Mi-a căzut tavanul în cap

154 17 8
                                    

O nouă zi.

Un nou început.

Viața mea s-a schimbat din rău în și mai rău din cauza unor proști. Mulțumesc Domnu' Alună și Domnul Mă Fut Cu Cartea De Chimie.

Mă trezesc, îmi fac rutina și merg spre bucătărie că mor de foame. Acolo o găsesc pe cioară care făcea de mâncare.

Eu: țipând DA' CINE ÎN PULA MEA TE CREZI SĂ FACI DE MÂNCARE LA MINE ÎN BUCĂTĂRIE?

049: De când e bucătăria ta?

Eu: DE CÂND A MURIT MAMA! ACUM IEȘI DE AICI PÂNĂ CÂND NU ÎNCEP SĂ FAC CA TOATE CIORILE PE AICI.

049: Aloo! Vezi ce spui despre ciorile mele.

173: venind spre noi Tăceți în pula mea de proști că omu'nu mai poate dormii din cauza voastră.

049: Țipă handicapata asta la mine că îi fut bucătăria.

Eu: ÎMI E FOAME ÎN MORȚII MEI DE VIAȚĂ.

173: Fă proasta dracu' cioara a venit aici ca să facă de mâncare ce nu îți e clar?

Eu: Dar îmi e foame.

049: venind spre mine cu o tavă de prăjituri Na fă, vaco! Bagă în tine.

Cioara îmi dă o tavă plină de prăjituri și pleacă spre camera lui.

Eu: Nu am vrut să-l supăr..

173: Vacă proastă.

Eu: Lăbar prost.

Merg afară cu prăjiturile, mă așez pe o bancă și încep să bag în mine ca o vacă.

14:50

Stăteam pe iarba din spatele casei gândindu-mă la un mod de a scăpa de rămășițele lui Albert când aud niște strigăte din casă.

Eu: Ăștia vor ca eu să mor aici.

Merg spre casă și văd niște farfurii cum zbor prin geam.

Eu: CE DRACU SE ÎNTÂMPLĂ AICI?

Intru în casă și îi văd pe cei doi reproducând Al Doilea Război mondial cu farfuriile mele.

173: urlând MORȚII MĂ-TII.

049: MORȚII MĂ-TII!!!

173: AI PUS OTRAVĂ ÎN PRĂJITURI!

Eu: Ce face mă?

049: AM PUS-O PE MĂ-TA ÎNTR-UN BORCAN CA SĂ O FUTĂ MUCEGAIUL. NU AM OTRĂVURI FUTU-TE-N GURĂ.

173: EEEE NU TE-AM VĂZUT CU O STICLĂ ÎN MÂNĂ MAI DEVREME PE CARE SCRIA OTRAVĂ.

049: TU EȘTI ORB SAU PROST? A STAI. NU AI OCHI ÎN MORȚII MĂ-TII EȘTI O ALUNĂ JEGOASĂ. STICLA AIA ERA DE APĂ.

173: ARATĂ-MI-O ÎN MORȚII TĂI.

Cioara se duce până la etaj ca să ia sticla și se întoarce cu ea la alună.

049: dându-i cu sticla în cap ACUM VEZI MĂ PUTOARE E O STICLĂ CU APĂ.

Eu: tuse Spermă tuse

049: Taci tu fă.

Eu: Eu nu sunt fă! Eu sunt--

173: O proastă.

Auzind aceste cuvinte, merg spre alună, îi iau sticla și i-o dau de 674675 de ori în cap.

Eu: Mă-ta e proastă, nu eu.

Și asa au încetat ăștia. După cinci minute, fiecare se întoarce la treaba lui: cioara la mâncare, Alună la stat degeaba, iar eu gândindu-mă la cum pot scăpa de rămășițele lui Albert.

18:23

Eu: uitându-mă la televizor De ce dracu să-ți omori nevasta pentru 10.000$??? Gen ești prost sau prost?

049: venind în camera mea Despre ce vorbești?

Eu: Despre o emisiune.

049: Care?

Eu: Nu știu. "Când dragostea ucide" parcă.

049: Interesant. Pot să mă uit și eu?

Eu: În camera ta.

049: În camera TA!

Eu: Nu.

049: Taci. Mă uit chiar dacă tu nu vrei.

Îl las, într-un sfârșit, să stea să se uite cu mine la serial.

după 10 minute

049: NU E CORECT ÎN MORȚII MĂ-SII DE TREABĂ EL TREBUIA SĂ FIE PEDEPSIT NU FRATELE EI CE DRACU MĂ PIȘ PE EA DE EMISIUNE.

Eu: Mai ușor, nebunule. Nu te dezlănțui în camera mea.

049: DAR NU E CORE--

Eu: Ieși afară!

049: De ce?

Eu: Te dezlănțui și nu vreau asta în camera mea.

Cioara pleacă înjurând televizorul iar eu mă culc.

21:26

cioara pov

Eu: ALUNO JET ÎN BUCĂTĂRIE MAI REPEDE SĂ VORBIM CEVA.

Aluna vine la mine cu viteza luminii.

Eu: Auzi? Avem vreun magazin prin apropiere? Nu mai avem lapte.

173: Îți dau eu lapte.

Eu: Nu mulțumesc. Ultima dată când ți-am cerut lapte mi-ai adus spermă.

173: De ce ești rău?

Eu: De ce ești prost?

173: Eu de unde vrei să știu unde sunt magazinele? Am trăit eu până acum pe aici și nu știu eu?

Eu: Te-ai născut într-o cutie în morții mă-tii și te-am găsit eu pe stradă și te-am adoptat săracu' pulii mele.

173: Într-o cutie? Dar 106 mi-a spus că - -

Eu: Sugi pula bun am înțeles acum culcă-te.

Casa proștilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum