8:30
Cioara făcea prăjiturile iar eu făceam curățenie prin bucătărie pentru că aluna dormea.
Era liniște în casă. O liniște perfectă.
Decid să rup liniștea.
Eu: Cum poți sta cu masca aia permanent pe față? Nu te obosește?
049: Nu mă obosește.
Eu: Și nu vrei sa o dai jos?
049: Dar tu vrei să o dau jos?
Se uită la mine cu o privire din aia de "vrei să ne fufu în seara asta știu că vrei".
Eu: Uhm... Da. Eu cred că pe tine te obosește masca aia și nu vreau să stai așa mereu.
049: Cum zici tu, domnișoară!
Ce. Proastă. Sunt.
Își pune mâinile pe mască și o dă jos ușor, lăsând masca pe masă. De asemenea, își dă și pelerina jos, având pe el o cămașă albă cu pantaloni negri. Chiar arată ca un doctor. Părul lui era negru și ciufulit. Ochii lui erau de un negru spre gri închis. De asemenea, avea și acele cicatrici în zona ochilor. Mă apropii de el ca să-i aranjez părul. Acesta îmi zâmbește ușor.
Eu: De ce zâmbești, cioară proastă? rușinată
049: Pentru că îmi place să zâmbesc la proaste. se întoarce la treaba lui Și mulțumesc.
Eu: Taaaaci!!!
Cioara râde de mine. O să plătească pentru asta, după ce mănânc prăjiturile.
aluna cocalară pov
Eu: țipând în somn AAAAAA BĂGA-MI-AȘ COADA CROCODILULUI ÎN CUR HANDICAPATU' DREC' CUM A PUTUT SĂ------
Dan Negru: Ce pula mea de castravete ai mă, cocalarule?
Mă ridic repede din pat, înjurând de toti morții crocodilului și de toți brazii de Paști.
Eu: Am avut un coșmar, prietene. Un coșmar!!!!
Dan Negru: Și de ce țipai în halul ăsta mă?
Vine Jessie cu doctorul în cameră, uitându-se ca doi proști la mine.
Jessie: Ce ai mă de țipi în halul ăsta? Nu suntem în junglă.
049: Bă, tu ai băut prostie?
Eu: Haha haha. Ce glume aveți în voi!! Am avut un coșmar. Unul foarte urât!
Dan Negru: Povestește-ne!!
Eu: Păi... Eram pe un câmp plin de floricele roz și domnișoare alune foarte sexy. Mă duc spre una și o salut. O chema Alunița. Era foarte frumoasă și avea o voce superbă. Ne-am dus sub umbra unui copac și i-am cerut numărul de telefon. Ea nu avea telefon.
Jessie: Alunele nu au---
Eu: țipând NU MĂ ÎNTRERUPE CĂ TE FUT ACUM.
Jessie: Dar nu ai---
Eu: Mă apropii de ea ușor. Mai aveam puțin și o sărutam dacă nu venea crocodilul SCP-682 la mine, spunând că Alunița e sclava lui sexuală. Crocodilul îmi fute o coadă în față și pleacă cu Alunița sub pământ.
049: Sclavă sexua--
Eu: Am început să înjur. Am înjurat mult și bine. După m-am trezit într-o cameră ciudată, roz. Am început să caut o ieșire dar nu am găsit nimic. Deodată se aude un ciocănit din perete. Se auzea vocea lui doctoru' ciumă variantă robotizată. Spunea că Jessie e frumoasă și că ea e Alunița.
CITEȘTI
Casa proștilor
HumorAlune, ciori și monștrii vorbitori, toți într-o casă din Țara Proștilor, alături de o fată mult prea leneșă pentru lumea asta. Ranks: #1 in Games (25.07.2018) Edit: Bă deci o să refac primele capitole fiindcă sunt scurte și cringe. O să le fac mai l...