Care este crush-ul tau?
Nu am unul.
Ce te inspira?
Multe lucruri , dar cel mai des o melodie.
Cu care alt scriitor de pe Wattpad vorbesti cel mai des?
Cu BiancaBia0 , in fiecare zi de foarte multe ori aproape incontinu desi ne stim de luni bune am gasit o prietena minunata pe care o ador .
Dintre personajele tale, care iti e mai drag?
Toate imi sunt foarte dragi , am pus in ele o parte mica din mine dar chiar si asa trebuie sa recunosc ca Amy Rose din ,, Un sarut la miezul noptii '' este cea pe care o iubesc
Cat la suta te regasesti in personajele tale?
Depinde si in ce carti , sunt unele in care ma regasesc foarte mult si scriu chiar si momente traite chiar de mine , de multe ori scriu experiente pe care le-am trait eu deoarece imi este usor sa scriu ceea ce simteam in acele momente .
Dar sunt si unele in care ma reagasesc mai putin creand momente pe care as vrea sa le traiesc eu insami .
Numeste 3 persoane importante pentru creatia ta.
Hm , prietena mea Nikoelta , nebuna mea @mystyque1 , si Johnny Deep ( Il ador , fana mare a filmelor sale )
Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Wattpad-ul l-am descoperit intr-o seara cand ma plictiseam si cautam ceva sa citesc , si am vazut numele acesta si mi-a atras putin atentia si fara sa realizez dupa un minut m-am indragostit de el , chiar din aceea seara creandu-mi un cont .
Ce te-a motivate sa scri?
Pasiunea pentru scris a aparut in urma cu multi ani , dar in aceea perioada am scris caiete intregi de povesti si incepand sa ma dezvolt . Iar cand am descoperit wattpad-ul am luat unul din caietele mele si l-am transcris doar ca inbunatatind ideea si formand-o un pic mai diferit . Aproape toate cartile mele sunt scrise dupa ideile mele de acum multi ani . La un moment dat ma gandeam sa renunt dar am intalnit cateva persoane minunate care au fost langa mine si care m-au motivat sa scriu in continuare ele le datorez totul
Care a fost prima carte citita pe Wattpad?
Prima carte citit pe wattpad a fost ,, Iubire Rapita '' desi acum nu mai stiu cine este autoarea as putea recunoaste aceea carte dintr-o mie .
Cat timp stai pe Wattpad?
Stau mult timp pe wattpad , renuntand chiar si la contul meu de facebook ca sa stau pe Wattpad .
Cum te-ai descrie in cateva cuvinte?
O persoana impulsiva , care nu suporta sa vada ca cineva este ranit in fata ei . Comportandu-se ca un inger in fata multor persoane dar cei apropiati stiu ca sunt in inger periculos si razbunator .
Care e meseria ta de vis?
Meseria mea de vis ar fi de scriitoare , dar nu prea imi pun multe sanse in aceasta , asa ca pe locul doi este ghid turistic.
Daca ai schimba ceva la Wattpad, ce ar fi?
La Wattpad nu as schimba multe este un site minunat dupa parerea mea , insa mi-ar placea daca ar putea sa fie o sansa sa dispara criticii , sau mai bine zis cei care se cred asa dar care in realitate nu au scris nici macar o pagina a unei carti si deja stiu totul . Nu suport acele persoane . Este singurul lucru care distruge frumosul wattpad.
Ai vreun talent ascuns?
Talent ascuns ? Hm poate ca as putea spune compozitoare de piese dar rar fac acest lucru , de multe ori compun fara sa realizez acest lucru.
Ai avut emotii la inceput?
Emotii a fost putin spus la inceput cand am inceput sa imi scriu primele fan ficuri , dar cu timpul au disparut .
Care e cartea ta favorita de pe Wattpad si din viata reala?
Pe Wattpad nu am o carte favorita , dar pot spune trei de care m-am indragostit : After , Dangerous Love si My wattpad love '' iar din viata reala cartea se numea ,, Iubitul din lumina luni '' dar am uitat cine era autoarea.
Care este scriitorul tau favorit de pe Wattpad si din viata reala.
Scriitoarea mea preferata pe pe wattpad este XCalypsoX , imi plac cartile ei , iar din viata reala este Marrie Ferrarella.
Cateva cuvinte pentru fanii tai?
Un mesaj simplu pentru toti fanii si prietenii mei de pe wattpad : VA ADOR!