Puteri renascute 1

120 5 2
                                    

Mai inatai de taoate.Poza de la Media
Poza este cu The Legend of Zelda pe care l-am gasit pe Magazin Play.Nu am ajuns la ultimul nivel. Daca ajunge cineva sa imi zica si mie daca a venit Ben.

Eu pov
____________________________________
Ma scol de dimineata.Adica ora 01:02 si ma gandesc cu ce am gresit universului.Adica pt cineva care se culca la 23:30 si nu mai stiu cat e ceva..(nu am cuvinte)

Asa sa revenim la subiect.

Ma scol.Ma gandesc la orice porcarie posinila din viata mea apoi realizez ca nu am chef de nimica.Ochii ma dor si ma mai si inteapa in gat.

In mintea mea
-Esti minunata sa stii??
-Stiu asta.
-*face palm*Ai racit scumpo!
-Off...
-Da...Pai ce credeai ca se intampla dupa ce faci o mica "baie" afara la 17:29?
-Si acum ce fac ca nu am chef nimic sa vb cu tn.
-Pai nu stiu.Incearca sa stai linistita in pat si poate adormi. Asa ar face un om normal.
-Da da da.Ca eu sunt normala. Adica toti oameni "nornali" stau intr-o casa cu criminali si cu papaluga de Slendy care a plecat fara mn in vacanta.
-Zzzz😴😴😴

Inapoi la realitatea "nornala"
Dap cat am vb cu constiinta mea minunata am facut si febra. *ironica*Frumoos!!!Foarte frumos!!Mai frumos de atat nici ca se putea.Sunt asa minunata!

Imi iau hainele de schimb pe care le-am pus de aseara pe scaun ca stiam ca asa se va intampla si ma scol prea devreme.Si plec sa fac o baie super relaxanta.
*
Dupa baie ma imbrac,imi las pijamalele pe pat apoi cobor jos si imi dau drumul la TV.Poate se mai scoala cineva sa am si eu cu cine vb.

Dupa 4 ore plictisitoare
Erste ora 4:14 iar pana acum am baut un ceai,am ascultat muzica si ma-m uitat la TV.

Insfarsit a coborit Slendy.Acum nu mai stau singura.Uraa!!!

Eu:Buna dimineata!!😇😇

Slendy se sperie si scapa o farfurie pe jos in timp ce eu rad ca o nebuna ce sunt.

Slendy:Tu esti sanatoasa mintal?
Eu:Chiar vrei sa stii raspunsul?😂
Slendy:Pai cam vreau!
Eu:Nu.Nu sunt!!!
Slendy:Si acum ce cauti aici la 4 diminata??Stii ceva mai bn zimi la cat te-ai sculat??
Eu:Ammm....Pai vezi tu....
Slendy:Eviti suviiectuull!!!
Eu:*tuse**ma opresc*Amm...La unu si 2 minute.*tusesc iar*
Slendy*se uita confuz*Si te simti bine???
Eu:Sincera sa fiu....Nu prea.*ma incrunt putin*
Slendy:Pai...ce te doare???
Eu:Pai capul,cred ca fac febrea,in gat si ma mai dor si ochii.A si imi mai curge si nasul.
Slendy:Atunci e oficial.Esti racita.

(Deodata apare o poza cu mine la momentul asta si o stampila peste ea pe care scrie RACITA cu rosu)
(Scz.Nu m-am putut abtine)

Slendy:Si ai baut un ceai??
Eu:Proaspat facut!!
Slendy:Si ai facut o baie lunga si ferbinte??
Eu:Mega fierbinte!!
Slendy:Ok.O sa iti treaca insa e posibil sa dureze vreo 6-7 zile.

Deodata cel mai ciudat lucru se intampla.Stranut!(acum va ganditi de ce e asta cel mai ciudat lucru??) Ei bine am stranutat si cand mi-am sters nasul cu un servetel am realizat ca nu mai eram pe canapea si eram cocotata pe capul ala alb a lui Slendy.

Slendy:Da-te jos din capul meu!!

Nu apuc sa zic ceva ca ma ia cu un tentacul.Baa...Ce sa zic? Se vedea frumos de acolo!!

Eu:Ce pe pisica neagra a lui Satana tocmai sa intamplat?*tuse enervanta*
Slendy:*ma pune pe canapea*De unde stii ca Satana are o pisica?
Eu:Stii ceva Slendy??*imi trag nasul*
Slendy:Ce e??
Eu:Cum se face ca de pe canapea am ajuns la tn in cap??
Slendy:Pai habar nu am.
Eu:Cred ca ma duc sa...sa fac orice in alta parte.
Slendy:Dute in pat.
Eu:Si Slendy....Sa nu mai spui la nimeni de faza asta.Da??
Slendy:Da.

🔪Creepypasta🔪Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum