Cu care alt scriitor de pe Wattpad vorbesti cel mai des?
Cel mai des vorbesc cu _coldhands_, _skittles69 şi simplist69. nu rezist dacă nu vorbesc cu ele.
Ce te inspira?
Mă inspiră propria viaţă şi persoanele din jur. Insă muzica e principalul lucru care mă inspiră atunci când scriu. E ceva ce nu pot descrie. Imi trasmite un anumit sentiment, iar eu îl dezvolt prin câteva cuvinte.
Ai avut emotii la inceput?
Sincer nu. Prima dată când am scris luam totul ca pe o joacă. Pe atunci nu înţelegeam toate fazele astea cu citiri şi voturi şi aşa mai departe, scriam pentru că aveam idei şi nu mă puteam abţine.
Dintre personajele tale, care iti e mai drag?
Asta e greu. Imi iubesc atât de mult fiecare personaj, pentru că le-am dat tuturor personalităţi total diferite. Insă cred că o să spun Helena din Rock my dna. Pe lângă faptul că actriţa care o joacă e una dintre chrush-urile mele feminine, e acea fire rebelă care refuză să fie îmblânzită, însă în acelaşi timp are şi frici, e sadică, însă e capabilă să iubească. cred că în ea am pus cel mai mult din mine.
Cat la suta te regasesti in personajele tale?
Trăiesc în locul fiecărui personaj. Am momente când sunt timidă ca isabella din Let her go, dar şi ca Zayn din bussines. nu ştiu, o medie ar fi cam 95%.
Numeste 3 persoane importante pentru creatia ta.
Atunci când scriu mă gândesc la mai multe vedete, nu doar la trei. Păi, în primul rând, principala mea sursă de inspiraţie e zayn malik, în el văd atâtea personalităţi diferite, şi întotdeauna mă uimeşte cu ceva, de aceea nu mă pot plictisi de personalitatea lui. O altă persoană importantă e Jade Thirlwall. Nu pot explica, eu pur şi simplu o iubesc pe fata asta şi e izvor de inspiraţie pentru mine.
şi altă persoană, păi, aş spune eu. In fond, ideile în capul meu apar, nu?
Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Am descoperit wattpadul accesând un link pe care l-am văzut pe o pagină cu băieţii de la One direction. Chiar dacă nu înţelegeam eu cum stau treburile pe aici, în final am reuşit să mă acomodez.
Ce te-a motivate sa scri?
Nu ştiu. pur şi simplu am făcut-o. M-a plăcut de mică ideea de a compune orice, şi am zis de ce nu.
Care a fost prima carte citita pe Wattpad?
Prima carte, greu, n-am o memorie foarte waa, dar am impresia că 27 tattoos. Da, asta a fost sigur. dacă vreţi să plângeţi, v-o recomand din toată inima.
Cat timp stai pe Wattpad?
Stau cât pot de mult. tot timpul meu liber se duce aici. Deci, în jur de cinci-şase ore pe zi, cred, tot stau. Deci dacă vreţi să vorbiţi cândva cu cineva, eu sunt destul de des pe aici, dragilor.
Cum te-ai descrie in cateva cuvinte?
In primul rând negativistă. Nu mă întreba de ce, aşa m-am născut. pot spune şi prietenoasă, deşi de obicei stau la locul meu şi nu mă bag în seamă cu nimeni. Sunt o fire cât se poate de retrasă, şi cu toate astea, cred că sunt cea mai perversă fiinţă de pe wattpad, adică -metaforic vorbind- sunt în stare de aproape orice. Perversitatea pentru mine e o artă pe care unii o pot face să pară penibilă, prin acte bleah, însă ceea ce stă în tupeu şi îndrăzneală, aduce pasiuni puternice în sufletul meu. E ciudat pentru că mulţi văd ''a fi pervers'' un lucru rău. Ei bine, eu o văd ceva bun, serios. Nu vă încurajez să deveniţi şi voi aşa, doamne fereşte, dar pe mine mă caracterizează. Nu ştiu mai mult. mi-a fost mereu greu să mă descriu.
Care e meseria ta de vis?
Mesaria mea de vis? Să devin o artistă în adevăratul sens al cuvântului. nu o vedetă, o artistă. vreau să cânt, pentru totdeauna. nu-ţi imaginezi ce se petrece în mine când sunt singură în cameră şi cu căştile în urechi. e magie, şi iubesc senzaţia.
Ai vreun talent ascuns?
Dacă definiţia talentului este de a te pricepe super bine la ceva, atunci răspunsul e nu. Am spus că îmi place să cânt, dar încă nu am fost evaluată, deci nu ştiu cât de bună sunt sau dacă se poate numi un talent.
Care e cartea ta favorita de pe Wattpad si din viata reala?
Pe Wattpad, habar n-am, cred că 27 tattoos m-a marcat pe viaţă. dar şi multe cărţi ale prietenilor mei. In general cele dramatice. Iar în viaţa reală... cred că jules verne cu ''căpitan la cincisprezece ani''. cartea aia pur şi simplu mi-a intrat la inimă, şi chiar v-o recomand dacă sunteţi căutători de aventură ca mine.
Care este scriitorul tau favorit de pe Wattpad si din viata reala.
Pass, nu am un scriitor favorit, zău. Imi place cum descrie simplist69 acţiunea, îmi place că pot să simt sentimentele lui mrsclever atunci când citesc ceva de la ea, la fel şi la _coldhands_ şi _skittles69. Fiinţele astea au un talent aparte, really.
Care este crush-ul tau?
Principalul este Zayn Malik. apoi am un crush pentru Luke Hemmings şi Michael Clifford. şi cred că al patrulea e Jake Barakat din All time low. Nebunul ăla e iubibil, zău.