O saptamana cu fratii lui Slendy.Ziua 1.

141 5 2
                                    

Lore pov
Ma scol de dimineata cu noaptea in cap.Adica pe la 4 dimineata. Aici e cu totul diferit la tot ce priveste orele ceasului.Ne culcam la 00:00 si deobicei ne sculam pe la 10:30 cam asa.Sa revenim.

La masa
Slendy:Copii trebuie sa va spun ceva important.
Ale:Ce e asa important de nu poate astepta pana manca???
Jeff:Chiar asa.Tu te-ai sculat la 5 dimineata.Asa ca ai avut timp sa te scoli.
Lore:Hai ma lasi ca yo de la 4 nu mai dorm....Hai Slendy zii odata ca vreau sa ma duc la mine in camera sa scriu.
Slendy:Ok.Uita-ti eu plec o saptamania si...
Toti:Uraaa!!!🎉🎉🎉🎊🎉🎉
Slendy:Stati asa ca nu am terminat....Uita-ti eu plec o saptamana iar voi veti ramane cu frati mei in acest timp.
Toti*ironici*Uraaa!!!
Eu:Si cand pleci?
Slendy:Chiar acum.Si a zis Offy ca vrea sa te vada iara.
Eu:Ok*plictisita*
Ale:*vine langa mine*Te ajut eu sa scapi.Am niste pasapoarte false si bilete de avion false asa ca te vei descurca in Italia.
Eu:De ce in Italia??
Ale:Pentu ca acolo am o casa si nimeni nu te va putea gasi acolo.
Jeff:Vin si yo cu tine pitico.
Eu:Hai mai gata ca nu voi miri. Oricum e decat o saptaman si eu am sta o luna la Offy asa ca eu zic sa nu va mai ambalati atata.
Ale:Ceee????Si eu cand urma sa aflu???
Eu:Pai ti-am spus dar poate ai uitat tu.Mai tii minte.Faza aia cu telefonul si tentaculu lui Slendy. E aia a fost.
Ale:😐😐

Deodata in bucatarie apare Offy, Splendy si Trendy.

Ei 3:Buna tuturor!!!
Offy:Loreee...unde esti???
Eu:La masa!!

Offy vine in bucatarie si ma ia intr-un tentacul.
Eu:Ce mai face Booldy Painter?
Offy:Binisor!!
Eu:Ia trecut supararea??
Offy:Nu stiu.Cred.Dupa ce ai plecat a inceput sa se comporte normal.
Eu:Cred ca si-a revenit
Offy:*ma lasa jos*Si voi ce faceti?
Restul*plictisiti*Bine!!

In bucatarie intra Splendy si Trendy care se uita pitin la mn dupa....

Ale pov
Vad cum Offy o ia pe Lore intr-un tentacul.Apoi pe Jeff care se uita atent sa nu ii fac Offy nimic lui Lore.Dupa ce vb nu stiu ce vad ca intre si Splendy cu Trendy in bucatarie.Insa acum realizez ca Offy ma luat intr-un tentacul.

Offy:Si pe cine avem noi aici??
Eu:Cine vrea sa stie???Dumnezeu?
Offy:Tu nu stii cine sunt eu??Eu sunt....
Eu:Offende.Fratele lui Slendy.Si cel cu buline e Splender iar celalant e Trender.
Offy:Bine.Ne stii acum....am o intrebare???Mai esti...*nu apuca sa termine*
Eu:Nu te intereseaza.
Offy:Ba da!
Eu*plama peste fata de se aude pana in China**voce calma ca de copil*Daca vrei sa stii mai sunt.

Lore pov
Asa...Deci...Frati lui Slendy.Splendy si Trendy se uita la mine.
Trendy:Buna domnisoar vreau sa spun ca stilul tau e cam...
Eu:Hai ia zim!!!
Trendy:Cam simplu.Adica esti imbracat in tricoul negru cu semnul....
Eu:Da cu semnul proxy.Si ce are?
Trendy:Pai cu pantaloni aceeia de bulgi scurti.
Eu:Pai ce au pantaloni mei??Ca sunt negrii.
Trendy:Hai sa imi arati hainele rale mai bine ca sa te ajut sa le organizezi.
Eu:Stai asa ca vreau sa vorbesc si cu Splendy ca eu cu el nu am vb niciodata.

Splendy:Mi-am auzit numele?
Eu:Da!!Esti mai haios decat imi inchipuiam.*imi da un balon*
Splendy:Mersi!!

Intre timp.Ale pov
Acum ca domul ma lasat jos. Observ ca alt frate al lui Slendy se aproprie de mine.A e Trendy daia astept sa imi zica ceva de tinut mea.

Trendy:Bun,bune pe cine avem noi aici??
Eu:Pe cine vezi in fata ta.
Trendy:Si domnisoara are un nume??
Eu:Da Alexia dar imi poti spune Ale.
Trendy:Bine Ale.Vreau sa pun ca imi place stilul tau.Insa getele alea.Vai de mine.Alea ar trebui sa le dai foc.
Eu:Ce ai zis???Tu ai vazut ce i-am facut lu frac-tu.Mai bine taci.
Trendy:Vad ca ai tupeu.
Eu*o plama peste fata de ii ramane urma*Asta primesti daca te iei de stilul meu.
Trendy:Gata ma duc sa vad ce haine mai au ceilanti.

🔪Creepypasta🔪Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum