Universul ne schimba

84 5 1
                                    

Eu/Lore\Autoarea pov
Era o zi minunata de Octombrie. Noi Creepypastele mancam pastele!

Bun...Pe cine Sf.Stana pacalesc aici??Ploua!Ben se juca cu Ale pe consola.Eu cu Jeff ne uitam la un film.EJ il alerga pe LJ care ii luase o carte.Sally isi facea popcorn. Toby isi facea vafe.Masky si Hoodie butonau telefonaele.

Apare...Cine credeti??Minunatul de Slendy!!!

Slendy:Copii fututi de Offy!

Lore pov.
Asa vb tu cu noi?Lasa ca vezi tu respect de la mn cand te-o nascu iarasi ma-ta!

Slendy:De cate ori v-am zis pe timp de furtuna sa nu mai folositi curentul.
Ben:Ha ha ha!!Ce se poate intampla chiar asa de rau??
LJ:Da!Ce??

Autoare/Tot eu mai pov
Atunci un fulget loveste foarte tare conacul.Poftim Ben esti multumit??Oricum...Sa vedem ce dreaqu se mai intampla aici.

Eu:Se plateste d-ule director??
D:Ce??
Eu:Pai..Daunele?
D:0-0Amm...nu.Tu scrie acolo ca vad eu ce fac!
Eu:Cei din partea cealanta sunt platiti?
D:Da sunt!
Eu:Bn!!

Ale pov
Ultimul lucru pe care l-am vazut era mici fire de electricitate care intrau pe sub usa si pe la ferestre.

Acum...simt cum cineva ma zgaltatie si imi striga numele si sa ma scol.Deschi ochii si il vad pe Ben care se uita bucuruso la mn!!

Eu:Cum se face ca tu nu ai fost afectat?
Ben:Eu al luat energia insa voi nu puteti!!
Eu:Hai sa ii trezim si pe restul!

Dupa cateva ore lungi!!
Insfarsit i-am trezit pe toti.Mai e doar Lore!!

Eu:Hai Lore scularea!!
Lore:Mm....am murit iar?
Eu:Nup!Hai nu mai fi lenesa si scoalatea.Ai dormit mai mult ca de obicei.
Lore:Bine!

Acum realizez ca nu suntem in conac.Ca nu mai ploua afara.

Sally:Cum am ajuns afara?
Lore:Imi e frica sa iti dau raspunsul dupa teoriile Lorenei!

Lore pov
Teoriile Lorenei

Teoria nr.habar nu-am

Din cauza acelui fulger care a lovit conacul e posibi ca noi sa fi fost aruncati in alt timp,alt spatiu si probabil alt univers.

Eu:Prieteni??
Toti:Da??
Eu:Imi e frica!!
Ale*se aseaja langa mn*Dc??

Nu vreau sa fac asta insa...

Eu:Ma gandesc ca daca fulgerul a lovit conacul si sa presupunem ca a luat foc atunci noi nu mai avem unde sta!!
Ale:Off....Nu ai dc sa iti fie frica.
Eu:Ok!

Atunci Ale ma ia in brate.Si evident ca nu dureaza mult sa strice Slendy momentul!!

Slendy:Ben tu erai treaz!Ce s-a intamplat??
Ben:Nu stiu.Stiu ca am absorbit prea multa energie in mn dupa care am lesinat.

Atunci se mai apuca si Masky sa vb!!

Masky:Hey prieteni!Sunt-em la marginea orasului...insa arata diferit!!!
Hoodie:Pare mai....mare!

Asa e!Orasul avea case pana aproape de padure ceea ce era ciudat.Avea o casa la cativa metri care era ascunsa intre copaci.

Eu:Mai bn mergem acasa!
Toti:Dap!!

Ale pov
Ne-am asigurat ca nu am uitat nimica si am plecat spre conac. Sunt-em dezorientati.Imi arunc o privire spre Lore care isi ia de jos telefonul si il verfica.

Fac si eu la fel.Stiam ca bateria telului meu era 20% si nu era la incarcat si acum e 100%.Wow mersi fulger!

Acum ne indreptam spre conac. Nu stiu dc,dar ma simt destul de slabita.

🔪Creepypasta🔪Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum