Ce te mai inspira?
Uneori ma inspira persoanele cu care vorbesc, cartile pe care le citesc, filmele pe care le urmaresc. Alteori ma inspira si ce se intampla in jurul meu.
Ai avut emotii la inceput?
Am avut mii de emotii la inceput. Imi era efectiv teama ca cineva sa nu imi spuna ca e oribila si ca trebuie sa o sterg. Am mai incercat de doua ori, dar atunci nu aveam un vocabular asa de dezvoltat.
Cu care alt scriitor de pe Wattpad vorbesti cel mai des?
Am vorbit odata cu Nemo, dar cel mai mult vorbesc cu Momo pe skype si pe mess.
Dintre personajele tale, care iti e mai drag?
Pai sunt multe, dar as putea spune ca cel din noua carte. M-am atasat mult de el, cu toate ca este baiat, imi este foarte drag si intr-un fel ma reprezinta in totalitate.
Numeste 3 persoane importante pentru creatia ta.
Mai intai le multumesc ca au fost aici. Prima este Liv', fosta mea partenera, cea de a doua persoana este Claudia, prietena mea cea mai buna, iar cea de a treia sunt cei pentru care scriu.
Cum ai descoperit Wattpad-ul?
A distribuit cineva o poveste pe facebook si m-am gandit sa intru sa vad despre ce este vorba. Atunci cand am vazut ca este o mare varietate de carti nu ca am mai uitat site-ul.
Ce te-a motivate sa scri?
Motivatia este ca am vrut sa fac ceva diferit fata de restul. Am incercat sa ies din tiparul ala normal si m-am gandit sa fiu eu aia mai speciala. Asa ca m-am apucat sa scriu si nici ca as vrea sa ma mai opresc.
Care a fost prima carte citita pe Wattpad?
Prima oara am auzit de "Dark" ca este o poveste cu Harry si am cautat pe google. Nu i-am dat mare importanta pentru ca era in engleza. Dupa doua zile am cautat din nou poveste si m-am apucat sa o citesc. Dupa a aparut in romana si chiar m-am bucurat.
Cat timp stai pe Wattpad?
Nu prea stau pe Wattpad pentru ca nu imi permite timpul. Intru rar sa vad cum mai stau cu poveste si sa vad ce mesaje mai am,. in rest sau pe telefon ca sa pot vorbi cu cateva fete. In jur de doua ore si ceva, dar cred ca exagerez.
Cum te-ai descrie in cateva cuvinte?
Timida, creativa, ambitioasa, usor tupeista.
Care e meseria ta de vis?
Pentru ca scriu este normal ca imi doresc sa fiu scriitoare, iar daca asta nu imi va reusi ma gandeam sa ma fac scenarist.
Daca ai schimba ceva la Wattpad, ce ar fi?
Faptul ca toti pot interveni aici. Locul acesta trebuia sa fie pentru cei care chiar doresc sa scrie si se pricep la asta. Si inca un lucru, cei care fac asta cu placere ar trebui sa fie rasptatiti.
Ai vreun talent ascuns?
Nu cred ca este un talent ascuns pentru ca mai toata lumea stie despre asta. Ador sa desenez, mai mult arhitectura.
Care este crush-ul tau?
Mhm, crush-ul meu este cu siguranta Louis. Il iubesc pe omul asta si as vrea sa spun ca acum chiar cunosc adevaratul sens al perfectiunii.
Care e cartea ta favorita de pe Wattpad si din viata reala?
Am mai multe carti favorite, dar am sa enumar doar cateva:
1. Un milion de dolari de allysidiana
2. Pregnant with my brother de bright_lady001
3. One Direction adopted ME?! de bright_lady001
Iar din viata reala este "Maitrey" de Mircea Eliade.
Care este scriitorul tau favorit de pe Wattpad si din viata reala?
Am doua scriitoare pe care le indragesc foarte mult. Ele sunt bright_lady001 si Nemo593. Iar din realitate ii ador pe Mircea Eliade, Mihai Eminescu si John Green.