18:00
Faptul că împuțitul de Dan întârzie cu pizza aia nenorocită, urc scările spre camera mea pentru că nu am ce face și decid să mă joc SCP:CB. Mă pun frumos pe scaun, cu sucuri pe masă și popcorn și încep.
După 5 minute
Am murit. Din cauza alunei. Jessie, liniștește-te, altfel aluna te va fute rău. Mai încerc o dată.
După 10 minute
Am murit. Iar. Din cauza doctorului de data asta. Să vezi ce omor îi dau.
Eu: strigând CIOARO! AI BELIT PULA CU MINE DE DATA ASTA.
049: venind în cameră Da' ce am făcut de data asta?
Eu: M-AI OMORÂT ÎN JOC.
Doctorul începe să râdă.
Eu: De ce râzi ca un handicapat, mă?
049: Nu am voie să râd de prostia ta sau ce? râzând și mai tare.
Eu: Nu ai voie să râzi de mine!
049: oprindu-se din râs Aw... Ok, șefa.
Acesta pleacă din camera mea. După au început iar râsetele.
între timp
Dan pov
Eu: CUM ÎN PULA MEA DE CROCODIL PE CICLU SA NU MAI AI AROMĂ DE CĂPȘUNI?
Pizza Shop: Domnule, nu mai avem deloc. Credeți-ne, vă rugăm.
Eu: NU-MI PASĂ! DACĂ NU-MI ADUCI O PIZZA MARE CU AROMĂ DE CĂPȘUNI VĂ DAU FOC LA CASE ȘI LA RESTAURANT. SĂ FIE CLAR.
Pizza Shop: B-bine, domnule! Facem acum o pizza cu aromă de căpșuni.
Eu: Hai mai repede!
Eram în restaurantul de unde a comandat Pornache pizza. Toți clienții stăteau într-un colț, murind de frică. Oare de ce?
Eu: La ce vă uitați, pizde umane?
Toți au început să fugă și să țipe. Mă așez pe un scaun, așteptând să vină cele 20 de pizza pentru cei de acasă.
După 10 minute
Pizza Shop: P-poftiți pizzele, domnule! Costă - - - -
Eu: Ce zici mă?
Pizza Shop: Nimic, domnule! Totul e din partea casei.
Personalul fuge din fața mea, țipând. Iau pizzele și plec spre casă, fericit.
18:55
Eu: intrând în casă Am adus pizza pentru toți!!!!
Toți sar pe mine, fiecare luând câte o pizza, apoi ducându-se în camerele lor. Am rămas singur cu 10 pizze. Aluna, Pornache, Kaneki, Stea și Mască nu aveau cum să se hrănească, iar Canibalul mănâncă numai oameni.
Stai. De ce îl văd pe alună dansând pe Dame tu cosita?
Stai. Când s-a trezit prostul ăsta?
Eu: Aluno!
173: Ce-i?
Eu: Ce faci?
173: Dansez. Tu ce faci?
CITEȘTI
Casa proștilor
HumorAlune, ciori și monștrii vorbitori, toți într-o casă din Țara Proștilor, alături de o fată mult prea leneșă pentru lumea asta. Ranks: #1 in Games (25.07.2018) Edit: Bă deci o să refac primele capitole fiindcă sunt scurte și cringe. O să le fac mai l...