🐶🐶Toby catelul🐶🐶

76 3 1
                                    

ℹDe preferat nu citit acest capitol.Treceti peste.Capitolu este facut din motive ca eram suparata si trebuia sa imi descarc nervi pe ceva.Repet.MAI BN NU CITI ASTA E O MARE PORCATIE.

ℹℹℹℹℹℹℹℹℹℹℹ

NECORECTAT!
-

-----------------------*-*------------------------














Eu te-am avertizat sa nu o faci!















Nu o face mai!!!!
















Eu te-am prevenit!!!










Lore pov.
Era la vanatoare cu Ale,Ben,Jeff si cu EJ. Nu prea sunt victime insa ne organizam.Am omorit un baiat iar cineva *tuse*Jeff*tuse* se uita cu o gelozie in el.Asta imi place la el.Ca ma iubeste!❤

Ale:Hey!Pe aici nu mai e nimeni.
EJ:Da.Hai sa mergem acasa acum ca am mancat.
Eu:A uite.Inca un rinichi.Asta e de la baiatul ela pe care l-am omorit si am uitat sa ti dau*ii dau punga*
EJ:Mersi!!

In 2 minute el deja ii terminase. Doamne!!

La conac.In living.Eu pov
Stateam pe canapea si vreau sa urc sus pentru a-mi lua ceva din camera mea. Urc sus,deschid usa, ma gandesc,ma mai gandesc umpic,si inca umpic,caut,mai caut,si mai caut si in final realizez ce minunata sunt.Mi-am uitat fisele acasa si imi trebuie maine si nici nu am chef sa ma duc sa le iau.

-Pai scumpo.Eu ti-am zis sa le iei dar tu ai zis ca nu.

-O ma lasi ca tre sa ma gandesc la asta.

-Ok!!

Acum trebuie sa ma duc pana acasa si sa iau fisele alea tampite apoi sa ma intorc.In caz ca nu stiti casa mea e la 3 ore de mers pe jos.Morrr!!!Uite cum imi pierd eu 3 ore din viata asta plictisitoare.

Cobor jos in living unde nu era nimeni.Dupa 2 min in care am stat doar ca sa vad cum sa fac sa nu pierd 6 ore pe drum sau 4 cu masina apare Ale.

Ale:Hey!!
Eu:Heyy!!

Apare Jeff.

Jeff:Hey!!
Eu:Heyy!!

Apare Ben

Ben:Hey!!
Toti3:Heyy!!

Si tot asa ca imi e lene sa sciu.

Apare Slendy

Slendy:Hey!!
Toti:....

Toti se aseaja pe unde gasesc iar eu ma ridic si zic.

Eu:Eu ma duc pe acasa.Vrea sa vina cineva???
Ale/Jeff/Ben:Venim si noi!!

Si uite asa am plecat le jos ca nu putem luat transportul in comun. Ca asa a zis Slendy ca e mai sigur.

Dupa 3 ore plictisitoare de mers.
Au fost 3 ore Super*ironica*

Ale:Asta e prima oara cand vin la tn.Dabia astept sa vad desenele tale.
Eu:Si eu sa rad iarasi de ele.
Jeff:Eu le-am vazut.Nu sunt asa rele.
Eu:Jeff*ma uit in ochii lui*Cine te-a mintit in halul asta??
Ben:Mai avem mult de mers??
Eu:Nu.Uite deja vad casa!!

Ma uit in jur sa nu fie nimeni si dupa deschid poarta.Le fac semn sa intre repede.

Ben:Care e casa??
Eu:Aceea*arat spre casa mai apropiata*

Da aici sunt case care trec printr-o poarta.Dar celelante 2 erau asa de vacanta.

Eu:Si acum...Nu mai spuneti la nimeni.Absolut la nimeni ce veti vedea in casa.M-am facut inteleasa??
Toti 3:Da sefa!!

🔪Creepypasta🔪Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum