Lore pov
Azi e o zi normala.
Normala=Cu multe certuri
Noi toti ne-am inghesuit pe biata canapea si ne uitam la TV plictisiti.Evident ca am avut 2000 de certuri ca "La ce ne uitam?" Insa intr-un final am descis sa ne uitam la videoclipurile pe care le-au facut Masky si Hoodie.Dupa ce sa terminat
Eu:Nu credeam ca voi chiar filmati fiecare minut din casa asta.
Hoodie:Ba da.
Ale:😂😂E mai amuzanta faza cu drogurile vazuta la TV decat zisa.
Toby:Si..si scena aia cu mn a fost foarte comica.Stam noi ce mai stam pe canapeaua. *RIP Canapea!:(* Pana apare iar minunatul de Slendy.Se holbeaza la noi care eram morti de plictiseala si dupa ne zice.
Slendy:Hai sus,sus ca avem treaba!
LJ:Ce treaba avem??
Slendy:Pai ma gandeam ca poate azi puteti curata si voi toti podul.
EJ:Dc nu o faci tu??
Slendy*il ia in tentacul*De daia ca eu curat restul conacului*ii da o tigaie in cap*
EJ:Mmm...bine boss!Asa.Ne echipam foarte bn cu maturi si chesti de curatat si urcam in pod.Ale si EJ au aprins lanternele dinainte sa intre apoi si noi lafel.
Rezumat pe scurt
Pod=Mare mizerire,praf si dezordine si evident si mare intuneric.
Sfarsit de rezumatLJ:Prieteniii...ce a fost sunetul ala.
!!:Chiiiiiiiiiiiiiiiii
Toti:Nu stim!Ale ridica lanterna spre o bara de sutinere si pe ea vede un *tobele*Liliac!!*tobe*
Ale:Am gasit!!*arata spre liliac*
LJ:Aaaaa...*iese din pod*
Liliacul:.....Apoi liliacul sare pe noi.Luminile cad toate pe jos.Le scurt ar fi ca... Ammm...Razboilu mondial intre lilieci.Dupa o infrangere rusinoasa in fata liliacului iesim toti in fuga. Am cazut uni peste alti.Am fost foarte traumantizanta experianta.Intr-un col al holului statea ghemuit LJ care nu parea prea Ok.
Ale:LJ!!!Esti bn??
LJ:Mm....Sa zicem!!Dar voi ce aveti pe fata??Cu toti eram zgariati si murdari.
Masky:Liliacul.Asta am patit.
Atunci pe acolo trecea Slendy.Ne vede pe toti zgariati si murdari.Ii explicam totul apoi cu in aer dala de diva ne zice ca il da el afara si asa urca in pod.
Dupa 2 min.
O aspetam pe diva satului.2 min ca apoi se teleporteaza zgariat in fata noastraNoi:Acum ne crezi??
Slendy*voce panicata+speriata* Da.......E...e...un mostru mic si inaripat.E...diavolul in piele.Apoi coborim toti jos in living.
Dupa ce ne-am mai revenit.Ale pov.
Dupa ce ne-am mai odihnit umpic Slendy ne cgeama in bucatarie.Jeff:Doamne da sa fi facut ceva de mancare(×5 ori)
Ben:Hai sa vedem.Intram in bucatarie unde erau niste oale,tigai etc pe masa.
Sally:Stii am eu ca nu e de mancare.
Slendy*voce de comandat* Atentiuuunneee!!!Toti luam o pozitiedreapta de armata arajandune de la cel mai mic la cel mai mare.
Slendy ne pune niste oale pe cap, ne leaga niste tigai de noi si ne da cate un polonic sau cate batator si ne zice mergand prin fata noastra ca la armata.
Slendy:Copii!Fiti atenti.Cu inamicul acesta nimeni de aici nu sa mai confruntat pana acuma. Asai ie?
Toti:Da domnule!
Slendy:Bine!Inamicul este mic dar foarte inteligent.Nimeni nu stie ce gandeste acuma.Defat in mintea liliacului
Astia-s prosti rau.Cred ca ma pot alunga pe mn?Nu ai sa vezi asa ceva.Inapoi la armata noastra.Tot Ale pov
Oare se mai fataie asta mult in fata mea?Nu am auzit nimic din ce a spus.
CITEȘTI
🔪Creepypasta🔪
RastgeleCartea este scrisa prin 2018 cand eram o copila fara sa stie prea multe despre scris. Totusi pastrez cartea ca amintirie a tututror gandurilor nebune ce mi-au trecut prin cap. Descriere=Vafe=Macare pentru Toby Scuzati greselile gamaticale. 【In viito...