27 augustus 2011 - 22:14

445 56 9
                                    

27 augustus 2011 - 22:14

Ik heb zelf geen idee hoe zoiets mooi kan bestaan, maar het bestaat toch. Niall heeft me meegenomen naar een hoger punt van de stad, zodat we de lichtjes kunnen zien van de hele stad, terwijl we onder de sterren picknicken. Vanavond slapen we dan ook in de achterbak van zijn pick-up. Die heeft Niall vol gelegd met dekens en kussens en God, Niall is te lief voor woorden.

Mathieu denkt dat ik bij een vriendin ben gaan slapen, dus laten we hopen dat hij me gelooft en niet naar die vriendin belt.

Hij zou dat weleens durven doen, nadat ik uit het huis geslopen ben om Niall te zien. Hopelijk gelooft hij mijn "Ik zal het nooit meer doen."-gehuil.

Nu zitten we op een gestreept, niet geruit, deken terwijl we chips eten. Ja, erg romantisch, ik weet het. Dat is Niall en ik. Niall en ik. Niall en ik. Klinkt best goed vind ik. Waarom vindt mijn broer dat niet?

"Waar denk je aan?" Vraagt Niall zachtjes.

Ik glimlach naar hem en haal mijn schouders op. Niall glimlacht ook en trekt me dan tussen zijn benen in. Hij houdt zijn armen strak rond mijn middel en kust mijn hoofd.

"Waar denk je aan, prinses?"

Als ik nu de waarheid zeg, kan heel de avond verpest worden. Maar ach, het is Niall. Ik kan alles vertellen aan Niall.

"Mathieu," Antwoord ik eerlijk. Niall verstijft achter me en zijn armen verstrakken rond mijn middel. Hallo, biceps.

"Het enige wat nu telt zijn jij en ik. Maak je geen zorgen om Mathieu. Dat regel ik wel, oké?"

Ik knik en draai me om, waarbij ik naar beneden zak. Niall kreunt wanneer ik over hem wrijf. Nee, Niall en ik zijn niet samen. We zijn gewoon vrienden. Vrienden met extra's.

"Echt waar, Niall? Nu?"

Niall lacht eens duister en legt zijn hand dan op mijn onderrug, waar mijn topje wat omhoog is gegaan. Hij heeft zijn hand op ergere plaatsen gelegd, maar toch stokt mijn adem in mijn keel. Zijn hand gaat traag en zacht omhoog, wat ervoor zorgt dat alle haartjes op mijn lichaam recht gaan staan. Overal waar Niall me aanraakt staat mijn huid in brand.

Ik wil dit voor geen geld ter wereld weghalen.

"N-Niall," Stotter ik.

Hij knikt en houdt me stevig vast aan mijn heupen terwijl hij dichter bij mijn oor gaat hangen.

"Ja?" Fluistert hij. Zijn warme adem kietelt in mijn nek en God, laten we bidden zodat ik niet naar de hel moet voor deze gedachten over Niall.

Zijn zachte hand gaat nog trager over mijn rug. Omhoog en omlaag. Omhoog en omlaag. Omhoog en o- hij stopt. Zijn hand staat stil. Zijn hand blijft staan op mijn bh-sluiting.

Mijn hart gaat als een gek tekeer. Mijn brein schreeuwt alleen maar Niall's naam.

En Mathieu kan me nu helemaal niks meer schelen.

27 augustus 2011 - 23:57

"Nou dank je, nu heb ik het niet meer zo koud," Lach ik. Niall glimlacht en heft me op. Hij legt me neer in de achterbak en gaat naast me liggen.

"Ik heb nog een t-shirt voor je als je wilt. Dan ben je niet meer zo bloot," Glimlacht Niall. Die glimlach zou kanker kunnen genezen. Zo mooi is 'ie. Net als Niall zelf. Hoeveel geluk heb ik met zo'n beste vriend?

"Jij hebt me toch al duizend keer zo gezien. Ik doe wel gewoon m'n ondergoed aan."

Niall knikt en gaat rechtzitten, neemt mijn ondergoed waarna hij het aan mij geeft en trekt daarna zijn boxershort aan. Ik trek mijn eigen ondergoed aan en kruip dicht tegen Niall. Hij slaat zijn arm om me heen en trekt me nog dichter bij hem.

"Niall?" Vraag ik.

Niall neuriet als antwoord en gaat verder met cirkels tekenen op mijn rug met zijn vinger.

"Weet jij waarom Mathieu je niet mag?"

Ik voel Niall verstijven en hij zucht zachtjes. Zijn hand valt naast me neer waarna hij zijn arm wegtrekt en me recht op zijn schoot trekt.

"Kijk, Ashley, er zijn sommige dingen die je niet moet weten. Ik moet niet weten waarom Mathieu me niet mag, dus waarom jij wel?" Vraagt Niall terwijl hij recht in mijn ogen kijkt.

Hij heeft gelijk. Ik mag Niall, dus Mathieu kan de boom in.

Ik leg me weer neer naast Niall en we praten nog over koetjes en kalfjes voor een halfuurtje voor hij in slaap valt tijdens één van mijn verhalen. Hij ligt op zijn zij en ik lig tegen hem aan, met zijn hoofd in mijn nek. Wel ja, eerder zijn lippen, want hij was mijn nek nog aan het kussen.

Ik glimlach en geef hem een laatste kusje op zijn lippen. Hij glimlacht in zijn slaap na dat kusje.

Hij is het beste dat me ooit is overkomen.

Sorry dat het zo kort is :o. Het volgende stukje is voor mijn fantastische vriendin die dit verhaal samen met mij schrijft :D. Ik hoop dat je dit stukje goed vond -Nynke x

Thirtytwo Minutes Till TwelveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu