AllexaHS

95 7 1
                                    

Ce te inspira?

Mă inspiră în cea mai mare parte muzica pe care o ascult, dar și experiențele prin care eu trec sau prin care trec persoanele din jurul meu. Aș mai putea să enumăr câteva lucruri dar mă axez cel mai mult pe acestea.

Ai avut emotii la inceput?

La început...nu sunt sigură că am avut emoții, eram 100% sigură că aproape nimeni nu îmi va citi cartea și pentru mine era ok, pentru că scriam doar din plăcere. Se pare că m-am înșelat.

Cu care alt scriitor de pe Wattpad vorbesti cel mai des?

Cu autoarea cărții The Dark Side, întâmplarea face să fim prietene și în realitate deci vorbim aproape non-stop. 

Dintre personajele tale, care iti e mai drag?

Dintre personajele mele...cred ca cel mai drag îmi este Niall, pentru că i-am construit caracterul...într-un mod ciudat, oarecum cum aș vrea să fie persoana care îmi va fi alături.

Cat la suta te regasesti in personajele tale?

Mă regăsesc între personajele mele cam...50%, și uneori, chiar dacă pare ciudat, prin gândurile lor mă descarc eu.

Cum ai descoperit Wattpad-ul?

Am aflat de Wattpad de la o prietenă, care scria acum aproape 2 ani aici o carte și mi s-a părut destul de interesant site-ul.

Ce te-a motivate sa scri?

În primul rând, cred că am început să scriu pentru că voiam să îmi ocup timpul, și voiam să fac lucrul ăsta într-un mod...în care să mă ajute. Și chiar m-a ajutat, enorm, pentru că mi-am dezvoltat într-un mod semnificativ vocabularul. Pe parcurs au fost o serie de alți factori, unul ar fi acela că mereu am iubit să scriu, altul că...am vrut să îmi demonstrez mie că pot să duc ceva până la bun sfârșit fără să abandonez.

Care a fost prima carte citita pe Wattpad?

Prima carte citită pe Wattpad...cred că a fost Dark.

Cat timp stai pe Wattpad?

Păi intru când trebuie să postez, și când trebuie să răspund comentariilor, dar în rest pe telefon stau aproape în fiecare noapte și citesc până mă ia somnul.

Cum te-ai descrie in cateva cuvinte?

Sunt o fire extrem de schimbătoare și de la un timp sunt cam sensibilă, în sensul că pun prea mult suflet chiar dacă în final știu că tot eu voi fi cea rănită.

Care e meseria ta de vis?

Meseria mea de vis? Cred că aș vrea să devin jurnalistă, chiar dacă nu sunt încă sigură de acest lucru.

Daca ai schimba ceva la Wattpad, ce ar fi?

Nu aș vrea să schimb nimic la Wattpad.

Ai vreun talent ascuns?

Nici vreun talent ascuns nu cred că am, sau dacă am, înseamnă că încă nu l-am descoperit.

Care este crush-ul tau?

Crush-ul meu dintre celebrități este cu siguranță Niall, apoi George Shelley.

Care e cartea ta favorita de pe Wattpad si din viata reala?

Cartea mea preferată de pe Wattpad...cred că ar fi After. Iar din viața reală, mi-a plăcut mult Sub aceeași stea și Enigma Otiliei.

Care este scriitorul tau favorit de pe Wattpad si din viata reala?

Scriitoarele mele preferate de pe wattpad sunt cu siguranță cele care au scris After, Dark și The Dark Side. Iar din viața reală, deocamdată îi ador cărțile lui John Green.

Interviuri cu scriitoriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum