Ce te inspira in general?
Alte cărți și câteva melodii.
Care este crush-ul tau?
Nu am unul.
Care este scriitorul tau favorit de pe Wattpad?
Printre mulți alții, Jojo_B.
Cu care alt scriitor de pe Wattpad vorbesti cel mai des?
Nu prea vorbesc cu alți scriitori pe Wattpad, sinceră să fiu. Am vorbit cu unii, dar nu mult.
Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Cautând povești cu One Direction pe Google.
Ai avut emotii la inceput?
Desigur, ca orice alt scriitor începător.
Cum te-ai descrie in cateva cuvinte?
Asta e cea mai grea întrebare, mai ales că nu îmi place să mă descriu și las această treabă persoanelor care mă cunosc bine, dar o să încerc și o să zic că sunt o persoană calmă(până când cineva mă enervează, atunci chiar nu ai vrea să fii în aceași cameră cu mine), sunt destul de sensibilă și am momentele mele când sunt foarte amuzantă.
Numeste 3 personae importante pentru creatia ta.
Mama mea, sora mea, și cele mai bune prietene ale mele.
Care a fost prima carte citita de tine pe Wattpad?
My Bodyguard sau ceva de genul, nu știu dacă mai există cartea, dar era un fan fiction cu One Direction.
Care e meseria ta de vis?
Visez să am afacerea proprie, să fiu șefă și să iau mulți bani (puțin probabil).
Cat timp stai pe Wattpad?
Depinde. Deobicei doar țin fereastra deschisă, fără să îl folosesc. Dar stau aproximativ o ora, două pe Wattpad în fiecare zi.
Cat la suta te regasesti in personajele tale?
Cam 50%.
Care este personajul tau preferat, tot din propile creatii?
Cel mai probabil Crystal și Max, nu prea pot să aleg între ei.
Ai vreun talent ascuns?
Nu, eu chiar nu am talente.
Cateva cuvinte pentru fanii tai?
În primul rând vreau să le mulțumesc pentru toate voturile și comentariile care m-au făcut să zâmbesc și în al doilea rând vreau să le spun că ei înseamnă foarte mult pentru mine și nu știu ce aș fi făcut fără ei.