Nicolle1DChannel

155 7 0
                                    

Ce te inspira?

Nu cred ca exista ceva anume care sa ma inspire. Ma inspira povestile de viata, traumele, asasinatele, mortile stranii, ma inspira dragostea care nu e impartasita, ma inspira dragostea si moartea ca elemente contradictorii.

Cum ai descoperit Wattpad-ul?

Wattpad-ul l-am descoperit cam de 2-3 ori, inainte sa decid sa imi fac un cont, am vazut pe facebook, un link de la o carte, Dark, apoi, am citit-o pe vremea cand o traducea momo, am mai umblat pe wattpad si am gasit, "nebunie de vedeta" mi-a placut extraordinar de mult, cartea georgianei si m-am gandit sa public si eu cateva. Asa au aparut, damon love, EL' si Red Code.

Ai avut emotii la inceput?

Emotii, iubire n-am fara emotii. Nu inteleg pentru ce sa am emotii? Imi amintesc  toti prietenii cu care am vorbit de la inceput pana in prezent, nu am avut emotii, nici in a vorbii cu ei si nici in a-mi examina cineva cartea. Pentru ca cine nu stie sa cante, da lectii, stii? Asa e si pe wattpad, nu sunt timida, sunt chiar foarte deschisa si am incredere, mai mult in alti oameni, decat in propria-mi persoana.

Care e meseria ta de vis?

Ca orice Wattpadist, imi doresc sa devin scriitoare, am abilitati si flexibilitate, deci pot sa fiu si o foarte buna dansatoare, dar meseria cea mai reala, pentru mine, ar fi cea de doctor. Iubesc sa ajut oamenii, cand imi cer ajutorul, si urasc sa vad oameni necajiti, care plang sau sufera, eu chiar imi doresc sa-i pot ajuta. Crede-ma, plang cand mauit la copii defavorizati si vreau sa-i ajut, si pe copii si pe batrani, pot sa ajut pe toata lumea. Urasc sa vad oamenii plangand, acesta este motivul pentru care, eu chiar si atunci cand sunt ranita, incerc sa-i fac pe ceilalti din jurul meu sa rada, sa se simta mai bine, sa fie fericiti, pentru ca, pana si pe mine ma fac sa rad, atunci cand imi vine sa plang, vorbesc singura, si spun chestii amuzante. Rasul este cel mai bun medicament, pentru toate.

Cum te-ai descrie in cateva cuvinte?

Amuzanta, creativa, imaginativa, lenesa[ pentru ca trebuie sa fie si un defect] si cred ca... altruista.

Cat timp stai zilnic pe Wattpad?

EU sunt log-ata toata ziua, pentru ca imi e greu sa ma deconectez, deci pot sa apar on toata ziua, dar asta nu inseamna ca sunt pe tableta si nu  vreau sa raspund. Petrec, cam, de un an, fiecare zi pe Wattpad, decat sa am vreo problema sau ceva de nu pot sa intru, dar altfel tot timpul.

Recomanzi cateva povesti de pe Wattpad?

Psychotic, scrs de weyhey_harry. O alta carte pe care o recomand, ar fi DNA de ChristineHS, desi acum ca, in carte, Zayn a murit, pe mine ma face tot timpul sa plang, jur. O alta carte, pe care as recomanda-o, ar fi EL' carte scrisa de mine, daca va place misterul, drama, dragostea si daca sunteti amatoare de carti cu, curse de masini, droguri si diferite scene de lupta si omor. Va sfatuiesc sa cititi toate cartile, va iubesc.

Numeste 3 persoane care te inspira.

ChristineHS, LiveNiceTimes, __Elsa. SUnt cele mai de treaba fete de pe Wattpad, din punctul meu de vedere, bine ar mai fi si DArkHs, Florii, ebony, luanna, mrsclever, nooffence, calypso, adica georgi, sunt multe care ma inspira, dar ele, cred ca scriu cel mai bine, fara greseli gramaticale sau altceva, iar celelalte sunt in curs de dezvoltare.

Ai vreun proiect nou?

Da, planuiesc sa sterg Red Code, de ce? Pentru ca ideea e mult prea buna pentru a o strica cu,prostia de care dadeam dovada la inceput, cand am intrat pe wattpad. In loc d elinie de dialog am ghilimele, nu am descriere, facuta calumea, si stii? E o idee care chiar merita mult efort, pentru cartile mele imi iau din timp, sa le fac mai bune, sa am grija de ele si de ideeile mele. Am facut si un trailer pentru El', care, dupa parerea mea, a iesit ceva genial, si planuiesc sa fac unul si pentru Red Code, un altul.  Sper ca toata aceasta poveste sa duca undeva si sa fie apreciata.Eu in fiecare zi, imi notez replici noi, care sunt facute de mine, nu copiate sau orice altceva, actiuni noi, comploturi, scene. SUnt intr-o continua creeare.

Ai un mesaj pentru fani?

DA am, " Ba, voi copii sa fiti inteligenti ca mine, si culti si sa mancati mamaliga, ca va ajuta sa ganditi mai bine si sa nu uitati sa va spalati pe maini inainte de fiecare masa si.." glumeam, cred ca cel mai important lucru, este sa visezi la mai mult, sa-ti depasesti statura si limitele, sa crezi ca poti sa faci mai mult, si o sa poti. Eu am visat la tot ce am in momentul acesta, si am... Deci cred ca visele sunt mai bune decat realitatea.

Interviuri cu scriitoriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum