Interviuri cu scriitori

911 12 3
                                    

Ce te inspira pe tine?

Orice. de la un amărât de cântec, până la o fotografie sau vers. Imi place să privesc multe, crede-mă. Ajută întotdeauna dacă ești un pic atent la ceea ce se întâmplă în jurul tău.

Numeste 3 persoane importante pentru creatia ta.

Eu, Jack Barakat (Y.O.L.O) și, dacă îmi permiți, voi spune tot eu. Mi se pare că în procesul ăsta creativ, eu sunt cea mai importantă persoană pentru că... uhm.. eu gândesc tot ceea ce se va întâmpla într-o anumită poveste și asa mai departe.

Ai fost emotionata la prima publicare pe Wattpad?

Sincer, nu știam care era faza cu wattpad-ul atunci, așa că nu m-a interesat prea mult.

Ai vro poveste de a ta mai draga?

Sincer, îmi place să scriu la Tenebras et lucem, chiar dacă nu m-am acomodat încă cu ea. Probabil țin mult și la Backseat serenade pentru că este un fan fiction cu Jack.

Cu care alt scriitor de pe Wattpad vorbesti cel mai des?

Vorbeam zilnic cu Florii înainte să-și fi șters contul. Probabil cu _inexistent_ și softest. Cu ele mai mereu.

Cat la suta scrii despre tine in cartile tale? Adica cat la suta te regasesti in ele?

Sincer, dacă personajele mele nu ar avea nimic de la mine, atunci mi s-ar părea plictisitoare, sincer. Mă regăsesc în aproape fiecare personaj din cărțile mele. Imi place faptul că am o personalitate „flexibilă” cum îmi place mie să-i zic și mă pot „transpune” în mai multe personaje deodată.

Care e meseria ta de vis?

Mama a zis că m-ar vedea pe mine psiholog, sau sociolog. Totuși, eu vreau să devin scriitoare și managerul unei trupe beton, așa ca All time low.

Ai vreun talent ascuns?

Am reușit să fac o fată depresivă, care avea gânduri suicidale și care se tăia să iubească viața. Dacă ăsta nu e un talent atunci nu am nici unul.

Ce te-a motivat sa scri?

Poate, undeva, cineva, are nevoie de cuvintele mele. Oricât de neînsemnate ar fi.

Ai o carte favorita pe Wattpad? Daca da, care?

Imi plac la nebunie poveștile lui Softest, Inexistent, Daiseah și Florii. Si povestea mea preferată cred că este Save rock and roll de CappuccinoG.

Cum te-ai descrie in cateva cuvinte?

Greu de spus. Sunt într-o antiteză totală. Pot fi și prietenoasă și răutăcioasă și originală, dar clișeică în același timp, posesivă, leneșă dar harnică simultan, mă sperii repede de orice și am atacuri de panică de fiecare dată când vorbesc cu cineva. Cred că sunt și un pic paranoică. E complicat să mă descriu pe mine.

Cateva cuvinte pentru fanii tai?

In primul rând, ei nu sunt fanii mei, ci prietenii mei. Cred că am vorbit cu fiecare-n parte măcar o singură dată. Vreau să vă zic că trebuie să ascultați All time low, copii. Imi veți mulțumi mai târziu ;)

Okay, acum cuvintele mele. Am ales sa ii iau ei interviu deoarece eu consider ca e o persoana geniala. Am descoperit-o atunci cand am inceput sa citesc Blocati in lift si dupa m-am apucat sa citesc si alte carti de la ea.

Interviuri cu scriitoriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum