Ce te inspira?
Cred că lucrul ce mă inspiră cel mai mult e ploaia.
Care a fost prima carte citita pe Wattpad?
Prima carte citită pe Wattpad a fost Vis împlinit, dar nu mai știu cum se numea autoarea.
Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Am dat de el în timp ce citeam o poveste pe facebook.Prima dată doar am citit , iar mai târziu am decis să-mi fac și un cont.
Cum te-ai descrie in cateva cuvinte?
Amuzantă, sarcastică, pasionată.
Ai avut emotii la inceput?
Nu, sincer nu prea mi-a păsat ce urma lumea de pe wattpad să cometeze, eu doream doar să scriu.
Numeste 3 persoane importante pentru creatia ta.
Nu există persoane importante pentru creația mea. Eu scriu despre ce simt, văd și ce aud de la alte persoane. Nu sunt persoane care m-au inspirat mai mult sau persoane care m-au inspirat mai puțin.
Care este cartea ta favorite? De pe Wattpad si din viata reala
De pe Wattpad este Knee Socks, cartea aia mi-a dat palpitații, iar din viața reală este Mândrie și prejudecată de Jane Austen, acel roman încă mă face să cred că iubirea adevărată chiar există.
Ce te motiveaza sa scri?
Nu cred că există un motiv anume.Scrisul pur și simplu mă ajută să respir.
Ai vreun personaj de al tau mai drag?
Da, personajul meu cel mai drag e Liza din Jungle Book , pentru că am construit caracterul ei după al meu.
Ai vreo carte de a ta mai draga?
Pot spune că Undercover e cartea scrisă de mine pe care o am cel mai mult la suflet.Când scriam la ea îmi puneam toate sentimentele, chiar dacă îmi era rău chiar dacă eram fericită, să scriu la Undercover m-a ajutat să trec prin multe.
Un mesaj pentru fanii tai?
Vreau să le mulțumesc pentru sprijinul acordat.Am trecut prin multe faze proaste de când sunt pe Wattpad, iar ei m-au ajutat să trec peste, am învățat că lor chiar le pasă.Vreau să știți, oricare fan de al meu, sau oricare persoană care îmi apreciază lucrările este binevenită să vorbească cu mine.Indiferent de cât de apreciată voi devenii pe acest site, nu voi uita niciodată de unde am plecat și ce persoane m-au sprijinit.