A veni Ale!!

137 5 0
                                    

Uraaaa!!!!!Mare party!!!Vine si Ale sa stea la conac cu noi.Dabia astept sa facem porcari impreuna!!!

In momentul asta eu stateam la Jeff in brate,Ben se juca cu EJ jocuri,Toby manca vafe,LJ se uita la Ben si EJ,Masky si Hoodie erau la vanatoare iar Sally se juca in camera ei.A si am uitata sa va zic de Slendy care a zis ca pleaca nu stiu unde si ca se intoarce nu stiu cand.

Asa sa revenim.Noi toti faceam ce ziceam mai sus cand se aude usa.Sar dela Jeff din brate si ma duc sa vad cine e.

Eu:Hey...Ale ce bn imi pare ca ai venit!!
Ale:Si mie!Cand ai zis ca pot veni sa stau cu voi am facut bagajul in 10 min.
Eu:Wow!!Oricum.Haide intra.

Ale intra si eu le zic celorlanti ca a venit Ale.

Eu:Ale deja ii stii asa ca nu are ros sa tii mai prezint.
Ale:Mai bune prezinta-mi camera.
Eu:A da ok!!

Urc sus cu Ale si ii arat camera ei care este si camera mea.

Eu:Daca ai nevoi de ceva sunt jos.
Ale:Ok!

Ale pov
Asa acum ca am ajuns sa ma instalez repede.Dabia astept sa ma distrez cu prieteni mei.Si imi pare bn ca o scap si pe Lore din nebuniia asta cu baieti.

Dupa 30 min
Asa acum ca m-am instala hai sa cobor jos sa vad ce fac restul.
Merg pe hol si ma intalnesc cu Ben care mergea spre camera sa.

Eu:Hey Ben!
Ben:Hey Ale!Ce mai faci?
Eu:Bine.Tu?
Ben:Binisor!
Eu:Lore e jos?
Ben:Da e la bucatarie!
Eu:Pa,Ben!!
Ben:Pa Ale!

Cobor jos la bucatarie inde Lore manca niste cipsuri.Ma asej langa ia iau si eu din chipsuri ca na.

Lore:Sii...ce mai e pe la scoala?
Eu:Mai nimic.Stii si tu.Aceeasi copii rai.
Lore:Mda..

Deodata intra in bucatarie Masky si Hoodie care au fist plalecati cand am venit eu.

Eu:Salut baieti!
Amandoi:Salut Ale!Cand ai venit?
Eu:Acum o ora.
Masky:Ok eu plec.
Hoodie:Si yo imi fac un sandvis si plec.
Lore:Ok??Oricum nu ma intereseaza.E treaba voastra ce faceti.
Ale:Sii....ce sa facem si noi?
Lore:Putem sa stam de vorba sau putem merge la vanatoare.
Hoodie:De acolo venim noi.Nu mai e nici un om prin padure!
Amnadoua:Uffff......
Lore:Atunci hai sus sa tit spun ce prosti au fost pe aici.
Ale:Ok.Haide sa mergem!!

Urcam sus si Lore imi prezinta "noi mei vecini de camera" si dupa intram.

Lore pov
Dupa ce intram in camera be asejam pe paturile noastre si incepem sa vorbim.

Ale:Si ce ai mai facut???
Eu:Mai nimic nou.M-am certat cu directorul,hainele mele albe sau facut roz din cauza lui Ben.
Ale:😂😂😂
Eu:Vrei sa mai sti??
Ale:Da ca e amuzant!
Eu:Ok!Smile Dog ne-a pus droguri in cafea si Jeff si Slendy au baut-o,Jeff si Ben au incercat sa imi faca o farsa dar Jeff a picat in ea si Ben dupa.Am inceput antrenamentul penrut a deveni criminala.
Ale:Vreau si eu.
Eu:Pai tu esti deja la ce batai dadeai.
Amndoua:😂😂😂😂
Eu:Daca vrei poti sa vorbesti cu cineva din conac sa te antrenezale.Mai putin Slendy.
Ale:Daa!!!Pe tine cine te antreneaza?
Eu:Ammm....Jeff.De ce?
Ale:Aaaa...deci Jeff.
Eu:De ce intrebi??
Ale:Penrtu ca stiu ca sunteti indragistiti rau unul de altu si daia.
Eu:Bine?
Ale:Si acum spune-mi despre tn si Jeff.Decat daca sunteti impreuna??
Eu:☺Amm...Da suntem!!!
Ale:Ok!!

Deodata se aude un ciocanit in usa.
Eu:Daa!
Jeff:Hai pitico ca a zis Slendy sa o iei pe Ale si sa ciborit la la masa.
Eu:Acum venim!!

Coborim jos la masa.Nu stuu cum se face ca am ajuns ultimele si mancarea nu era gata.Ufff...asa face mereu Slendy.Ne cheama inainte sa fie mancarea gata.

Slendy:Si ai o porblema cu asta?
Eu:Slendyy...ce cauti in capul meu.Iar???
Slendy:Ammm....gaini.Cautam niste gaini pentru supa de maine.
Eu:Fii serois Slendy.Nici macar Toby nu te-ar crede..Acum zimi ce cauti in capul meu??
Slendy:Ok.Vreau sa stiu ce gandesti deoarece....
Eu:Contuinua!

Slendy*in real*Masa e gata!
Eu:Ce noroc ai avut Slendy!

Restu se uitau la mn si la Slendy si nu intelegeau.Aveau niste fete deparca au vazut o fantoma.😂 Avem supa de gaina la masa.Ce coiincidenta.Ca asta cauta Slendy la mine un cap.

Ale pov.
Dupa ce am mancat am mers spre camera singura ca Lore a mau ramas.Pe dulrum ma intalnesc cu Ben.

Ben:Hey Ale!
Eu:Hey!
Ben:Hai sa ne jucam un joc la mn in camera.Vrei??
Eu:Daa.Normal ca vreau.
Ben:Atunci haide!

Merg in camera la Ben.Mama cate ecrane sunt aici.Parca am vazut un semn pe care scria.Nu intra cu apa in camera....Oricum.
Ben daga jocul si spre ne surprinderea mea jocul era The Legend of Zelda.Asa ne jucam ce ne jucam pana auzim ciocanituri.

Ben:Intra*fara a si lua ochii din ecram*
Lore:Vroiam sa stiu decat daca Ale e la tine.
Ale:Aici sunt!
Lore:Ok!!Hai Ale batel!!
Ale:Nu prea reusec.
Ben*evil face*
Lore:Eu ma bag la somn.Mai vb maine.
Ale:Pai cat e ceasul?
Lore:Amm....miezul noptii.
Ale:A,ok!Il bat pe Ben si dupa vin si ieu!
Ben:Nu ai sanse!

Atunci ii dau una peste maini lui Ben de scapa consola si reusec sa il bat.
Ben:Nu a fost corect!
Eu:Viata nu e corecta!
Lore:😂😂Ok eu plec.
Ale:Vin si eu acum!

Merg in camera mea.Adica a noastra.Ma schimb si ma bag rapid la culcare.Mi-a placut ziua de azi.A fost distractiva mai ales ca l-am batut pe Ben la jocul lui.

_____________________________
Bun.Acesta a fost primul capitol cu Ale la noi la conac.
Momentan nu am facut nimic prea....normal pentru noi.Insa urmeaza sa vedem ce se mai intampla.
Va pwp💋

🔪Creepypasta🔪Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum