Ce te inspira?
Păi in general scriam pentru că eram trist şi anumite melodii mă inspirau.sincer să fiu nu ştiu cum am atâtea poveşti şi că unele chiar au succes.
Ai avut emotii la inceput?
Da,nu eram sigur dacă o să pot să mă integrez şi dacă o să fiu acceptat de lumea de pe wattpad. Multă lume critică şi mă aşteptam să fiu criticat dar majoritatea oamenilor de pe Wattpad sunt awesome şi nu mai am de ce să imi fac griji.
Cat la suta te regasesti in personajele tale?
In Frankie mă regăsesc cam 40 la sută şi majoritatea personajelor mele sunt făcute de sentimentele pe care le am in acel moment.
Numeste trei persoane importante pentru creatia ta.
Păi nu ştiu..nu cred că am aşa ceva.
Cu care alt scriitor de pe Wattpad vorbesti? Adica cel mai des.....
Păi in general vorbesc cu _emptyness_,_sarcasm_,-ariel-,xThemis,BuBleKid, TheDarrk şi cam atât.
Ce te-a motivat sa scri?
Păi nu avem cui să îi spun ce simt.Aşa că am pus ce simţeam pe hârtie.Voi credeţi că glumesc când spun faza cu şoaptele dar e adevărat.
Ai vro poveste de a ta mai draga?
Oh God iubesc Maşina de ingheţată deşi la inceput credeam că e o prostie.
Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Păi eram la cineva acasă şi persoana aceea citea o poveste pe Wattpad. Am zis să intru şi să văd şi eu cum e.
Care a fost prima carte citita pe Wattpad?
Păi cred că Over-worry scrisă de _sarcasm_.
Cum te-ai descrie in cateva cuvinte?
Ficos,timid,de treabă.
Ai vreun talent ascuns?
Imi place sa cant, dar nu cred ca e un talent.
Cateva cuvinte pentru fanii tai?
Pai nu stiu ce sa zic.. Va multumesc si am ajuns unde sunt datorita voua. Sunteti toti minunati si va admir.