Ale pov
Dupa discutia din bucatarie am descis sa las totul si atunci cand unul se poarta ciudat.Atunci stiu ca acela este.Sper doar sa mai am timp sa il salvez dupa.Ma trezesc din gandurile mele si realizez ca sunt singura in bucatarie.Beau un pahar cu apa dupa care urc in camera mea.
O vad pe Lore care asculta muzica la casti si privea in gol. Ma uit putin la ea apoi realizez ca de cand am iesit din universul paralele s-a schimbat mult fata de toti.
Ma aptopi de ea si vad ca are o mana pe telefon si o mana ii atarna pe langa pat.Mana care ii atarna avea pe incheietura ceva negru...ca...ca un tatuaz!!
Ma mai apropi putin apoi cand vreau sa ii ridic manseta se scoala in sejut si se uita la mn confuza!!
Lore*opreste muzica*Sa intreb?
Eu:Am vrut sa vad ce tatuaz ai.... Stii mi-ar placea si mie unul!! *o mint in fata*
Lore:Pai daca vrei sa vezi modele poti cauta pe net.Eu am vazut unul dragut cu LoZ (media) *imi arata poza*
Eu:Chiar e frumos!😍Mi-o trimiti?
Lore*apasa pe ecranul telefonului*Deja s-a trimis!😃
Eu:Ms ms ms ms!!!!*sar fericita*Cobor ca o nebuna jos zburand si dupa cazand in brate la Ben!
Eu:Ben uite!*ii arat poza*
Ben*mirat*Vai...ce...frumos sunt!
Eu:Stiu.Acum chesti importanta! Unde e Jeff?Am nevoie si de el.
Ben:E la el!!Fug la el si il aduc jos tragandul de par!
Jeff*tipand*Ce ai nebun-o!
Ben:Se vede ca e sor-ta!!*rade*
Eu:BAIETI!Tre sa va spun ceva!
Ei:Da!Ce sa intamplat!
Eu:Stiu cine are nevoie de ajutor!
Ei:Cine?
Eu:Persoana care are nevoie de ajutor este.....Lore pov
Vroiam sa cobor jos insa ma opresc deoarece o aud pe Ale cum vb cu Ben si Jeff despre pres care are nevoie de ajutor.Ma teleportez discret la bucatarie unde pot auzi mai bn.
Ale:Stiu cine are nevoie de ajutor!
Baieti:Cine?
Ale:Persoana care are nevoie de ajutor este...L..Lore!
Jeff:Ce?Cum?Cum o ajutam??
Ale:Nu stiu!Atunci ies si ei se opresc din vb uitanduse la mnm
Ale:Lore!Ai....ai auzit ce...vb?
Eu:Mmm...Sa zicem ca am auzit doar....Esentialul!*chicotec*
Ben:Lore...ce s-a intamplat in universul ala??
Eu*oftez trista*Uite faza e ca.... Atunci cand cineva nu poate dormi.... Are un motiv.Ceva ce ii bantuie subconstientul. Si ceea ce m-a "bantuie" e universul ala.
Jeff:Nu inteleg!Lore esti bn?
Eu:Da!Ma simt foarte bine!
Ale:Atunci ma lasi sa le arat baietilor tatuazul tau?Off...cat ma enerveaza situatia asta.Daca ii arat poate suspecta ceva insa daca nu ii arat iarasi poate suspecta.
E o alegere foarte grea care ma poate costa mult insa voi fi precauta.
Eu:Nu pt ca....e facut ieri si inaca ma doare putin.*imi trag maneca peste el*Jeff vi pe afara sa ne plimbam??
Jeff:Ammm....da,dar ma duc sa ma schimb.Vin repede pitic!😘
Eu:Ma duc sa imi iau telefonul!Imi iau telefonul si cobor.Jeff deja era gata.Ce pot spune??S-a miscat repede.Bv lui!!
Jeff:Hai pitic mergem??
Eu:Nuuu...nu sunt pitica.Esti tu plrea inalt....Inaltule!!
Jeff:Off....haide!!Si asa plecam amndoi prin padure.
Ale pov.
E clar ca a mintit.Ieri am stat cu ea mare parte din zi si nu a iesit din conac,ba sa se mai si tatueze.Eu:Ben!!
Ben:Da pitic?😍
Eu:Nus pitic!
Ben:Ba dap esti!
Eu:Ma rog!
Ben:Ce s-a intamplat?
Eu:Mergem la Slendy.Sigur ne poate ajuta cu ceva!!Mergem la usa biroului lui Slendy.Ben zice sa batem inainte insa eu intru asa ca o beznetica ce sunt netinand cont daca e sau nu.
Slendy*inchide mini TV*Ce...ce face-ti...aicia??
Eu:Avem nevoie de tn!!Nu credeam ca voi spune asta vreodata.
Ben:Nici eu ca voi auzi asta vreodata.
Slendy:Ma rog!La ce aveti nevoie de mn??
Eu:Ai vreo carte cu simboluri si semnigicatia lor???
Slendy:Amm.....da..cred ca da!!
CITEȘTI
🔪Creepypasta🔪
AléatoireCartea este scrisa prin 2018 cand eram o copila fara sa stie prea multe despre scris. Totusi pastrez cartea ca amintirie a tututror gandurilor nebune ce mi-au trecut prin cap. Descriere=Vafe=Macare pentru Toby Scuzati greselile gamaticale. 【In viito...