Atentie!
Nu platesc nici un fel de dauana.Spor la citit!!
°
°
°
°°°°
°°°
°°
°Lore/Eu pov
Ma scol Ora 02:32.Ok e bn.Dupa ce manac si rutina si astea obisnuite iau ma duc pe fara sa ma plimb.Il iau si pe Toby catelul.E destul de intuneric insa merge ca am lanterna.Ma plimb ce ma plimb pana ajung la lac.Atunci aud niste fosnete ciudate.Toby latra de zori.Dau sa ma intorc insa vad niste ochii intr-un tufis.Il iau pe Toby in brate si fac pasi grabiti spre conac.
Merg aproape ca alerg si deja vad conacul printre copaci cand simt cum cineva sare pe mn.Toby incepe sa latre cu putere insa acea creatura il sperie si fuge spre conac.
Ma uit mai atent la creatura si vad ca e nimeni altul decat The Rake.Off....cea mai nasoala zi din lume.
Rake:Daca tipi mori!!
Eu:Te rog lasa-ma sa plec!!
Rake:Nici de cum Samara!Trebuie sa i te duc si imi voi primi recompensa.Dar mai intai *ma zgarie pe brat foarte adanc* Sa le lasam un mesaj!!Deja simt cum sangele mi se scurge si lacrimile isi fac aparitia.Imi e tare frica mai ales ca nu ma asteptam.Slendy mi-a zis ca l-a dus departe de mn si ca nu imi va mai face rau. Dupa ce mi se scurge o cantitate vizibila de sange si ma inteapa cu ceva care imi amorteste tot corpul ma leaga la ochii si ma ia pe sus.
EJ pov
Ma scol mai de dimineata.Dupa rutina si mancare aud niste zgarieturi in usa de la intrare.O deschid si ii vad catelul lui Lore la usa.Niciodata nu il lasa afara mai ales noaptea.Ciudat!!Ii dau permisiunea sa intre si asa face!Eu:Smile hai sa manci!!
Vine si Smile Dog ca de obicei plictisit!
Eu:Pana iti fac mancarea dute si afla ce sa intamplat cu Toby catelul!!
SD:Bine!!Toby catelul pov
SD:Hey Toby!!
Eu:Hey Smile!!
SD:Dc tremuri??
Eu:Lore!!Eram la plimbare cand ceva foarte urat a atacat-o!!
SD:Ok!!Hai sa mancam!!EJ pov
Eu:Decii??
SD:Mancarea si dupa!!
Eu:Bn!*ii dau castronul*Il vad pe Slendy care coboara scarile!!
Eu:Acum vb Smile!!
Slendy se opreste si se uita la nou!!
SD:A zis ca ceva a atacat-o pe Lore.Ceva urat!!
Slendy/Eu:Ceee???
SD:Da!!
Jeff:Unde!???Nu am realizat ca Jeff a auzit totul.Ma intreb daca a mai auzit cineva??
SD:Amm...in padure.Lore a iesit la plimbare cu Toby si cand mai aveau putin si ajungeam ceva a sarit pe ea.
Jeff:Pai tre sa o gasim rapid!!Cine stie prin ce chinuri o trece!!
Eu:Da Jeff insa mai bn dute si manca bn ca sa ai energie si sa asteptam sa se scoale si restul si dupa facem planul!!
Jeff:Bine insa sper sa fie bn!!Eu/Lore\Autoarea pov
In acelasi timp The Rake o ducea pe (ma ducea) pe Lore intr-o cladire ciudata.Era un hol imes, drept,separat de cateva usi duble semana mult cu un spital.Intre timp toti din conac s-au trezit si au aflat.Ei oficial nu au un plan vor vedea pe moment. Ale il consola pe Jeff spunandui ca totul va fi bn.
Lucy pov
Eu:Dragi soldati!!Azi voi alege pe 2 dintre voi pentru aprarea ficei mele si lui Zaglo.Ma plimb printre ei fiecare prezentand cate o postura dreapta perfecta.Voi alege o fata si un baiat.
Eu:Bun deja stiu cine va fi ales. Nu se dau probe deoarece v-am analizat pe parcusul tuturor antrenamentelor de pana acum.
CITEȘTI
🔪Creepypasta🔪
De TodoCartea este scrisa prin 2018 cand eram o copila fara sa stie prea multe despre scris. Totusi pastrez cartea ca amintirie a tututror gandurilor nebune ce mi-au trecut prin cap. Descriere=Vafe=Macare pentru Toby Scuzati greselile gamaticale. 【In viito...