Pentru minzuhi14.
Sper să mori și să nu îmi mai ceri capitole de genul.
Te iubesc.10:05
Mă trezesc din cauza unei ploi handicapate. Nu poate omul să doarmă până la 12 că se trezește să dea o ploaie torențială natura asta proastă. Mă dau jos din pat, îmi fac rutina și mă duc în bucătărie ca să mănânc.
Era liniște în casă. Mult prea liniște. Mă uit în stânga și în dreapta. Nu era nimeni.
Eu: Ciudat. De ce nu e nimeni pe ai---
Toți: LA MULȚI ANI, JESSIE. TE IUBIM.
Eu: speriată Ce dracu?
Toată lumea a început să țipe și să strige de bucurie, de parcă era vreo sărbătoare națională sau nu știu ce.
049: venind spre mine cu un cadou Poftim, Jessie! zâmbind
Eu: Doctore! Dar nu trebuia!
049: Nu-mi pasă. Fac orice pentru tine. Și văd că te-ai cam înroșit puțin. râzând
Îmi pun mâinile pe față astfel încât să nu-mi vadă nimeni fața rușinată. Doctorul îmi ia mâinile de pe față și se uită la mine.
049: Stai liniștită. Desfă cadoul.
Iau cadoul în mână și îl desfac. În acel moment credeam că o să mor.
Eu: Nu pot să cred. Un autograf de la creatorul fundației SCP și jocului SCP:CB + poze cu cele mai populare SCP-uri. Dar cum???
049: Eeeh! Asta va rămâne secret.
Eu: Este cel mai frumos cadou pe care l-am primit eu vreodată. Mulțumesc, doctore.
Îl iau în brațe și îl pup pe obraz. Plec din brațele lui, las cadoul pe masă și mă duc la ceilalți.
Cioara pov
După ce a plecat Jessie din brațele mele, îmi venea să o iau de mână și să o iau în brațe iar. Mă uitam la ea cum se ducea la ceilalți, zâmbind ca un copil mic. Mă duc lângă ea și aștept să văd ce cadouri mai primește.
Primul este Alună.
173: Poftim!Jessie: OMG. O BRĂȚARĂ CU NUMELE MEU. ALUNO TE IUBESC.
173: ȘI EU MĂ IUBESC.
Următorul este Masca.
Masca: Poftim.
Jessie: Uhm....Un creion cu numele meu?
Mască: Când ești singură, știi ce trebuie să faci cu el.
Jessie: Nu mi-l bag în pizdă.
Următorul este Lunganul.
Lunganul: P-poftim.
Jessie: Nu mai fii asa de trist, dragă. Zâmbește. uitându-se la cadou OMG. O POZA CU TINE ȘI CU MINE. CE DRĂGUȚ.
Sincer, cadoul ăsta e mult mai drăguț decât creionul lui poponarul ăla.
Josie urmează.
Josie: Poftim! Meow~~
Eu: VAI! NU CRED! UN COLIER NEGRU CU NUMELE MEU PE EL. ESTE MINUNAT.
CITEȘTI
Casa proștilor
HumorAlune, ciori și monștrii vorbitori, toți într-o casă din Țara Proștilor, alături de o fată mult prea leneșă pentru lumea asta. Ranks: #1 in Games (25.07.2018) Edit: Bă deci o să refac primele capitole fiindcă sunt scurte și cringe. O să le fac mai l...