Ce te inspira?
Mă inspiră muzica de cele mai multe ori şi anumite persoane pe care eu le cunosc. Cred că unele ar rămâne şocate dacă le-aş spune că am scris despre ele.
Ai avut emotii la inceput?
Nu foarte multe, din moment ce Wattpad era o chesti foarte nouă pentru mine.
Cu care alt scriitor de pe Wattpad vorbesti cel mai des?
Vorbesc zilnic cu "le fantastic foursome" format din Vali, Ana, Sarchi şi Lari. Pe lângă ele am dezvoltat un obicei de a vorbi despre trupe şi beton cu softest :)
Dintre personajele tale, care iti e mai drag?
Cel care îmi este la suflet foarte mult este Elisabeth din "How long will I love you".
Cat la suta te regasesti in personajele tale?
Nu foarte mult. Recunosc că în "Rebeliune", Dan are o parte din mine, dar încerc să nu mă includ prea mult în personaje. Să zicem între 40-50 la sută.
Numeste 3 persoane importante pentru creatia ta.
Prima persoană sunt eu şi probabil atât. Nu primesc foarte des ajutor când scriu, dar uneori prietenele de aici mă ajută cu dezvoltarea unei idei.
Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Google e un adevărat mister şi pentru mine, deci muţumită lui l-am descoperit.
Ce te-a motivate sa scri?
Faptul că scriau şi cei din jurul meu.
Care a fost prima carte citita pe Wattpad?
"Fouls" de la Mikiii.
Cat timp stai pe Wattpad?
Când am timp liber foarte mult, dar în general serile le pierd pe Wattpad.
Cum te-ai descrie in cateva cuvinte?
Aş fi spus "rece, fără inimă şi oarbă în cel mai rău mod posibil" cum spunea o veche descriere de a mea, dar mai bine aş prezenta o variantă mai optimistă. Ipocrită (cât optimism), sociabilă şi realistă(uneori).
Care e meseria ta de vis?
Actriţă sau scriitor, depinde de ce-mi rezervă viitorul.
Daca ai schimba ceva la Wattpad, ce ar fi?
Mi-aş dori ca unele persoane să nu mai fie sau cel puţin să-şi schimbe atitudinea.
Ai vreun talent ascuns?
Ştiu să compun cântece, cel puţin încerc şi uneori chiar îmi iese,
Care este crush-ul tau?
Dan Howell aka danisnotonfire.
Care e cartea ta favorita de pe Wattpad si din viata reala?
De pe Wattpad favorita mea este S.T.O.S.H scrisă de RobynHope şi în realitate cred că seria Instrumente mortale şi Îngerul Nopţii sunt favoritele mele.
Care este scriitorul tau favorit de pe Wattpad si din viata reala.
Am foarte mulţi pe Wattpad, la fel ca şi în realitate. Nu am stat vreodată să mă gândesc prea mult la lucrul acesta.
Cateva cuvinte pentru fanii tai?
Le mulţumesc că citesc şi sper să nu-i dezamăgesc cu ceea ce scriu.