Portocale și doi ochi ciudați

124 15 3
                                    

08:50

Jessie pov

Mă trezesc în patul ciorii. Acesta dormea pe scaun, cu o carte în mână. Mă dau ușor jos astfel încât să nu-l trezesc, iau pătura cu care am dormit, îl învelesc și plec ușor de lângă el. Observ că masca și pelerina lui erau pe birou, alături de alte cărți. Fug spre baie, îmi fac rutina rapid și mă duc spre camera mea. Aluna dormea. Mă gândesc să-i fac ceva frumos acum.

Scot un fluier din buzunar, mă apropii de el și suflu puternic în fluier. Acesta sare din pat ca o pisică turnată și începe să mă înjure.

173: CURVO! TE OMOR!

Eu: Nu poți! râzând

Încep să fug prin casă ca ultima handicapată, el fiind în spatele meu. Mă împiedic de ceva rotund și cad pe covor.

Eu: FUTU-TE-N SPANAC DE.... Ce dracu....

173: CURVO, TE-AM..... Ce e.... asta....

Ne uităm amândoi la chestia de care m-am împiedicat. Era roșie, cu un ochi uman în mijloc și o codiță în sus. Stai că-s proastă.

049: Ce se întâmplă aici, animalelor? coborând scările împreună cu Dan Negru Oh! Salut SCP-131-A!

131A: Bună!

Eu: Eu de ce nu știam de asta?

173: De proastă ce ești!

Eu: FUTU-ȚI PAȘTELE LUI CRĂCIUN!

Încep să-l alerg, dar după un minut mă oprește cioara.

049: Încetează! Nu-ți consuma energia pe el!

Eu: DAR ESTE UN PROST.

173: MĂ-TA E PROASTĂ FĂ!

Eu: ȘTIU CĂ ESTE. DAR TU ÎI ÎNTRECI PE TOȚI LA PROSTIE.

cioara pov

Iar se ceartă proștii ăștia.

Văd că aluna cocalară devine nervoasă. Așa că, mă apropii de el și îmi pun mâna pe umărul lui. Cade instant.

Jessie: Ce dracu ai făcut? Mai aveam puțin și-l dădeam afară din casă.

Eu: Nu e nevoie. A leșinat. Va sta așa câteva zile. Vreau și eu liniște în casa asta.

Jessie: lăsând capul în jos Scuze...

Eu: apropiindu-se de ea Nu-ți cere scuze. îmbrățișând-o

Regret ce am făcut. Jessie îmi dă o palmă peste față, dar nu așa de dureroasa precum mă așteptam.

Eu: De ce...

Jessie: Nu în public! râzând

Deodată, Dan Negru începe să țipe ca un descreierat.

Dan: AAAAAA! UN CĂCAT GALBEN UMBLATOR CU UN OCHI URIAȘ. SALVAȚI-VĂ PLĂMÂNII!!

Eu: uitându-se spre acel căcat cu ochi Bună SCP-131-B.

131B: Bună!

Jessie: Repet. Eu de ce nu știam de SCP-131?

Eu: Ei nu prea apar în SCP:CB și nu știi să te documentezi.

Jessie: La faza cu documentarea e cam adevărat.... Pot să le dau un alt nume?

Eu: Cum dorești.

Casa proștilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum