Atenție: acest capitol conține scene triste care ar putea să vă afecteze (lacrimi din fund, crize de depresie, gânduri despre unicorni etc.).
ora 09:25, ajunul Crăciunului
Jessie pov
E dimineața ajunului de Crăciun. Ciori care zâmbesc, crocodili uriași care cânt colinde, calculatoare care prezint filme porno, un țigan care se uită la filme porno...
Toată lumea era fericită. Mai puțin eu.Eu: HANDICAPAȚII PULII MELE VOI STAȚI DEGEABA IAR EU TREBUIE SĂ FAC ȘI MÂNCARE ȘI ORDINE ÎN CASĂ.
173: Păi ești singura femeie din casă. Trebuie să faci toate treburile casni--
Eu: sărind pe el Să dea dracu să termini acel cuvânt că te sparg în mii de bucăți și te îngrop în zăpadă! Ai înțeles?
173: B-bine șefa.
Aluna se deplasează lângă doctor, speriat.
173: în șoaptă Controlează-ți iubita.
Eu: Te aud, aluno. Ai grijă că ajungi în zăpadă acum.
173: Dar eu urăsc zăpada.
Eu: CUI ÎI PASĂ? TACI DIN GURA AIA PROASTĂ.
049: Gata, Jessie. Nu te enerva. E ajunul Crăciunului. Trebuie să fii fericită. Zâmbește!
Eu: Cum pot să zâmbesc dacă trebuie să fac curățenie în casă și mâncare?
049: Facem rost de o menajeră. uitându-se la Kaneki
Kaneki se uită la doctor ca un bou, neștiind ce spune acesta.
Kaneki: De ce te uiți la mine, cioară proastă?
049: Avem nevoie de o menajeră. Du-te la adresa asta scoțând o bucată de hârtie și alege tu o menajeră.
Kaneki: Da' ce sunt eu aici? Sclava voastră?
049: Doar du-te și taci.
Kaneki pleacă din casă, înjurând.
Eu: Și cu mâncarea cum rămânem?
Dan: Pizza Hut?
Stea: KFC?
Lunganu': Cadavreria lui Johnny?
Toți ne uităm la lungan, speriați.
Lunganu': Ce? Are niște picioare de om de nota 10! Cele mai bune din oraș.
049: Mai bine te ajut eu cu mâncarea. Nu vreau să ajungem în spital din cauza lunganului.
Lunganu': Nu știți ce pierdeți!
049 vine lângă mine și își pune mâna pe umărul meu.
049: Hai să facem de mâncare! zâmbind
Îi zâmbesc înapoi doctorului.
Restu': CE DRĂGUȚI SUNTEȚI.
Eu: TĂCEȚI!
între timp, Kaneki pov
Ajung la adresa scrisă pe bucata de foaie dată de doctor. În fața mea se afla o clădire veche, cu trei etaje, cu geamuri sparte si fără acoperiș.
CITEȘTI
Casa proștilor
HumorAlune, ciori și monștrii vorbitori, toți într-o casă din Țara Proștilor, alături de o fată mult prea leneșă pentru lumea asta. Ranks: #1 in Games (25.07.2018) Edit: Bă deci o să refac primele capitole fiindcă sunt scurte și cringe. O să le fac mai l...