9:50
cioara pov
Mă trezesc din cauza ploii torențiale și a tunetelor handicapate. Mă uit pe geam și văd cât de tare plouă.
Eram cu Jessie în pat. Stătea cu capul pe pieptul meu. Era pur și simplu adorabilă când dormea. Noaptea trecută fusese o noapte de vis. Dar nu știu...
În tot acel timp credeam că o rănesc. Dar ea mereu îmi spunea "Sunt bine, doctore!".Deodată o văd cum își mișcă capul. Cred că se trezește.
Jessie: Mhm... D-doctore?
Eu: Aici sunt. Bună dimineața!
Jessie: Bună dimineața.
Își ridică capul ca să mă vadă, după și-l pune la loc.
Eu: Ai reușit să dormi?
Jessie: Da. Am dormit foarte bine.
Eu: Sper că nu te-am rănit.
Jessie: râzând Doctore! Nu m-ai rănit deloc.
Eu: Dar țipai.
Jessie: De placere.
Aceasta se ridică de pe pieptul meu, așezându-se mai bine în pat astfel încât să mă vadă mai bine. Ochii ei erau pe jumătate deschiși și câteva fire de păr stăteau pe fața ei. Îi înlătur acele fire de păr. Acum era și mai drăguță.
Eu: Ești așa de frumoasă. Nu credeam că o să întâlnesc o asa fată frumoasă.
Jessie: Doctore, nu sunt frumoasă!
Eu: Ba da, Jessie.
Jessie: Dar...
Eu: Ascultă la mine, Jessie. Te iubesc, ok? De când te-am văzut prima dată am crezut că sigur se va întâmpla ceva rău cu tine sau cu mine. Dar m-am înșelat. Aseară, la Adevăr sau Provocare, am avut noroc. Credeam că nu o să apuc să-ți spun cât de mult te iubesc, Jessie.
Jessie: Doctore...
Eu: Vreau să fii a mea. Numai a mea. Ești foarte importantă pentru mine, deși ne cunoaștem de câteva zile.
A urmat un moment de liniște deplină. Jessie părea îngândurată.
Jessie: Ăhm... Păi, doctore...Și eu.... Am început să am sentimente pentru tine. Sună ciudat, știu. De abia ne cunoaștem. Nu știu cum, dar am sentimente puternice pentru tine. Atunci când am dus cadourile în camera mea și am rămas singuri, aveam intenția de a-ți spune ce simt pentru tine. Dar sugătorul de pulă stricase totul. Doctore, și eu te iubesc foarte mult. Și, de asemenea, vreau să fiu a ta.
Amândoi am început să zâmbim ca doi copii, iar eu am luat-o în brațe și am sărutat-o.
12:35
alună pov
Eu: Pus-ai camere dă filmat peste tot?
Pornache: Pus.
Eu: Pus-ai cameră dă filmat și la Jessie?
Pornache: Pus. Încetează cu accentul ăla de moldovean.
Eu: Dar îmi plași. Filmat-ai când se fut ăștia?
Pornache: Filmat.
049: Filmat? Ce ați filmat?
CITEȘTI
Casa proștilor
HumorAlune, ciori și monștrii vorbitori, toți într-o casă din Țara Proștilor, alături de o fată mult prea leneșă pentru lumea asta. Ranks: #1 in Games (25.07.2018) Edit: Bă deci o să refac primele capitole fiindcă sunt scurte și cringe. O să le fac mai l...