Ce te inspira?
Oamenii din jurul meu sunt sursa mea de inspiratie – chiar si cei de pe internet sau persoanele pe care le vad o singura data in viata intr-un parc sau la coltul unui magazin. Imi place sa ma gandesc ca daca ma uit cum trebuie la cineva sau ceva gasesc inspiratia de care am nevoie
Ce te-a motivat sa scri?
De motivat nu cred ca m-a motivat cineva sau ceva pentru a scrie. La inceput am facut-o doar din curiozitate, nu am crezut ca sunt in stare sa ajung pana aici la ceva la care am crezut ca nu sunt deloc buna.
Cum te-ai descrie in cateva cuvinte?
Nu ma pot descrie in cateva cuvinte, oricat as incerca.
Care este cartea ta favorite de pe Wattpad, dar din viata reala?
Am o groaza de carti preferate, ar fi prea greu pentru mine sa aleg macar cateva, dar Under a Blood Red Sky, scrisa de Kate Furnivall, e una dintre cartile pe care le-am citit recent si pot spune ca e superba iar actiunea e perfect scrisa. Iar legat de Wattpad, am mai multe carti preferate dar daca ar fi sa aleg e Psychotic scrisa de weyhey_harry.
Cu care alt scriitor de pe WAttpad vorbesti? Adica mai des...
@ChristineHS nu numai ca e o scriitoare minunata dar e una si dintre cele mai bune prietene ale mele de pe tot site-ul asta – e o fata minunata si probabil ca m-as simti mai mult decat rau daca nu ar mai fi aici pe Wattpad.
Ai avut emotii la inceput?
La inceput nici macar nu planuiam sa fac ceva serios din scris, cum am mai zis era doar din curiozitate si nu ma asteptam sa fac bine ceea ce faceam – dar cu toate astea am avut emotii, mai ales cand am vazut ca lumea a inceput sa comenteze si sa voteze.
Ai vreo poveste de a ta mai draga?
Year 2079 e povestea la care ador sa scriu cel mai mult. Imi place cum decurge actiunea si cum evolueaza lucrurile. Ador sa scriu relatia dintre Harry si Kara si tot ceea ce se intampla in jurul lor, sa nu mai zic ca am o multime de idei si mereu ma gandesc la actiunea cartii cand nu scriu la ea. Pur si simplu simt nevoia sa ma bag si eu in carte numai ca sa devin una cu personajele.
Numeste 3 persoane importante pentru creatia ta.
Andreea, toti cititorii mei si alte cateva persoane cu care vorbesc des pe Wattpad sunt persoanele importante care ma ajuta enorm la scris si la cartile mele.
Cat la suta te regasesti in personajele tale?
Fiecare personaj scris de mine are macar cateva ceva luat din caracterul sau personalitatea mea. Pana si la Harry din toate cartile mele am pus cate ceva de la mine. Simt ca am de unde sa incep in a creea un personaj - de la mine - dupa care incep sa adaug pentru fiecare cate ceva si asa incerc sa fac personajele sa para cat mai reale.
Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Eram intr-o situatie in care nu aveam ce face si ghinionul meu era ca nu mi-am adus o carte cu mine. Cu toate astea, am decis sa ma uit pe telefonul meu dupa ceva ce imi poate ocupa timpul dar sa fie ceva legat de carti iar Wattpad facea parte dintre primele rezultate gasite.
Care a fost prima carte citita pe Wattpad?
Asta nu cred ca pot specifica clar. Prima data cand am intrat pe Wattpad am citit primele carti de la "Descopera", ceva legat de o fata mutandu-se in aceeasi casa cu One Direction sau cand se intalneste cu ei pe strada brusc prin Londra. Chestii de genul asta.
Cat timp stai pe Wattpad?
De cand sunt in Turcia nu gasesc ocazia sa stau asa de des cum o faceam in Romania, mai ales ca in vara sunt ocupata cu diferite cursuri si chestii legate de scoala - dar daca e sa ma gandesc, in total stau cateva ore, mai ales in zilele in care scriu si cand am timp. Evident, sunt zile in care sunt prea obosita sa scriu asa ca doar raspund la mesaje, comentarii, etc
Un mesaj pentru fanii tai?
Ce pot sa spun decat ca va multumesc din toata inima. Nu eram acum aici daca nu erati voi cu fiecare parere si vot, fiecare ducandu-ma tot mai departe. Nu stiu daca ajungeam "cineva" pe Wattpad daca nu era cineva care sa imi citeasca cartile iar eu, ca si persoana, fara ei nu cred ca as fi atins un asemenea nivel.