Ce te inspira?
De obicei ma inspir din ceea ce imi place, in special de ce sunt indragostita. Adica...5 Seconds of summer, in special Ashton (am scris un cantec uitandu-ma la poze cu el) si mai nou, TFIOS. Ma inspira si desenele animate, mai mult Testoasele Ninja si deasemenea, Eleanor Calder.
Cat timp stai pe Wattpad?
Stau destul de mult. Ore. Dar vorbesc cu alte persoane.
Cu ce alt scriitor de pe Wattpad vorbesti cel mai des?
Vorbesc cu...LouisTommyTommo cel mai des.Mai vorbesc si cu altii, dar nu sunt in stare sa ii enumar pe toti, sunt si multi straini.
Care este cartea ta favorita? De pe Wattpad.
Mpai, nu pot sa zic ca am una favorita. Imi plac destul de multe.
Ai vreun talent ascuns?
Cant la...tobe. Tin ritmul la orice.
Care carte de pe Wattpad ai citit-o prima?
Mai tin minte care a fost prima carte pe care am citit-o pe Wattpad...dar nu cred ca mai e. Se chema My Life Is Like A Game si era cu One Direction.
Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Tata imi cauta carti cu One direction si a gasit Wattpadul cu carti cu ei.
Care e meseria ta de vis?
Tobosarul propiei trupe. Sau medic oftalmolog.
Ce te-a motivat sa scri?
Am incercat si mi s-a zis ca am talent. Aparent, unora le-a placut
Care este scriitorul tau preferat de pe Wattpad si in general?
Nu imi place sa zic ca am un favorit, dar cred ca cel mai mult imi place cum scrie mami Gaby.
Cateva cuvinte pentru fanii tai?
Am fani?
Eu si multi altii.
O las asa: "Am fani?".