faci nimica.
Lucy:O sa am grija!!
Eu:Vorbeam cu pisica!!
Lore:Miiiaauu!!(Daaaa!!)

Apoi Lore se da jos din brate si se pune pe jos de unde iese Lore cea normala care se lingea pe mana.

Lore:Ammm....Am facut ceva sau am mieunat ceva gresit??
Lucy:Ammm...de mieunat nu stiu dar de facut sigur ai facut.
Lore:Ce?
Eu:Pisica!!
Lore:A da.

Lucy pov
Dupa transformarea asta sunt sigur ca nu e om.Trebuie sa aflu mult mai multe.Sunt sigura ca stie prea bn cum a ajuns aici.

Eu:Deci...mai spune-ti-mi odata cum ati ajuns aici??
Lore:Pai...nu stiu....pur si simplu.. am stranutt si am ajuns aici.Ok? Asta vrei sa stii?Acum stii!
Jeff:Gata piticot mic.Calmeaza-te!
Eu:Sii...doar tu.
Lore:Si Ale sa lovit de cateva ori cu capul de tavan.Si a intrat in mintea mea.
Eu:Ok.

Lore pov
Eu:Ammmm...Jeff...da mana...
Jeff*imi intinde mana*Ce e?
Eu*ii iau mana*La conac... *stranut*

Lucy-Asta a fost ciudat!!

In final eu cu Jeff ne teleportam acasa la conac.Aici e de 10000 la puterea 90000 de ori mai bn ca acolo.Perfect ne teleportam si in camera mea.

In mintea mea
Ajunge acasa unde Ale si Ben dormeau imbratiasi.Awww... Ce draguti sunt!!!Chiar atuncia cand ne-am pus pe pat s-au sculat somnorosi.

In realitate
*somnorosi*
Ben:Mmmm....Ale?
Ale:Da Ben???
Ben:S-au intors Jeff si Lore!

*plini de viata*
Ale:Uraaaa!!!!
Ben:Unde ati fost???
Eu:In cel mai rau loc din lume.
Ale:In iad??
Ben:In purgatoriu???
Jeff:Am fost in iad exzact in castelul lui Lucy.
Ale*ma ia in brate*Gata a trecut!
Jeff:???
Ale:A da voi nu stiati.Lui Lore nu ii place de Lucifer si o spetie rau.
Eu:Dc nu ai fost tu cu Ben???
Ale:Daca te ajuta cu ceva sa stii ca si eu am zburat pe hol si m-am oprit la capatul scarilor si am cazut pe ele.

🔪Creepypasta🔪Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum