Eu pov
Cu toti stim ca pt a fi un proxy tre sa fi ales de SLENDERMAN sau sa il invoci sa sa ii spui aceasta dorinta.Insa nu e destul sa ii spui "Vezi vreau si eu sa fiu proxy!"Pt a fi primit ca si proxy iti trebuie un SACRIFICIU. SlenderMan iti va aduce un om de pe strada oarecare sau iti va aduce TRECUTUL TAU.Te va pune sa iti omori familia,sora sau fratele,prietenul cel mai bun sau animalul tau de companie.Daca o vei face fara sa arati mila vei fi bn primit. INSA daca nu o vei face SlenderMan nu iti va mai da o a doua sansa si vei sfarsi in propiul sange.Acum sa aflam poveste a 3 copi care au crezut ca pot insa au fost "Nealesi ca sa Ucida!" pt stapanul lor.
__________________________________Ale pov
Azi e o zi normala la conacul nostru iubit.Pasarele canta,soarele straluceste,si toti suntem veselii.Bun
Acum sa va spun cum e pe bun.Unu era nor de ploaie pe cer.Doi era galagie de nu auzeai nici cel mai tare gand din cap si trei aici nu stau pasari.
Cobor jos unde toti erau in mijlocul razboiului.Jeff se certa cu EJ ca ia luat cutitul,Ben ca Toby ia luat consola,Masky cu Hoodie pe nus ce filmare,Lore biata incerca sa doarma dar cred ca a renuntat.Sally era in camera ei cred ca jos nu am vazut-o iar eu ma prefaceam ca nu aud si nu vad nimica.
Lore*nevoasa😡tipa*Aaaaa...dc tre sa locuiesc cu nebunii in casa?
Slendy:Asa ma intreb si eu decand i-am adus pe toti aici.
Lore:Dc nu pute-ti sa faceti liniste macar dimineata cand adorm si eu??
EJ:De rinichi!!!😝Lore se duce sus de unde aduce o pastila.
Lore:Ce mai zici acuma??*fata de nebun*
EJ:Ce..ce vei...fa..face cu...cu aia??
Lore:Provoaca-ma si ai sa vezi!!
Eu:Ce face pastila Lore??
Lore:A pai...ori il va lesina vreo 2 ore ori va varsa 2 ore.
EJ:Deci nici tu nu stii ce face??
Lore:Stiu ca te face sa taci din gura!!O vrei??
EJ:Nu stau cuminte!!!EJ se pune cuminte pe canapea bosumflat iar Lore rade.Dupa asta urca sus si eu imi iau castronul cu cereale.Ma pun langa EJ si incerc sa il mai consolez.Evident ca Ben a facut o fata daia de om mega gelos.
Dupa cateva ore
Stam si ne jucam mima..habar nu am cine a venit cu ideea asta insa...asta e ma plictiseste.Apare minunatul.Slendy:Masky,Hoodie,Toby!!!
Cei 3:Da??
Slendy:Am vreo 3 pusti care vor sa ma cheme sa ii fac proxy.
Lore:Sii...nu vezi ca ne jucam??
Slendy:Pai tre sa imi aduca informati despre ei.
Lore:Pot merge eu cu Toby ca sa nu se dea de gol...
Slendy:Ce vrei sa vezi??
Eu:Vreau si eu!!
Slendy:Si tu ce vrei??
Eu:Sa vad cum e o misiune de proxy usoara.^~^
Lore:Si eu!!
Slendy:Bn..bn amm....Ale cu Masky si Lore cu Hoodie.
Lore:Toby se ve da de gol😑
Slendy:Am zis Hoodie...amm...*fata panicata* vroiam sa zic Toby...da Toby...Lore merge cu Toby.
Eu:Si eu dc tre cu Masky??
Slendy:Ca sa nu te dai tu de gol.
Eu:Ok
Slendy:Acum Lore dui pe ceilnti in padurea Hoia-Baciu undes copii aia!!
Lore:Acasa???
Slendy:Ce nu??
Lore:-_- Nu ai inteles...Hoia-Baciu e in...
Eu/Lore:ROMANIAAAA!!!!*-*Atunci restul isi fac cruce si se intreaba cum au ajuns ei sa stea cu 2 nebune in casa.
Lore pov
Noi nebune...ei sunt cei care fac galagie de la 08:00 pana la 00:00 si noi 2 suntem nebune ca ne place Romania??Pff....Eu:Gata de plecare??
Ale:Da!!
Toby:Stai tre sa imi iau un pix si un carnetel si niste..niste VAFEE!!
Eu:Am eu Toby de toate!!!Restul se uitau ciudat la mn.
EJ:De unde ai scos alea??
Eu:Pai...cand voi vb singuri eu am luat tot ce ne trebuie.
EJ:....Ma intorc la restul.Niciodata nu am mai teleportat 3 pers de odata insa vreau sa incerc si asta.
CITEȘTI
🔪Creepypasta🔪
De TodoCartea este scrisa prin 2018 cand eram o copila fara sa stie prea multe despre scris. Totusi pastrez cartea ca amintirie a tututror gandurilor nebune ce mi-au trecut prin cap. Descriere=Vafe=Macare pentru Toby Scuzati greselile gamaticale. 【In viito...