14:30
Mă jucam liniștită SCP:CB, ca un om normal, cu o felie uriașă de pizza pe masă, când, deodată, aud cioara aia proastă cum mă strigă.
Eu, fiind mult prea leneșă ca să mă ridic de pe scaun, îl strig pe prost să vină sus.
După cinci minute
Cred că ăsta nu m-a auzit.
Prostul drec'.
Cobor să văd de ce m-o strigat ăla și îl văd legat de un scaun, în curtea lui Albert, acesta vorbind despre albine. Nenea Cioară striga după ajutor, dar eu, fiind rea, îl las să sufere încă cinci minute pentru ceea ce a făcut la perete.
După 30 de minute pline de tortură
Albert: Și așa se face mierea.
Cioara pare terorizată.
049: Să... vezi.... ce.... te... OMOR!
Cioara încearca să plece de pe scaun, dar Albert era deștept și l-a legat cu sfoară lungă și groasă. Bine gândit, obsedat de albine.
Cioara înjura și striga ca ultimul handicapat, așa că, de frică să nu vadă ceilalți vecini, îi dau cu ciocanu' în cap lui Albert ca să-i pot da drumu' lui cioara asta proastă. Albert cade.
Eu: Ups. Dacă află mami că am omorât iar un vecin mă dă afară din casă.
049: Adică? Ai mai omorât pe cineva?
Eu: Da. Acum 2 luni. Mi-a zis că arăt ca o parașută. Poliția l-au găsit mort în mijlocul pădurii, cu lemne pe el și un panou mic. Ghici ce scria pe panou.
049: Ce?
Eu: "Să mă sugeți animalelor." Nici acum nu știu cine l-a omorât. Doar mama știe.
049: Îmi pare rău pentru vecin.
Eu: Mie nu. Mă piș pe rasa lui.
049: Oricum. Mulțumesc că m-ați salvat, dragă domnișoară. se uită la Albert Și acum, ce o să faci cu el?
Eu: Îl duc în cușca cainelui.
049: De ce?
Eu: Pe câinele meu îl cheamă Canibal. Înțelegi?
049: Da. Săracii vecini.
Eu: Știi ce trebuie să faci, nu?
049: Să dorm?
Eu: SĂ REPARI PERETELE ÎN MORȚII TĂI.
049: Și dacă nu o fac?
Scot ciocanul din buzunar. Cioara, văzându-l, pleacă imediat spre camera mamei ca să termine de reparat peretele, spunând că vrea să trăiască.
Am mai scăpat de un vecin handicapat.17:25
Cioara încă lucrează la perete, iar eu încă mă joc. Mă simt ca o regină aici.
Eu: CIOARO AI TERMINAT ACOLO? ÎN 25 DE MINUTE MAMA AJUNGE ACASĂ ȘI O SĂ SE SUPERE DACĂ VA VEDEA GAURA AIA DIN PERETE. țipând
049: țipând și el DA DRAGA DOMNIȘOARĂ.
Se aude soneria de la ușă. Cobor scările rapid, cu cioara în spatele meu, și deschid ușa. Era mami.
Eu: Bună mami.
Mami: Bună.
Eu: Ce cauți la ora asta aici?
Mami: Am ieșit mai devreme de la muncă. Ce-ai de te panichezi aici?
Eu: Păi....Ți-am udat covorul preferat, peretele din camera ta e spart, a dispărut cuptorul cu microunde și cactusul tău e mort.
Mami se uită urât la mine de parcă ar vrea să mă dea într-o secundă spre adopție.
Mami: țipând CE AI FĂCUT FĂ PANARAMA DRACU DELOC NU VREI SĂ STAI CUMINTE ÎN CASĂ - -
Eu: Dar nu am---
Mami: SĂ NU TE AUD. IESI AFARĂ DIN CASĂ.
Alună: Ieși tu afară din acasă!
În acel moment vine aluna în spatele ei și îi rupe gâtul într-o secundă. Aceasta este târâtă până în grădina din spate de alună.
Alună: Morții mă-tii cu acoperișul mă-tii și coliva mă-tii de curvă parașutistă de pe vârful pulii mele inexistente.
Acesta începe să joace țurca pe ea și să cânte ca un handicapat.
Eu: Ce dracu....
049: Se întâmplă....
Alună: HahahahaHAHAHAHHAHAHAHAHA
049: Nu mai râde. Sperii boscheții cu râsul tău de porc.
173: Vrei să joc țurca și pe tine?
049: Mă joc eu cu ciocanul pe tine analfabetu' dracu.
Eu: Tăceți în pula mea. Vreau să dorm.
Mergem toți în casă și ne băgăm la somn.
CITEȘTI
Casa proștilor
UmorismoAlune, ciori și monștrii vorbitori, toți într-o casă din Țara Proștilor, alături de o fată mult prea leneșă pentru lumea asta. Ranks: #1 in Games (25.07.2018) Edit: Bă deci o să refac primele capitole fiindcă sunt scurte și cringe. O să le fac mai l...