TeeaStyles

106 9 1
                                    

Ce te-a inspirit/inca te inspira?

Unica mea inspiratie a fost Harry Styles, si, si acum ma gandesc, daca as fi scris despre oricare alta persoana, probabil cartile mele ar fi fost un dezastru. Am nevoie doar sa-i cladesc frumosul chip in mintea mea, iar inspiratia ma arunca in propria mea lume, facandu-ma sa vars asta pe o foaie de hartie, in cuvinte ce imi exprima trairile.

Numeste 3 personae care te inspira.

Harry Styles, mama mea si nu in ultimul rand, prietenii, cei pe care nu-i pot numi, pentru ca toti ma inspira in moduri diferite.

Cum ai descoperit Wattpad-ul?

 Inca de mica eram pasionata de fascinanta lume ascunsa intre filele unei carti, asa ca am inceput sa citesc in continuu, iubind din ce in ce mai mult cartile, si odata ce am devenit directionera, una dintre cele mai bune prietene mi-a zis sa las "romanele plictisitoare" si sa arunc o privire peste cartile fan fiction, postate pe acest site. As putea spune ca ziua aceea, in care am devenit membru pe acest site, mi-a schimbat viata, urmand ca si eu sa postez aici.

Care a fost prima ,,carte,, citita de tine pe Wattpad?

Prima carte pe care am citit-o, a fost Dark, una dintre cele mai fascinante carti.

Cat la suta te regasesti in personajele tale?

Procentele mele se impart la fiecare personaj, slabiciunea mea, fiind ascunsa in spatele personajului principal din Memories, Jessica Wints, masca de rezistenta, aflandu-se la personajul principal din One Shot, Kimberly Brings, iar Harry Styles, reprezantandu-ma in totalitate, prin stari, sentimente si actiuni.

Ai avut emotii la inceput?

Dumnezeule, imi tremura telefonul in mana, gandindu-ma daca e o idee buna sa postez sau nu, emotiile controlandu-ma in totalitate.

Ce te-a motivat sa scri?

Am fost incantata de faptul ca puteam sa-mi creez o lume a mea, exact ca un jurnal, in care puteam trai dupa regulile mele si in modul in care imi doresc. Simpla motivatie a fost viata pe care o port in cele doua carti, si simplul fapt ca puteam sa-mi vars sentimentele aici si sa *il intalnesc pe Harry* m-au facut sa-mi doresc asta si mai mult, motivandu-ma si facandu-ma sa ajung aici, unde sunt acum.

Care este meseria ta de vis?

Ma simt ca un peste pe uscat, gandindu-ma ca nici acum nu stiu ce vreau sa fac si, mai exact, ce ma reprezinta. Am mai multe optiuni, desigur, dar imi e teama si pot admite ca sunt un copilas indecis care nu stie ce vrea sa faca si ce ar trebui sa faca, cat despre scris, acesta va ramane pentru mine un hobby si cel mai placut mod de relaxare, dar nu as vedea asta ca pe o viioare meserie, avand in vedere ca lumea in care traim este absorbita de o mediocritate cumplita, cartile fiind date uitarii si fiind inlocuite de aparatura de ultima generatie.

Cu care scriitor de pe Wattpad vorbesti? Adica cel mai des.

Cu @TommoCarrot69, pufarina diabolica.

Ai vreun talent ascuns/secret?

Am facut baschet de performanta si inca ramane una dinrte cele mai mari pasiuni, dar nu stiu daca l-as putea numi talent.

Care e cartea ta favorita de pe Wattpad?

Toate cartile imi plac, nu as putea spune ca am una favorita, dar poate ca After urca putin mai sus in topul cartilor mele preferate... doar putin.

Mai ai vreun crush inafara de Harry?

Exceptand membrii treupei, Joseph Morgan este favoritul meu.

Cam cate persoane care iti citesc povestea te contactează si in privat?

Destul de multe persoane care imi citesc povestea ma contacteaza in privat si imi face placere sa vorbesc cu ele si in special, sa-mi fac prieteni.

Exista si persoane care te-au descurajat in legătura cu scrisul?

Majoritatea prfesorilor imi spuneau ca ar trebui sa scriu, ca asta e un talent, dar eu nu o luam in serios, la fel si prietenii... cat despre parinti, din pacate, nu prea m-au sustinut in asta.

Un mesaj pentru fani?

Nu fani ci prieteni. As vrea sa le spun tuturor cat de recunoscatoare le sunt pentru tot ceea ce au facut pentru mine, si nu ai idee cat de mult ii iubesc. Pur si simplu nu au habar cat de fericita sunt cand primesc tot felul de mesaje atat de dragute, care ma fac sa zambesc toata ziua ca un copilas fericit care a primit jucaria preferata. Pentru ei sunt aici, prietenii de aici reprezinta totul pentru mine si nu stiu ce-as face fara ei, love ya!

Nu cred ca mai are rost sa scriu la fiecare persoana cat de mult povestile lor m-au influentat, pe mine si pe imaginatia mea. Nu o sa mai zic cat de importante sunt pentru mine, sper ca ele deja stiu asta. Oricum, dependenta de Memories de la TeeaStyles.

Interviuri cu scriitoriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum